Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ingen mindste løn i dk!

Side 2 ud af 6 (57 indlæg)
Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Camilla Grønberg:
... Altså ikke udnytte folk bare fordi det kan være svært at finde noget arbejde overhovedet.

Enig - arbejdsgivere bør desuden tænke på, at medarbejdere altid "husker" en arbejdsgiver, som har udnyttet dem. Det kan blive en rigtig dårlig forretning, at spare de forkerte steder.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:53

Jesper Nerløe:

Camilla Grønberg:
... Altså ikke udnytte folk bare fordi det kan være svært at finde noget arbejde overhovedet.

Enig - arbejdsgivere bør desuden tænke på, at medarbejdere altid "husker" en arbejdsgiver, som har udnyttet dem. Det kan blive en rigtig dårlig forretning, at spare de forkerte steder.

Enig man husker dem der udnytter en ,dog lad den bedste arbejdes kræft få den bedste løn,

dog er jeg lidt træt af at høre at virksomheder flytter arbejdet ud ad landet´og folk klager over det, derved må vi leve med arbejdes pladser flytter ud ad landet ,f.eks. danfoss´flytter arbejdes pladser til polen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes det er stærkt du hjælper dine venner/bekendte med at få arbejde - det er sku langt mere end de forbandede fagforeninger gør.

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 17:32

Jesper Laugesen:

Jeg synes det er stærkt du hjælper dine venner/bekendte med at få arbejde - det er sku langt mere end de forbandede fagforeninger gør.

Ah synes nu fagforeninger gør mange gode ting for folk.... jeg ville nu selv være pænt tosset, hvis jeg fik tilbudt et job gennem dem til 100 kr i timen ..... bare min mening.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:02
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

hej

jeg kan fortælle jer at 2 af mine bekendte har arbejdet på restaurant i city. når de skulle have løn så fortalte restaurants ejer at de timer de har arbejdet de passer ikke så de kun få halvdel af løn, dvs for en måneds arbejde fik de udbetalt 5000 kr! det er grotesk og snyd, og jo de blev lovet ca 2000 kr i timen, jeg ringer for dem til fagforening  og fagforening siger at de kan desværre ikke hjælpe med noget da det er alt for mange den slags sager, og mine bekendte skal finde en advokat.

så fagforening er jge meget imod, de er opfundet kun for arbejdstagere og ikke arbejdsgivere. Fagforeninger er rene penge maskiner for de sjældent hjælper dem der virkelig er kommet i knibe.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 18:11
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

weddingdeluxe:
og jo de blev lovet ca 2000 kr i timen,

Jeg er selvfølgelig tilhænger af ordentlig løn, og ordnede vilkår. Men de kan vel nok regne ud, at de næppe vil få 2.000 kr. i timen :o)

Kunne det tænkes at dine bekendte, ikke var medlem af en fagforening? Hvis det er tilfældet, synes jeg det er fair at fagforeningen ikke vil hjælpe. De skal i bund og grund kun tage sig af deres betalende medlemmer.

Men for god ordens skyld skal jeg nævne, at jeg på ingen måde er specielt meget tilhænger af fagforeninger. I hvert fald de traditionelle mafialignende af dem. Jeg er med på at der skal være nogen der taler lønmodtgernes sag, men de skal også huske at opføre sig ordentligt.

