Jeg mangler lige pt. lidt penge til at finansiere en masse ideer, som jeg løber rundt med. Jeg tilbyder derfor jer allesammen et ganske fornuftigt tilbud.
Jeg tilbyder en komplet Wordpresshjemmeside til dig med et design som passer din forretning samt ønsker til kun 199 kroner.
Du betaler selvfølgelig først, når du er tilfreds :-)
Kontakt mig over PM, hvis du er interesseret - så skal jeg nok give dig ekstra information. :-)
Hvordan, eller rettere hvorfor vil du lave det til den pris? Du skriver selv at man først kommer til at betale når man er tilfreds. Du risikere jo at komme til at arbejde til en timeløn på ingenting.
Jeg tænker også på hvorfor du ikke henviser til nogle referencer? Så man kan se hvad du egentlig kan.
Der er mange der allerede har skrevet til mig og da efterspørgselen er så høj, så tillader jeg mig at sætte prisen 100-200 kroner op ved alle nye henvendelser.
Jeg følte mig snydt, da jeg i toppen af tråden bliver introduceret til en pris á 199,- hvorefter jeg læser alle indlæggene igennem og når til bunden af siden hvor jeg pludselig finder en anden pris. Det er ikke prisniveauet, men princippet :-) Du har på ingen måde snydt mig i den forstand :-)
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)