Jeg syntes det er utroligt! Vi er alle født på den her person som lige mennesker og jeg syntes ikke det kan være rigtig at nogle få mennesker skal bestemme hvad vil gør med vores liv. Hvis jeg har lyst til at ryge en karton smøger og spise et kilo slik bagefter så skal jeg fandme kunne gøre det uden at der skal være voldsomme afgifter og hvad de ellers har gang i. Det er min mening!
Jeg syntes det er utroligt! Vi er alle født på den her person som lige mennesker og jeg syntes ikke det kan være rigtig at nogle få mennesker skal bestemme hvad vil gør med vores liv. Hvis jeg har lyst til at ryge en karton smøger og spise et kilo slik bagefter så skal jeg fandme kunne gøre det uden at der skal være voldsomme afgifter og hvad de ellers har gang i. Det er min mening!
Mvh, Daniel.
Der skulle have stået "Vi er alle født på den her jord" :-)
Alle deres forbud, afgifter og hvad de nu ellers kalder det - gør altså ikke tingene mere overskuelige. Det bliver mere besværligt for hvert forbud, at drive forretning i Danmark, da alle mindre selvstændige hele tiden skal følge med i hvad der kommer af love/regler, som de skal tilpasse deres forretning efter. Det fremmer langtfra væksten i Danmark.
Det er crazy - hvor blev den personlige frihed af? Skal vi virkelig gøres så dumme at vi ikke selv kan afgøre om et happy meal, en pose labre larver eller et lotteri er godt for os?
Seriøst, jeg har en noget større tiltro til danskernes dømmekraft.. !