Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Go go go go RØD REGERING!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er bestemt ikke enig med forslagene!

Hvis en person er kraftigt overvægtig pga. han/hendes livsstil, skal det offentlige så stadig betale for f.eks. nye knæ, bare fordi personen ikke kan passe på sin krop?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 18:53

Dofs:
Hvis en person er kraftigt overvægtig pga. han/hendes livsstil, skal det offentlige så stadig betale for f.eks. nye knæ, bare fordi personen ikke kan passe på sin krop?

Skal vi betale for operationer på folk der ikke ser sig for når de går over gaden, og dermed selv er skyld i at de bliver kørt ned?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:00
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Får vi en rød regering, graver jeg mig ned...
Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Skrevet kl. 19:05

Synes det er at sætte den på en spids. Forskellen er at personen ved f.eks. overvægt har været en (forholdsvis) bevist beslutning. Synes bare det er underligt at det offentlige skal betale for sygdomme som vedkommende med overlæg har påført dem selv.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Dofs:

Synes det er at sætte den på en spids. Forskellen er at personen ved f.eks. overvægt har været en (forholdsvis) bevist beslutning. Synes bare det er underligt at det offentlige skal betale for sygdomme som vedkommende med overlæg har påført dem selv.

Så folk der er overvægtige, er selv skyld i det? Det er da den sygeste holdning, jeg længe har hørt...

Folk der får kraft, er også selv skyld i det... Har du overvejet sammenhængen mellem E-stoffer/konserveringsstoffer indtog i samfundet, og antallet af kræft tilfælde, samt nye kræftformer?
Skal disse mennesker så heller ik hjælpes, hvis der kan påvises en tydelig sammenhæng?

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Skrevet kl. 19:12

Jeg fik vist taget denne tråd lidt offtopic, det må I undskylde det var ikke meningen. Vi må finde en anden tråd til at diskutere det :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:13

Jeg synes, det er totalt tåbeligt med SF's og S's ønske om overformynderi. Vi ender som Dirch Passer i Hoppegyngen - Ah-hoppe-hoppe-hoppe!

Jeg er enig med Jepsen i, at der kommer for mange regler, som man skal følge med i.

Omvendt er jeg ikke ret imponeret af den borgerlige regering. De er værre til at støtte initiativer. Det kan man se på alle de projekter til bølgeenergi, der kuldsejlede efter 2001, da Fjog Rasmussen kom til. Magen til klodrianer...!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)