Jeg har selv lavet min egen hjemmeside:"http://www.stokersnuff.dk" og en hjemmeside for Tjeap I/S (http://www.tjeap.dk/index.html). Jeg laver mine hjemmesider i Dreamweaver og Photoshop. Da jeg laver mine hjemmesider i de 2 opgivede programmer giver det mig en mulighed for at skabe en hjemmeside der passer 100% til kundens behov.
Hvis du syntes designet og mine kvalifikationer er "okay" kan du skrive en email til mig. Enten over Amino eller på min mail addresse: Jonathanstoker@live.dk
Jeg er en 17 årig dreng der brander for det jeg laver og er derfor rigtig konkurrence dygtig i forhold til mange af de andre, der laver hjemmesider på et professionelt plan.
Men som sagt så håber jeg du tager kontakt til mig i forhold til hvad det er du skal have lavet og så må vi se på en pris der passer og om det er noget der skal blive til virkelighed!
Mvh Jonathan Stoker www.stokersnuff.dk
Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu
Hey, jeg har programmeret og designet stort set alle de hjemmesider jeg har lavet. Der er kun nogle enkelte hvor jeg har brugt en anden designer til at lave designet, men også her er min CMS løsning blevet brugt, som jeg også har programmeret fra bunden i sin tid, med fokus på Søgemaskineoptimering og søgemaskiner.
Tit er der dog også andre webdesignere der hyre mig til at lave deres Wordpress, Drupal eller anden open source løsning. Men her laver jeg stort set kun programmeringen af template og specialfunktioner, opsætningen,html og CSS, mens designet og tit også noget af opsætningen bliver lavet af den anden part.
Han har hjulpen mig med denne www.raad-mal.dk Han har dog "overtaget" siden fra en anden.
Et godt råd, se dig godt for der er mange plattenslager indenfor hjemmeside fabrikation. Og flad ikke for "fristelsen" de skal bruge din side som reference.
Spørg efter referencer og check disse. Og Google firmaet herefter.
Du er også velkommen til at kontakte med yderligere spørgsmål. Jeg har selv været den "hårde skole" igennem.
Jeg har også lavet min side helt fra bunden - dog med et freeware billedgalleri, simpleviewer.
Det var egentlig et eksperiment for at få støvet min gamle html-kunnen fra midt-90'erne af. Nu har den levet i tre år og står overfor pensionering til fordel for en ligeledes hjemmegjort Wordpress-side med en købt template.
Det ville være godt, hvis du nævner noget om hvad du skal bruge det til, og hvilken branche du selv befinder dig i.
Men du kan da også lige få min hjemmeside at se, den giver sikkert et andet bud end dem der har været hidtil, da det er en hjemmeside som præsenterer mine malerier. Den er lavet med bricksites cms-system - et godt alternativ hvis man ikke kan finde ud af at lave hjemmesider fra bunden! :)