Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ingen mindste løn i dk!

Side 4 ud af 6 (57 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du roder rundt i tingene, og er på vej ud hvor du ikke kan bunde.

weddingdeluxe:

hej

hvem siger at det er danske hjemløse?danske hjæmløse er en skandale, de har mulighed at arbejde, de ønsker at arbejde, men staten tilleder dem det ikke , dk hemløse kan sagtens tjenne 10000 kr efter skat men det må de ikke så bliver de trukket i deres kontant hjælp!

Det er da også helt fair. Kontanthjælp er kun til dem der ikke kan klare sig selv.

Tænk hvis alle kunne få kontanthjælp samtidigt med at de arbejdede. Det ville da ikke være så godt vel?

Med venlig hilsen

Bastian

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 21:06

weddingdeluxe:

hej

nej velværd skla ikke bygge på 65 kr, men det hjælper det svageste her i samfundet, om det er fremmede er det faktisk underordnet, fordi at de bor her i dk om vi vil det eller ej.' 65 i timen for dem hvoraf de skal betale 8% i skat, er fint for dem, der hvor de kommer fra tjenner de endnu mindre hvis de overhovedet har et arbejde. Pointen er at ved at give 65 kr i timen  kan man hjælpe det danske samfund, for hvor mange danskere gider f.eks går med flyers/reklamer for selveste 130kr/TIMEN? jeg kan fortæller jer af erfaring at det er ingen.

Dvs 1. vi få dækket nogle arbejdspladser som ingen danskere gider tage, 2. vi giver en løn som er acceptabelt for nogle plus de hjælper lidt det danske samfund ved at betale 8 %i skat,3. vi sjæler ingen danske arbejdspladser og forebygger delvis  kriminalitet!

Så igen dem der har lyst til at hyre rengøringsdame fra os til 110 kr/timen+moms er det et kup for rengøringsdamen, det er et kup for dig!

Jeg vil også kun betale 8% i skat, hvorfor må de det?

Og hvordan forebygger i kriminalitet?

Med venlig hilsen

Bastian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:07

Hej Camilla

det kan de ikke hvis alt fungerer fint, medarbejder er glade, og når medarebjder går med til den løn man har fortalt dem fra starten af så plejer der aldrig at opstår problemer, og tro mig de står i kø for at arbejde for 65 kr i timen! jeg kan ikke hjælpe alle de folk der er strandet i dk, har hverken råd til at flyve tilbage til deres land og er på sulterand her i dk, da herberger er fyldt op!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:10

hej

fordi at de er udlændinge så skal de ikke betale så meget i skat da de har også et højt fradrag!

hvordan vi forebygegr kriminalitet? Ja men kom forbi vore skontor en dag så kan vi vise dig og fortælle, men hurtigt fortalt så vi sætter folk i gang med arbejdet hvor de møder nye kollegaer, og de bliver beskæftiget evt også i weekend, dvs de få mindre lyst kræfter og behov for at begå kriminelle handlinger!

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 21:19

weddingdeluxe:

hej

fordi at de er udlændinge så skal de ikke betale så meget i skat da de har også et højt fradrag!

Okay, så fordi de er udlænding så skal de ikke betale så meget i skat. Hvordan hænger det sammen?

Med venlig hilsen
Bastian

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 21:24

Bastian:

weddingdeluxe:

hej

Okay, så fordi de er udlænding så skal de ikke betale så meget i skat. Hvordan hænger det sammen?

Med venlig hilsen
Bastian

Det er noget med nogle fradrag, og diæter osv.

Det var sådan at en medarbejder på mindsteløn inden for overenskomsten hade det samme udbetalt som en højtlønnet kollega.

Problemet er så skattesystemet som skævvrider arbejdsmarkedet..

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:26

Michael_N1973:
Man betaler skat i det land man arbejder i

Ja den er jeg med på.

Det der undrer mig, er hvordan det håndteres med hjemløse udlændinge.Det er jo ikke just let som udlænding, at komme til Danmark.

Hvis man ikke har nogen bopæl, har man vel heller ikke mulighed for at få en bankkonto, CPR nummer osv. og dermed generelt blive registreret nogen steder.

Og hvis man ikke kan det, hvordan opnår man så fradrag, finder den rigtige trækprocent, og får sine penge udbetalt?

Jeg er som nævnt slet ikke inde i tingene, så det er altså oprigtig nysgerrighed.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 21:29

Michael_N1973:

Bastian:

weddingdeluxe:

hej

Med venlig hilsen
Bastian

Det er noget med nogle fradrag, og diæter osv.

Det må du uddybe. Så det du siger er at udlænding har højere fradrag end os danskere?

Med venlig hilsen

Bastian

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:34

Bastian:
Det må du uddybe. Så det du siger er at udlænding har højere fradrag end os danskere?

Den kan jeg svare på:

Ja.

Alene diæterne er et helt sindssygt fradrag. Jeg kan ikke huske det nøjagtige beløb, men det er mange penge.

Det er heller ikke kun udlændinge der får diæter. Et eksempel kunne være jyske håndværkere der bor i Jylland, men har en opgave i København. De får også diæter som er et rigtigt højt beløb, og derfor er der en del der spekulerer i den slags.

Så arbejder de typisk mandag til torsdag, og tager hjem i weekenderne, og griner hele vejen ned i banken :o)

Der står lidt her. Det er på side 6, eller skriv "diæt" i søgefeltet.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 21:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Lina=Lokaldistribution=Weddingdeluxe ............

Er jeg mon den eneste der er komplet forvirret over dine indlæg, som efterhånden kun går ud på at diskutere et eller andet "konstrueret" eksempel på dansk samfunds problem.

Du manipulerer så det klodser. Den ene måned skælder og smælder du over nogle stakkels udlændinge der bliver snydt og får for lidt i løn.

Den næste måned fortæller du at 65 kr er OK.

Så er der et indlæg hvor vi alle skal have ondt af dig fordi du bliver forfulgt, da du ikke vil betale en regning, og ikke mener du har fået leveret en ydelse.

Så fortæller du selv vidt og bredt om at du selv sender folk til incasso og beklager dig over dårlige betalere.

Den ene gang efter den anden skal der laves en ny tråd her på Amino med billige håndværkere.

Jeg er så pissetræt af dine manipulative indlæg, og mener ikke at de bidrager til noget som helst andet end irritation.

Jeg har forsøgt at være diplomatisk, og ind imellem give dig støtte og gode råd, men her stopper det altså.

Jeg er bare SÅ træt af dine indlæg. Er jeg den eneste ?

Skrevet i ren arrigskab,  mvh Sören

Side 4 ud af 6 (57 indlæg)