Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hoeks.dk trænger til feedback fra de gode aminoer!

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har før - med stort held - kørt http://hoeks.dk/ igennem 'amino-feedback-maskineriet'.

Sitet er nu endelig ved at være rigtig færdigt. Det har været længe undervejs, fordi jeg konstant er blevet forstyrret af mine kunder... Dejligt, men også lidt frustrerende.

Så kære aminoer. Kan jeg ikke lige få feedback på http://hoeks.dk/? Dette i forhold til både tekst, design, opsætning og alt muligt andet.

På forhånd tak!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:04

Hej Rasmus,

Først og fremmest tillykke med det nye website.
Mit første indtryk var, "Det ser det da meget spændende ud" (Havde ikke set at der ikke var 'logo'.

En super sidebar i venstre side på forsiden. Det er godt med genveje, og det giver brugeren et hurtigt overblik, hvis han/hun ikke ønsker at bruge så meget tid på at læse om jer.

Måske en kort Velkomst og kun et par referencer i stedet for kun referencer på forsiden?

I stedet for et sxc (eller andet stock image) på kontakt, tag og tag et selv. Evt. af dig selv med en telefon (blot en idé) - Virker lidt misvisende at det for det første er en gammel telefon, og at der ikke er nogen billeder af kontoret/medarbejder/dig selv?

Ikonerne på kontakt synes jeg er lidt for old-school. Dem synes jeg også bør kigges på.

Og sidst men absolut ikke mindst. SEO-time! SEO optimering - Få titles på alle dine links og overskrifter.

Det var lige lidt feedback fra mig. Håber du kan bruge det Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:05

NB: Hvis du evt. har for travlt eller vil have hjælp, kan jeg sagtens hjælpe med både SEO og et lækkert logo til dig Wink

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 16:31

Hej Nils

Tusind tak for dit besyv. Du har bestemt ret i flere af dine antagelser og jeg vil straks gå igang med at rette.

Mht. seo-optimering, så er alt langtfra som det skal være. Desværre. Den ged får jeg forhåbentligt barberet en gang i løbet af næste uge.

Nils Pedersen:

NB: Hvis du evt. har for travlt eller vil have hjælp, kan jeg sagtens hjælpe med både SEO og et lækkert logo til dig Wink

Jeg har selv både designere og seo-folk ansat, så ellers tak :)

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 17:06

Hej Rasmus,

Du får lige feedback når den er bedst - lige for leveren! :)

Jeg synes indholdet på din side ser meget pænt ud, men hold da op et kedeligt design. Det ligner noget jeg kunne lave på 5 min i WP. Jeg ved ikke hvem din målgruppe er, men hvis det er små iværksættere som mig, så var jeg hoppet videre.

Jeg ville tænke følgende: Hvis det er det bedste du kan klare, så finder jeg et andet sted at få lavet en flashy-funky hjemmeside. Jeg kan jo se på din ref's at du er dygtig - hvorfor så ikke bruge din egen side til at illustrere dette?

Og dette synes jeg er generelt for mange af jer webdesignere og seo-folk. Det kan godt være at jeres sider er søgemaskinevenlige, med en tør tekstoverskrift istedet et flot logo, men hold nu op hvor er det kedeligt!

Nå, håber ikke du tager kritikken for tungt - jeg er ingen ekspert. Dette er bare mine 5-cents til hvordan jeg oplever din side.

God dag ;)

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 17:14

Tue Nielsen:
Nå, håber ikke du tager kritikken for tungt - jeg er ingen ekspert. Dette er bare mine 5-cents til hvordan jeg oplever din side.

Hej Tue

Jeg tager det bestemt ikke for tungt - kritikken bliver varmt modtaget.

Personligt sværger jeg meget til det lidt mere klassiske design. Jeg er stor fan af minimalisme og den skandinaviske designtradition. Jeg kan sagtens lave funky og flashy design, men jeg synes inderst inde, at rene linjer er langt pænere. Så designet vil forblive i denne minimalistiske stil.

Jeg har dog noteret mig, at siden måske er lidt for kedelig - det må jeg se, om jeg ikke kan gøre noget ved, uden at lave den alt for funky :)

Under alle omstændigheder mange tak for feedback.

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 17:29

Hej igen,

Jo, så længe du er sikker på, at dine kunders smag også er minimalistisk og farveløs, så skal du da ikke ændre noget.

Held og lykke med salget :)

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 17:41

Tue Nielsen:

Hej igen,

Jo, så længe du er sikker på, at dine kunders smag også er minimalistisk og farveløs, så skal du da ikke ændre noget.

Held og lykke med salget :)

Det er jeg ikke... Men jeg tror jeg kan lande mere seriøse kunder, ved at have sitet på denne måde. Men det vil tiden jo vise :)

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 18:06

Hej Rasmus

Jeg har tidligere draget stor nytte af dine tutorials på YouTube, så jeg håber, at jeg kan betale lidt tilbage på denne måde :)

Jeg kan godt lide den minimalistiske stil. Det er let forståeligt og stilrent. Jeg synes faktisk at fraværet af smarte ting udstråler professionalisme - og ikke omvendt.

Jeg er faldt over et par ting som undrer mig:

• Jeg forstår ikke billedet med hånden. Jeg synes faktisk, at den virker direkte frastødende. Lidt som når tandlæger sætter et billede af en åben mund på deres forside.
  • Dine tekster er i 3 person flertal. På nær under "profil" og "referencer" - der omtaler du dig selv som "jeg" uden at du endda har præsenteret sig selv. Jeg tænker; enten/eller.
    Jeg synes, at der mangler noget personlighed. Jeg tror, at relationer betyder noget i forhold til salg.
  • Under referencer skriver du at du har lavet sider for DF - men at du tager afstand fra deres politik. Det synes jeg er dårlig stil - din politiske overbevisning har vel ikke noget med din forretning at gøre? Spørgsmålet er måske hvad du ønsker at kommunikere med det budskab? Vi er lidt tilbage i punkt 2 - firmaet har vel ikke en politisk profil?

Håber du kan bruge det.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 18:27

@Søren:

Tusind tak for din feedback. Du har nok ret i forhold til DF - Hoeks.dk har jo ikke en politisk profil! Det fjerner jeg hurtigst muligt.

Ang. personlighed, så har du helt ret. Netop derfor har jeg også booket tid til mig selv om mine ansatte i et fotostudie i slutningen af april. Her skal vi have taget en masse billeder, som vi kan placere rundt omkring på siden.

Ang billedet på forsiden: du har sgu' nok ret.... Jeg skal lige have fundet et billede, hvor semiotikken sidder lige i øjet!

Alt i alt tak for super feedback!

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)