korrekt det vil jeg ikke , men webmaster vil tit have 50% før man starter og vis man ikke høre meget fra denne siden hen er det en høj time løn han tjener for at give et tilbud , det kan ikke helt sammenlignes for man ser ikke person , måske dumhed at betale 50% eller 25 % af beløbte før start af |
Billigste Webhosting:Hej,
Laver du selv Wordpress temaerne for så er du godt nok billig eller er det bare nogen gratis nogen du finder og smider på eller hvad?.
Hej Hvis det er til mig du skriver, så afhænger det af kunden, skal vedkommende have sat en side op og selv sætter tekst på og billeder, og kun har brug for template/ theme og selvfølgelig afhænger det også hvilket budget, som kunden operere med, og hvormeget instruktion kunden skal have i at opdatere siden. Der er mange faktorer der spiller ind i en pris, men meget kan lade sig gøre, men ikke for 199,- eller 399,-. En hver med lidt forståelse for havde der kræves i at fremstille en template eller et theme ved at selv 2000kr er billigt, bare for template eller theme, med design efter kundens ønsker.
Jeg er selv villig til at teste af dem der er billige, men ikke ikke udnytte folk der trækker jeg grænsen