Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komplet WP-Hjemmeside for 399 kroner!

Side 1 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej kære aminoer!

Jeg mangler lige pt. lidt penge til at finansiere en masse ideer, som jeg løber rundt med. Jeg tilbyder derfor jer allesammen et ganske fornuftigt tilbud. 

Jeg tilbyder en komplet Wordpress hjemmeside til dig med et design som passer din forretning samt ønsker til kun 199 kroner.

Du betaler selvfølgelig først, når du er tilfreds :-)

Kontakt mig over PM, hvis du er interesseret - så skal jeg nok give dig ekstra information. :-)

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 17:16
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Ebbe.

Altid godt med gode tilbud men jeg undre mig...

Hvordan, eller rettere hvorfor vil du lave det til den pris? Du skriver selv at man først kommer til at betale når man er tilfreds. Du risikere jo at komme til at arbejde til en timeløn på ingenting.

Jeg tænker også på hvorfor du ikke henviser til nogle referencer? Så man kan se hvad du egentlig kan.

// Daniel

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:52

Hej Daniel :-)

Bare rolig, jeg er ikke ude på at narre nogen. Som sagt, så kan interesserede bare kontakte mig, så viser jeg gerne referencer.

Jeg har lavet tilbuddet grundet mangel på penge - og for at få flest mulige kunder i kassen har jeg sat prisen ned til dette gode tilbud. :-)

Det varer heller ikke til evig tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:00

evt godt skrive hvad du kan her i tråden og hvad man får for 199 kr , for man får vel ikke alt ?

søger rettelser til min side www.stripdanmark.dk drop town menu og lave det om til mu wordpress flere blogs på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:

evt godt skrive hvad du kan her i tråden og hvad man får for 199 kr , for man får vel ikke alt ?

Til den pris er det vel bare at prøve det af? Vel også begrænset hvad manden skal bruge af tid på salsgmateriele til den pris?

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 15:48

Det er et frisk tilbud, den hopper jeg på, har sendt dig en PM

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:58
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person

Hold da op! 

Der er mange der allerede har skrevet til mig og da efterspørgselen er så høj, så tillader jeg mig at sætte prisen 100-200 kroner op ved alle nye henvendelser.

Stadig billigt!

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 20:04

Det er stadig billigt, ja :-) Men jeg mistede interessen dér da jeg at følte mig snydt :-)

Pas nu på at du ikke tager for mange opgaver ind - En simpel side kan hurtigt tage en uge at hive sig igennem :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:08

Snydt? - Nu er jeg forvirret. Jeg har da ikke snydt dig? :-)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 20:11

Jeg følte mig snydt, da jeg i toppen af tråden bliver introduceret til en pris á 199,- hvorefter jeg læser alle indlæggene igennem og når til bunden af siden hvor jeg pludselig finder en anden pris. Det er ikke prisniveauet, men princippet :-) Du har på ingen måde snydt mig i den forstand :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Side 1 ud af 6 (52 indlæg)