Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komplet WP-Hjemmeside for 399 kroner!

Side 2 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bliver jo nød til at ændre prisen - ellers måtte jeg jo give interesserede kunder nyheden ved PM hver gang, så derfor har jeg skrevet prisen her i indlægget. :-)

Først til mølle.. 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:33

lugter lidt

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:36

Henning:

lugter lidt

Vil jeg gerne høre mere om :-)

Vil lige understrege at jeg ikke er igang med at narre nogen. Jeg er blot i pengenød og øjner her muligheden for at skaffe relativ hurtige penge. 

WP er min hobby og det derfor ikke så surt et arbejde, som det måske lyder i andres hoveder. 

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 20:55

hej.

det var jo klaret i et snuptag - det er ikke 199 kr men 199 + 200 = 399 

så er overskriften ærlig.

mvh sören

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er ikke et spørgsmål om hvorvidt jeg er ærlig eller ej. For jeg har hele tiden været ærlig - Prisen er 199 kroner, for alle dem som har kontaktet mig ind til nu.

Grundet så mange interesserede har jeg sat prisen op - ellers får jeg alt for meget arbejde.

Overskriften er nu ændret, fordi prisen er ændret. Ikke fordi der har været nogen form for uærlighed.

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 21:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej Ebbe.

Lige præcis - og det var derfor jeg ændrede overskriften - så er der rene linier og du bliver ikke beskyldt for at føre nogen bag lyset - OK ?

bedste hilsner sören

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:19

Ebbe Hansen:

Det er ikke et spørgsmål om hvorvidt jeg er ærlig eller ej. For jeg har hele tiden været ærlig - Prisen er 199 kroner, for alle dem som har kontaktet mig ind til nu.

Grundet så mange interesserede har jeg sat prisen op - ellers får jeg alt for meget arbejde.

Overskriften er nu ændret, fordi prisen er ændret. Ikke fordi der har været nogen form for uærlighed.

Jeg synes stadigvæk et super godt tilbudSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 14:55
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg synes det er et idiot tilbud, fordi er det med webhotel og hvad med kursus til kunder i at bruge deres nye side. Det svarer lidt til at handle pc i Bilka, b ing bang ud af døren. Når så kunde vil have hjælp så flår man kunde. Det stinker af skruebrækker mentalitet. 

Fordi jeg mangler penge er en ringe undskyldning, hvad med moms osv.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henning:

Jeg synes det er et idiot tilbud, fordi er det med webhotel og hvad med kursus til kunder i at bruge deres nye side. Det svarer lidt til at handle pc i Bilka, b ing bang ud af døren. Når så kunde vil have hjælp så flår man kunde. Det stinker af skruebrækker mentalitet. 

Føler du dig truet af hans tilbud?

Du har absolut ingen indsigt i hvordan han er overfor kunder og hvordan han behandler dem efterfølgende, så syntes jeg det er lidt noget møg at du bare hopper i flæsket på ham.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 15:22

BruunMedia:

Henning:

Føler du dig truet af hans tilbud?

Du har absolut ingen indsigt i hvordan han er overfor kunder og hvordan han behandler dem efterfølgende, så syntes jeg det er lidt noget møg at du bare hopper i flæsket på ham.

Nej På ingen måde men ansvar overfor de kunder der hopper på den, når han så smutter eller ikke gider tage telefonen, kommer til at smitte af på alle i branchen. Mht indsigt, kan enhver sku da regne ud at det ingen mening giver, for os der er i gamet, men fru olsen der måske vil have en hjemmeside til familien fatter ikke hvad er sker.

Så no mr. Bruun jeg er ikke truet af hans tilbud, jeg skal bare være med til at rydde op efter ham, når han er smuttet. Men så langt kan du ikke se ud i fremtiden.

Side 2 ud af 6 (52 indlæg)