Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad med cvr nr og skat?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey jeg er 17år, og har ejet service firma, hvor vi arbejder gratis i fritiden med support af pc og mobilteelfoner over nettet.

Men nu vil jeg meget gerne have en lille side med en lille shop på. Alså hvordan så med skat og cvr nr behøves vi et cvr nr tjener ikke meget hvis først shoppen kommer op og kører lidt hen af vejen. Håber i forstår det mvh

Fra Århus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:54

Lyder ellers rigtig spændende, med dit lille projekt.

- Ang. skat og cvr nr. så tror jeg ikke du behøver at registrer dig endnu, da man som virksomhed må tjene omkring 50.000 kr. uden at skulle være CVR registeret.

Er ikke så meget inde i det endnu, men hvis du søger lidt rundt her på amino.dk så er jeg sikker på, at der er en anden, som har stillet samme spørgsmål.

Held og lykke :)

Daniel Østergaard

www.fest-plan.dk
- din fest oversigt i Århus.

Fra Hadsten
Tilmeldt 15. Mar 08
Indlæg ialt: 462
Fra  Vesterskov Bogføring Skrevet kl. 08:51

Daniel Østergaard:
da man som virksomhed må tjene omkring 50.000 kr. uden at skulle være CVR registeret.

Som det er skrevet i rigtig mange tråde efterhånden, har indtjening intet med krav om registrering at gøre.

Hvis man har en omsætning under 50.000 kr./12 måneders periode er der intet krav om at man skal være momsregistreret. Man er dog stadig regnskabspligtig, og skal opgøre virksomhedens årlige resultat.

mvh
Michael

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)