Hejsa Amino Jeg vil gerne starte en webshop og har undersøgt markedet og jeg er faldet over et produkt som virkelig springer i øjnene hos mig med en sindsyg avance så høj så det virker for mærkeligt. Men det er det ikke for der er efterspørgsel efter produktet og det virker, finanskrisen har yderligere boostet produktet. Jeg har nu undersøgt internettet og butikker for at sammenligne priser og jeg er målløs. Priserne er ens i de danske webshops en 10 stk pakke koster 399 kr nogle webshops tager mere men genneralt er prisen 399 kr i alle danske webshops, der er en enkelt fysisk butik i KBH man kan få produktet til 250 kr for en 10 stk pakke. Nogle webshops i UK, Tyskland, Usa osv gør det lidt billigere. helt ned til 150 kr for 10 stk pakke. Man kan købe produktet fra producenter a 1000 stk pakker som inkl. forsendels til DK koster omkring 450 kr hvis man køber mere kan prisen selvfølgelig presses. Dette er ikke en speciel udsalgspris jeg får, det er det de andre danske webshops også betaler for produktet. Ingen afgifter eller noget som helst på produktet og billigt at sende. Jeg er bare helt uforstående hvorfor produktet bliver handlet med så sindsyg en avance når der er et stort marked for det. Derfor tænker man jo at priserne er fastsat siden ingen sæller prduktet billigere. Til dem der kender produktet eller har gættet det nu lad venligt være med at skrive det i tråden start heller en webshop og få en lille passiv indkomst. Der er flere aktører på vej ind på markedet og jeg vil gerne undgå alt for meget konkurrence før det bliver nødvendigt. |
Hvis noget er for godt til at være sandt så er det det som regel også.
Be ware !
vh Jan