Hej Maria Jeg har selv i sin tid brugt en opsparingsordning. Det gode er, at man kan samle et større beløb sammen inden man starter som iværksætter, det er da en stor fordel ikke? Det er ikke et tilskud det er et forskud på kommende afskrivninger. Man kan i øvrigt ikke bruge ordningen år efter år, men det var da et positivt signal at sende til kommende iværksættere at spar op uden skattetræk, så I hurtigere kan komme i gang. Vi stemmer om forslagene til sidst, så det vil være flertallets afgørelse om forslaget skal med. Lyse hilsener Flemming Hasselriis
|
Emil Blücher:For at give et eksempel: dengang jeg startede på STX så min studievejleder det som et problem at jeg havde egen virksomhed - det var jo noget der kunne gå ud over skolen.
Hej Emil
Jeg forstår godt hvad du mener, men forstår også din erhvervsvejleder. Det han mener er, at du skal gøre din uddannelse færdig før du starter som selvstændig. Det lyder fornuftigt i mine ører. Kan godt forstå at du er utålmodig for at komme i gang, men hold din forretning på et niveau, så du med sikkerhed kan klare din uddannelse.
At elite idrætsfolk udskyder deres uddannelse, svier til dem senere, men de skal jo udnytte deres fysik medens de har den.
Gode hilsener
Flemming Hasselriis