@søren: så fik jeg rettet det på profilsiden, samt sat et nyt billede ind på forsiden. Jeg tænker, der på sigt skal være et billede af hele teamet på forsiden.
Hjemmesiden ser ren og stilet ud, måske en smule for steril, men ellers ok. Nogle vil måske smutte fra hjemmesiden det skal jeg ikke kunne sige, der kan jo godt være et billede eller to mere, de gør siden mere levende og et billede kan sagtens sige mere end en klumme tekst :)
Jeg havde et problem ved at se hvad det hele handlede om i første øjekast, det skal måske ændres lidt, så kunderne med det samme ved om de er landet det rigtige sted, måske ved at lave et "joomla" billede som den første af din banner rotation.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
et plus kunne dog være lave lidt grafik rundt omkring der viser lidt hvad du kan , kørende banner øverste der siger lidt om dig , det kunne også være et plus
ellers tillykke med den overskuelig side
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg er overhovedet ikke expert og du må tage det med et smil eller tage det til efterretning.
Men hvad var budskabet du ville fortælle vha. din hjemmeside ?
vh preben
Av.... Den gjorde nas. Men tak for kritikken!
Formålet med hjemmesiden er:
1. at få folk overbevist om, at vi kan lave deres kommende hjemmeside. Særligt at overbevise kunder, der har brug for hjælp til at bruge systemet "Joomla CMS".
2. Når de er overbevist skulle de gerne kontakte os.
.... Forstod du slet ikke noget af det, da du kom ind på den?
Jeg har før - med stort held - kørt http://hoeks.dk/ igennem 'amino-feedback-maskineriet'.
Sitet er nu endelig ved at være rigtig færdigt. Det har været længe undervejs, fordi jeg konstant er blevet forstyrret af mine kunder... Dejligt, men også lidt frustrerende.
Så kære aminoer. Kan jeg ikke lige få feedback på http://hoeks.dk/? Dette i forhold til både tekst, design, opsætning og alt muligt andet.
På forhånd tak!
Hej rasmus ang. Hoeks.dk
Så er url til reference ikke passende den hedder/ all det tror jeg er en ups.