Hvis du bruger 1.000,- på markedsføring, ja så skulle du jo gerne have 1.200,- ind igen
Det var da en trist udregning Jesper hehe.
Såfrem du bruger 1000 kr i markedsføring skulle du gerne have 2,5 - 3 gange igen for at få en fortjeneste. Dog skal man altid huske at nogle markedsføringer er langsigtede.
Har den seneste tid set mange der laver konkurrencer med at deltagerne skal tage sig selv på billeder og på den måde kommer man ud til rigtig mange folk
Hvis du bruger 1.000,- på markedsføring, ja så skulle du jo gerne have 1.200,- ind igen
Såfrem du bruger 1000 kr i markedsføring skulle du gerne have 2,5 - 3 gange igen for at få en fortjeneste. Dog skal man altid huske at nogle markedsføringer er langsigtede.
En nem og gratis måde at markedsføre på er facebook.
Har den seneste tid set mange der laver konkurrencer med at deltagerne skal tage sig selv på billeder og på den måde kommer man ud til rigtig mange folk
man da nøjes med 1001 kr når alle er udgifter er trukket fra , og overskue kan være større ved den lavere overskud per 1000 kr når alle udgifter er betalt vis der er større omsætning grundet den lavere overskud grad per 1000 kr.
f.eks. omsætter 12.000000 overskue 200.000
omsætter 200.000 overskue 40.000 kr
grundet folk køber mere ved den lavere pris så mere overskud
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Ye men nu står der 1000 ud og 1200 ind, og intet om overskud. Så udregning fra det ville være at fra 1200 kr skulle der trækkes skat, løn og firma udgifter hvilket giver et minus på regnskabet men det var bare en sjov ordkløver :)
Ye men nu står der 1000 ud og 1200 ind, og intet om overskud. Så udregning fra det ville være at fra 1200 kr skulle der trækkes skat, løn og firma udgifter hvilket giver et minus på regnskabet men det var bare en sjov ordkløver :)
Nu skal den ikke køres ud i 6 siders mudder haha
altså jeg regner med tråd starter har en omsætning på 1200 kr .men ok du gik ud fra han omsætter for 1200 kr .
håber han videre formidler sit produkt så det giver den største omsætning og overskud i sidste ende
giv den gas af hele din vilje
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Som andre også har sagt så bliver du nød til at markedsføre når det er på nettet du vil sælge dine produkter. På Facebook kan du lave en gruppe gratis og markedsføre via den og du kan også betale for annoncer med klikpris. Du kan også markedsføre med Google AdWords hvor du også kan betale for annoncer.
Nu ved jeg ikke hvad du skal sælge, men du kan jo altid hænge flyers op forskellige steder i din by og når du er udenbys. Jeg har set masser af supermarkeder der har en opslagstavle lige når man kommer ind. Jeg har også været ude for at komme hen til min bil hvor der var en flyer, der vil jeg anbefale du laver flyeren en god størrelse over en parkeringsbøde så du ikke giver folk et halvt hjertestop inden de når frem til bilen
Du kan selvfølgelig også sende flyers ud til familie og venner så de også kan hænge op rundt omkring. Jeg ville nu personligt starte med at markedsføre på nettet og hvis der så bliver lidt ekstra penge kunne man jo finde sig et lækkert tilbud på flyers af en af de andre kære aminoer herinde :-)
En anden ting jeg selv har tænkt lidt over er en fin sticker på bilen og alle andre du kan få til at have en sticker på bilen. Du kan jo få lavet alt nu til dags så det kunne jo være alt fra webshoppens url og dit slogan til en kæmpe iøjenfaldende sticker med en af dine populære produkter på en eller anden fancy måde :-)
En nem og gratis måde at markedsføre på er facebook.
Nu var det jo kun et eksempel - og nej jeg snakker ikke om omsætning for så løber det ikke rundt, det interessante er DB i dette tilfælde. Pointen var dog, at hvis du tjener penge på din markedsføring - så gælder det bare om at få hældt nogle kroner i det.