Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komplet WP-Hjemmeside for 399 kroner!

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Olsen har måske heller ikke brug for en side til 15.000 med full support ? I det hele taget er der mange som bare vil have et mini site, som bare skal sættes op og have lidt indhold på.

Måske du også skulle tilbyde det ?

Jeg tilbyder da også gerne ringere produkter i mit rengøringsfirma til dem der ikke har brug for andet. Dem der har brug for god service og høj standard , betaler så noget mere.

Det vidst meget normalt. En klam pizza koster også mindre end et gourmet måltid, men der er plads til alle.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:28

Henning:

BruunMedia:

Henning:

Jeg synes det er et idiot tilbud, fordi er det med webhotel og hvad med kursus til kunder i at bruge deres nye side. Det svarer lidt til at handle pc i Bilka, b ing bang ud af døren. Når så kunde vil have hjælp så flår man kunde. Det stinker af skruebrækker mentalitet. 

Fordi jeg mangler penge er en ringe undskyldning, hvad med moms osv.

Føler du dig truet af hans tilbud?

Du har absolut ingen indsigt i hvordan han er overfor kunder og hvordan han behandler dem efterfølgende, så syntes jeg det er lidt noget møg at du bare hopper i flæsket på ham.

Nej På ingen måde men ansvar overfor de kunder der hopper på den, når han så smutter eller ikke gider tage telefonen, kommer til at smitte af på alle i branchen. Mht indsigt, kan enhver sku da regne ud at det ingen mening giver, for os der er i gamet, men fru olsen der måske vil have en hjemmeside til familien fatter ikke hvad er sker.

Så no mr. Bruun jeg er ikke truet af hans tilbud, jeg skal bare være med til at rydde op efter ham, når han er smuttet. Men så langt kan du ikke se ud i fremtiden.

Så fordi han er billig, er han stemplet? Der har været rigtigt mange eksempler på folk der kommer med billige tilbud, som er skide gode, og rigtigt mange eksempler på folk der er dyre som tager røven på folk.

Og hvorfor er du så skide god? Du kan sku lige så godt være en der snyder folk ? eller er det en forhastet konklusion ligesom din?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:44

BruunMedia:

Henning:

BruunMedia:

Henning:

Jeg synes det er et idiot tilbud, fordi er det med webhotel og hvad med kursus til kunder i at bruge deres nye side. Det svarer lidt til at handle pc i Bilka, b ing bang ud af døren. Når så kunde vil have hjælp så flår man kunde. Det stinker af skruebrækker mentalitet. 

Føler du dig truet af hans tilbud?

Du har absolut ingen indsigt i hvordan han er overfor kunder og hvordan han behandler dem efterfølgende, så syntes jeg det er lidt noget møg at du bare hopper i flæsket på ham.

Nej På ingen måde men ansvar overfor de kunder der hopper på den, når han så smutter eller ikke gider tage telefonen, kommer til at smitte af på alle i branchen. Mht indsigt, kan enhver sku da regne ud at det ingen mening giver, for os der er i gamet, men fru olsen der måske vil have en hjemmeside til familien fatter ikke hvad er sker.

Så no mr. Bruun jeg er ikke truet af hans tilbud, jeg skal bare være med til at rydde op efter ham, når han er smuttet. Men så langt kan du ikke se ud i fremtiden.

Så fordi han er billig, er han stemplet? Der har været rigtigt mange eksempler på folk der kommer med billige tilbud, som er skide gode, og rigtigt mange eksempler på folk der er dyre som tager røven på folk.

Og hvorfor er du så skide god? Du kan sku lige så godt være en der snyder folk ? eller er det en forhastet konklusion ligesom din?

Korrekt har også dummet mig et par gange med både meget dyrere men hoppet også meget hurtigt ud uden den stor viden for nogle år siden 

Da min løsning ikke er verdens lettest , måske var dyreste bedste eller billigst bedst først men som mange andre ting skal man før træffer en beslutning have nok viden hvad man ønsker og kende nogle fag udtryk er god ide.

Motivation til at være hurtigt ærlig dette kan jeg ikke eller være ærlige sige dette kan jeg , er svær at gennemskue da begge siger dette kan jeg hvem af de 2 er så ærlig det , det ved man først vis man vælger rigtigt.

kender ham ikke så ved ikke hvem har ret ,men lav pris er 399 kr derved en ting er sikker man bliver ikke 30.000 kr fattigere vis man vælger forkert

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror ikke det er værd og svare på. Det er synd du ikke kan se problemet. Han startede på 199kr. Lad os antage han betaler moms bare for sjovt ca 40 kr. så er der ca 160kr. tilbage. Så skal han bruge x antal timer på det. så er det ikke meget i timen, langt under mindste lønnen, for en 18årig  det vil du gerne hos Bruunmedia være med til at støtte.