Heldigvis ser det ud til at de gamle fagforeninger, er i frit fald.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:18
Camilla Grønberg:
... Altså ikke udnytte folk bare fordi det kan være svært at finde noget arbejde overhovedet
det er fint Camilla at du har retfærdigheds ideologi at man skla have hvad man fortjener , men der er en del ting du ikke tænker over når du skriver sådan.
Først og fremmest skal du tænke på at jeg er i stand til at give folk de jobs til lavt løn fordi at vi har lavere priser. Folk synes ikke at det er spændende at arbejde for 85kr/timen men det er bedre end ingenting.
Og det er der vores diskussion kan starte. Nu har lokaldistribution har givet mange jobs til de hjemløse , ja hjmeløse er jo foskellige slags folk, tiggere, tyve, banditter osv.
Hvorfor er de blevet til disse folk? Fordi at de kunne ikke finde andre jobs ikke en gang rengøringsjob. Mange af dem er begyndt at sjæle fordi at de skulle overleve.
Ja hos os tjenner de nu 65kr/timen , og de er lykkelige! Nu behøver de ikke f.eks at sjæle!
Hvis vi skulle have fulgt den ideologi at de skulle have den løn de fortjener så ville jeg har givet disse folk ca 130 kr/timen men så ville  vi ikke have nogle kunder eller i hvert fald ikke nok.
så tak skæbne er der ingen mindste løn i dk, det få de svageste glæde af! 
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 18:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu bliver jeg satme sur når jeg læser det du skriver. Undskyld tonen, men..

weddingdeluxe:

... Altså ikke udnytte folk bare fordi det kan være svært at finde noget arbejde overhovedet
det er fint Camilla at du har retfærdigheds ideologi at man skla have hvad man fortjener , men der er en del ting du ikke tænker over når du skriver sådan.
Ja hos os tjenner de nu 65kr/timen.....
Hvis det ikke er udnyttelses, ja så synker du godt nok dybt.
weddingdeluxe:

Nu har lokaldistribution har givet mange jobs til de hjemløse , ja hjmeløse er jo foskellige slags folk, tiggere, tyve, banditter osv.

Hvorfor er de blevet til disse folk? Fordi at de kunne ikke finde andre jobs ikke en gang rengøringsjob. Mange af dem er begyndt at sjæle fordi at de skulle overleve.

Hvad er det for en fordom at have?
Det er noget fis det du skriver. Langt de fleste hjemløse er blevet det af komplekse problemstillinger af psykisk eller social karakter, og dem der stjæler, stjæler sgu da ikke for at kunne leve. I hvert fald ikke her i Danmark. Der er lige så mange "almindelige borger" der stjæler, som hjemløse.
weddingdeluxe:
Ja hos os tjenner de nu 65kr/timen , og de er lykkelige! Nu behøver de ikke f.eks at sjæle!
Størstedelen af hjemløse i Danmark får 10.044 kr. pr. måned før skat i kontanthjælp. (Ja det er faktisk næsten et fuldtidsjob med 65kr i timen.
Hvad får de så lige ud af at arbejde hos dig, udover at de ikke længere er på kontanthjælp?
Jeg går næsten ud fra at det er sort arbejde?
Med venlig hilsen
Bastian
PS: Jeg synes at du har fortjent de 1000 e-mails.
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:31

hej

hvem siger at det er danske hjemløse?danske hjæmløse er en skandale, de har mulighed at arbejde, de ønsker at arbejde, men staten tilleder dem det ikke , dk hemløse kan sagtens tjenne 10000 kr efter skat men det må de ikke så bliver de trukket i deres kontant hjælp!

2. du må da lide på mangel af viden, hvis du mener at alle hjemløse sjæler eller røver p.g af psykiske problemer. Nogle ja men desværre ikke. Og meget få hjemmeløse fra udlandet har psykiske problemer, som regel er det velfungerede mennesker der har søgt lykken i et anden land og det er gået lidt galt, det lykkedes ikke at finde jobs, det lykkede sikke at finde boliger, de har taget lån i deres lande at komme til dk.

Istedet for skrive hvad man synes skal man undersøge sager og derefter udtale sig om disse.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:33

og nej det er ikke sort arbejde! jeg er meget imod sort arbejde, det burde du have læst fra mine tidligere indlæg.

Jeg melder alle til skat der arbejder sort om det er naboen eller mit arbejdskollega, hvis vi skal have et velfærdssamfund skal vi alle bidrage til dette.

Side 2 ud af 6 (57 indlæg)