Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ingen mindste løn i dk!

Side 3 ud af 6 (57 indlæg)
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

velfærd ,65 kr i timen?? hmmm... tænk dig nu godt om ...

Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

kr. 65,- i timen er alt for lidt til en rengøringsmedarbejder.

Og jeg vil give Neeeeej-da ret her.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Neeeeej-da:

velfærd ,65 kr i timen?? hmmm... tænk dig nu godt om ...

så gerne de folk der ønsket at stå af arbejdes tempoet at de fik mulighed at blive på arbejdes markedet længere

mange ved når de er ældre eller har et lille handicap kan man ikke få den fulde løn og staten kan ikke støtte alt med løn tilskud eller flere og flere går på efterløn eller førtids pension , det koster penge og koster konkurrence evne i sidste ende og tabte arbejdes pladser

ser frem til et samfund der mere bliver plads til alle , for staten kan ikke støtte alt og alle vis vi skal bevare bare lidt af vores velfærd, pengene skal komme et sted fra

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Neeeeej-da:
velfærd ,65 kr i timen?? hmmm... tænk dig nu godt om ...

Nej, det hænger vist ikke så godt sammen :o)

Jeg har ikke så meget forstand på udlændinge, og det at arbejde i Danmark. Men hvis det eks. er hjemløse polakker, hvordan ordner de så det med skatten?

 

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Neeeeej-da:

velfærd ,65 kr i timen?? hmmm... tænk dig nu godt om ...

 

så gerne de folk der ønsket at stå af arbejdes tempoet at de fik mulighed at blive på arbejdes markedet længere

mange ved når de er ældre eller har et lille handicap kan man ikke få den fulde løn og staten kan ikke støtte alt med løn tilskud eller flere og flere går på efterløn eller førtids pension , det koster penge og koster konkurrence evne i sidste ende og tabte arbejdes pladser

ser frem til et samfund der mere bliver plads til alle , for staten kan ikke støtte alt og alle vis vi skal bevare bare lidt af vores velfærd, pengene skal komme et sted fra

TS kan måske svare på om hendes folk til 65 kr i timen om det er ok at de arbejder i langsomt tempo.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Neeeeej-da:
velfærd ,65 kr i timen?? hmmm... tænk dig nu godt om ...

Nej, det hænger vist ikke så godt sammen :o)

Jeg har ikke så meget forstand på udlændinge, og det at arbejde i Danmark. Men hvis det eks. er hjemløse polakker, hvordan ordner de så det med skatten?

 

Man betaler skat i det land man arbejder i

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

weddingdeluxe:

hej

jeg kan fortælle jer at 2 af mine bekendte har arbejdet på restaurant i city. når de skulle have løn så fortalte restaurants ejer at de timer de har arbejdet de passer ikke så de kun få halvdel af løn, dvs for en måneds arbejde fik de udbetalt 5000 kr! det er grotesk og snyd, og jo de blev lovet ca 2000 kr i timen, jeg ringer for dem til fagforening  og fagforening siger at de kan desværre ikke hjælpe med noget da det er alt for mange den slags sager, og mine bekendte skal finde en advokat.

så fagforening er jge meget imod, de er opfundet kun for arbejdstagere og ikke arbejdsgivere. Fagforeninger er rene penge maskiner for de sjældent hjælper dem der virkelig er kommet i knibe.

 

 

Hæderlighed og restaurationsbranchen er to ord man ikke forbinder med hinanden...

 

Ja fagforeningen er for arbejdstagere.

Arbejdsgiverforeningen er for arbejdsgivere

 

 

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

weddingdeluxe:

2. du må da lide på mangel af viden, hvis du mener at alle hjemløse sjæler eller røver p.g af psykiske problemer. Nogle ja men desværre ikke. Og meget få hjemmeløse fra udlandet har psykiske problemer, som regel er det velfungerede mennesker der har søgt lykken i et anden land og det er gået lidt galt, det lykkedes ikke at finde jobs, det lykkede sikke at finde boliger, de har taget lån i deres lande at komme til dk.

Istedet for skrive hvad man synes skal man undersøge sager og derefter udtale sig om disse.

 

Hvad synes jeg?  - det jeg skriver er fakta.


Det er vidst dig der mangler viden. Hvor har jeg skrevet at hjemløse stjæler p.g.a. psykiske problemer?

 

 

Med venlig hilsen

Bastian

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du glemmer lidt at fagforeninger sagtens kan lave blokade på din arbejdsplads og stoppe al aktivitet i din virksomhed, hvis du ikke vil give dine medarbejdere en ordentlig løn og ordentlige forhold. Det afhænger måske lidt af branchen at de ikke er nået til dig endnu.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej

nej velværd skla ikke bygge på 65 kr, men det hjælper det svageste her i samfundet, om det er fremmede er det faktisk underordnet, fordi at de bor her i dk om vi vil det eller ej.' 65 i timen for dem hvoraf de skal betale 8% i skat, er fint for dem, der hvor de kommer fra tjenner de endnu mindre hvis de overhovedet har et arbejde. Pointen er at ved at give 65 kr i timen  kan man hjælpe det danske samfund, for hvor mange danskere gider f.eks går med flyers/reklamer for selveste 130kr/TIMEN? jeg kan fortæller jer af erfaring at det er ingen.

 Dvs 1. vi få dækket nogle arbejdspladser som ingen danskere gider tage, 2. vi giver en løn som er acceptabelt for nogle plus de hjælper lidt det danske samfund ved at betale 8 %i skat,3. vi sjæler ingen danske arbejdspladser og forebygger delvis  kriminalitet!

Så igen dem der har lyst til at hyre rengøringsdame fra os til 110 kr/timen+moms er det et kup for rengøringsdamen, det er et kup for dig!

 

 

 

Side 3 ud af 6 (57 indlæg)