Men jeg orker ikke bruge mere tid på det, for jeg taler for døve øre. Jeg havde bare håbet at nogen ville hjælpe ham til at få det arbejdet er værd i stedet for at udnytte manden, og jeg håber da det kommer til at køre og alle hans kunder bliver glade, for regnestykket hænger godt sammen.

Og nej det er svært at give garantier på om man er svindler, men man kan ringe/maile til andre kunder og høre. Det er ikke forbudt og bruge hovedet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 15:52

Henning:

Jeg synes faktisk et af de bedste steder at handle PC er i Bilka, så tager man lige og betaler 1000,- oveni hatten og tilgengæld henter de den når den er i stykker, man kan få låne pc og man skal ikke af med en krone selv - no matter what ;)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 15:52

Det har du ret i Mikael

Jeg tænker bare, du gider ikke strippe for 199,- eller 399,- du vil have dine skillinger, or no show

Og hvis du kigger i dette forum som jeg ved du er godt kendt i så ved du også at sætningen pris og kvalitet som regel hænger sammen, det sætning har jeg læst så mange gange herinde. Og modsat hvorfor ikke hjælpe gutten med at få sit prisniveau op i det leje han er værd hvis han er god.hvis man skal tage den humane vinkel på det også.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 15:53

Martin :

Henning:

Jeg synes faktisk et af de bedste steder at handle PC er i Bilka, så tager man lige og betaler 1000,- oveni hatten og tilgengæld henter de den når den er i stykker, man kan få låne pc og man skal ikke af med en krone selv - no matter what ;)

Og ventetid på rep den er maks 48 timer ikke.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:57

Hej,

Laver du selv Wordpress temaerne for så er du godt nok billig eller er det bare nogen gratis nogen du finder og smider på eller hvad?.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:02

Henning:

Jeg tror ikke det er værd og svare på. Det er synd du ikke kan se problemet. Han startede på 199kr. Lad os antage han betaler moms bare for sjovt ca 40 kr. så er der ca 160kr. tilbage. Så skal han bruge x antal timer på det. så er det ikke meget i timen, langt under mindste lønnen, for en 18årig  det vil du gerne hos Bruunmedia være med til at støtte.

Men jeg orker ikke bruge mere tid på det, for jeg taler for døve øre. Jeg havde bare håbet at nogen ville hjælpe ham til at få det arbejdet er værd i stedet for at udnytte manden, og jeg håber da det kommer til at køre og alle hans kunder bliver glade, for regnestykket hænger godt sammen.

Og nej det er svært at give garantier på om man er svindler, men man kan ringe/maile til andre kunder og høre. Det er ikke forbudt og bruge hovedet.

For mig hænger regne stykket mindste samme  vis jeg bliver snydt for 30.000 kr end at blive snydt for 399 kr , for jeg må også tænke at 399 kr er mindre end 30.000 kr at blive snydt for.

korrekt time løn er ikke høj ved 399 kr , men der er snyde høj vis man tager 30.000 kr i time for en hjemmeside for man høre aldrig fra den dyrere webmaster efter betalt 50% af beløbte for vil lave alt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:07

Amino burde være et sted hvor man støttede op, når nye iværksættere prøver at etablere sig.

Mit tilbud er ikke et dårligt tilbud - tvært i mod. 

Jeg har sommerferie og ikke andet og lave - og hvis jeg ikke fik penge for mit arbejde, så gjorde jeg det bare gratis. Jeg synes nemlig opbygning af hjemmesider er yderst spændende.

Jeg har ingen hensigt i at tage røven på nogen og det kan mine kunder også give mig ret i.

Jeg skal ikke leve af mit arbejde, jeg skal tjene lidt småpenge, derfor er prisen på det niveau som den er.

Synes det er underligt at en person som Henning, skal hoppe direkte i flæsket på en ung mand som bare vil folde sig ud på et lidt mere prof. grundlag. Især på denne aggressive måde.

Jeg tilbyder smarte og pæne hjemmesider - jeg kan ikke lave dig et mirakel for 399 kroner, indrømmet. Der er du måske i en anden liga Henning - jeg er lilleput. Men derfor skal jeg da ikke ned med nakken?

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)