Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komplet WP-Hjemmeside for 399 kroner!

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Henning:

Det har du ret i Mikael

Jeg tænker bare, du gider ikke strippe for 199,- eller 399,- du vil have dine skillinger, or no show

Og hvis du kigger i dette forum som jeg ved du er godt kendt i så ved du også at sætningen pris og kvalitet som regel hænger sammen, det sætning har jeg læst så mange gange herinde. Og modsat hvorfor ikke hjælpe gutten med at få sit prisniveau op i det leje han er værd hvis han er god.hvis man skal tage den humane vinkel på det også.

korrekt det vil jeg ikke , men webmaster vil tit have 50% før man starter og vis man ikke høre meget fra denne siden hen er det en høj time løn han tjener for at give et tilbud , det kan ikke helt sammenlignes for man ser ikke person , måske dumhed at betale 50% eller 25 % af beløbte før start af

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:07

Billigste Webhosting:

Hej,

Laver du selv Wordpress temaerne for så er du godt nok billig eller er det bare nogen gratis nogen du finder og smider på eller hvad?.

Hej Hvis det er til mig du skriver, så afhænger det af kunden, skal vedkommende have sat en side op og selv sætter tekst på og billeder, og kun har brug for template/ theme og selvfølgelig afhænger det også hvilket budget, som kunden operere med, og hvormeget instruktion kunden skal have i at opdatere siden. Der er mange faktorer der spiller ind i en pris, men meget kan lade sig gøre, men ikke for 199,- eller 399,-. En hver med lidt forståelse for havde der kræves i at fremstille en template eller et theme ved at selv 2000kr er billigt, bare for template eller theme, med design efter kundens ønsker. 

Jeg er selv villig til at teste af dem  der er billige, men ikke ikke udnytte folk der trækker jeg grænsen

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henning:
Jeg tror ikke det er værd og svare på. Det er synd du ikke kan se problemet. Han startede på 199kr. Lad os antage han betaler moms bare for sjovt ca 40 kr. så er der ca 160kr. tilbage. Så skal han bruge x antal timer på det. så er det ikke meget i timen, langt under mindste lønnen, for en 18årig  det vil du gerne hos Bruunmedia være med til at støtte.

Jamen det kunne jo tænkes manden ikke var opsat på en timeløn der siger 400,-. Det kunne jo være at han ville samle flere referencer, udvide sine kompetencer, hellere arbejde med det han kan lide til 2 kroner i timen, end 90 kroner i Fakta som flaskedreng eller påpladslægger.

Henning:
Men jeg orker ikke bruge mere tid på det, for jeg taler for døve øre. Jeg havde bare håbet at nogen ville hjælpe ham til at få det arbejdet er værd i stedet for at udnytte manden, og jeg håber da det kommer til at køre og alle hans kunder bliver glade, for regnestykket hænger godt sammen.

Det var da dejligt, så kan der komme mere positivt energi ind i tråden, og det kan være at alt vores flimmer stopper :)

Henning:
Og nej det er svært at give garantier på om man er svindler, men man kan ringe/maile til andre kunder og høre. Det er ikke forbudt og bruge hovedet.
Det er rigtigt. Det kunne man gøre inden man begynder at skyde et godt tilbud i sænk :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 16:20

Ebbe Hansen:

Amino burde være et sted hvor man støttede op, når nye iværksættere prøver at etablere sig.

Mit tilbud er ikke et dårligt tilbud - tvært i mod. 

Jeg har sommerferie og ikke andet og lave - og hvis jeg ikke fik penge for mit arbejde, så gjorde jeg det bare gratis. Jeg synes nemlig opbygning af hjemmesider er yderst spændende.

Jeg har ingen hensigt i at tage røven på nogen og det kan mine kunder også give mig ret i.

Jeg skal ikke leve af mit arbejde, jeg skal tjene lidt småpenge, derfor er prisen på det niveau som den er.

Synes det er underligt at en person som Henning, skal hoppe direkte i flæsket på en ung mand som bare vil folde sig ud på et lidt mere prof. grundlag. Især på denne aggressive måde.

Hej Ebbe

Det er fint nok at der er fritid, al ære og respekt for det, Hvis du havde sat det til 2000kr så havde det stadig været billigt. Der sidder mange dygtige folk som dig men når det kommer til at blive betalt for det i laver så fejler i big time. Jeg ved ikke hvor gammel du er, men der skal betales skat moms osv. no matter what ellers bliver det skruen uden ende rent samfunds mæssig. Det er her jeg stejler, og selv her på Amino kan du blive udnyttet, det kan jeg jo læse af indlægget. 

Men hvis du får dine ting i orden og kan skrive en regning som jeg kan bruge i mit regnskab, så skal jeg personlig hver gang jeg har en WP side lade dig lave themet til en ordenlig pris. Du kan bare maile mig på info@opti-web.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 16:24

Det er ikke alle der har rent mel i posen bare udnyt dine medmennesker

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:26

Nej det er ikke til dig Henning. Men jeg vil sige du skal tage og kik på din hjemmeside!. Din hjemmeside den er maget grim. Hvis det er så nogen hjemmeside du skal som du selv har der vil man da ikke ha web design fra dig af.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 16:27

BruunMedia:

Henning:
Jeg tror ikke det er værd og svare på. Det er synd du ikke kan se problemet. Han startede på 199kr. Lad os antage han betaler moms bare for sjovt ca 40 kr. så er der ca 160kr. tilbage. Så skal han bruge x antal timer på det. så er det ikke meget i timen, langt under mindste lønnen, for en 18årig  det vil du gerne hos Bruunmedia være med til at støtte.

Jamen det kunne jo tænkes manden ikke var opsat på en timeløn der siger 400,-. Det kunne jo være at han ville samle flere referencer, udvide sine kompetencer, hellere arbejde med det han kan lide til 2 kroner i timen, end 90 kroner i Fakta som flaskedreng eller påpladslægger.

Henning:
Men jeg orker ikke bruge mere tid på det, for jeg taler for døve øre. Jeg havde bare håbet at nogen ville hjælpe ham til at få det arbejdet er værd i stedet for at udnytte manden, og jeg håber da det kommer til at køre og alle hans kunder bliver glade, for regnestykket hænger godt sammen.

Det var da dejligt, så kan der komme mere positivt energi ind i tråden, og det kan være at alt vores flimmer stopper :)

Henning:
Og nej det er svært at give garantier på om man er svindler, men man kan ringe/maile til andre kunder og høre. Det er ikke forbudt og bruge hovedet.
Det er rigtigt. Det kunne man gøre inden man begynder at skyde et godt tilbud i sænk :)

Hvis hvad hvornår måske det kan man sq ikke bruge til noget. Men hvad du er heller ikke så gammel.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 16:29

Smag og behag er forskellig ha ha hvis vi nu skal gå i sandkassen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:32

Henning tag dig sammen!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:34

Grundet en masse mudderkastning, så trækker jeg mig nu ud af denne tråd.

Tilbuddet er derfor lukket, dog ikke for kunder som allerede har skrevet til mig på PM.

God dag til jer alle :-)

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)