Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad forventer du af en digital skiltningsløsning?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Vi er en lille virksomhed der udvikler og forhandler digitale skilte. Vi laver traditionelle skilte med vejr/nyheder og billeder, men også skilte med berøringsfølsom grænseflade (touch skærm), og skilte med en bevægelsessensor på, således skærmen reagerer når en bruger nærmer sig.

Vores løsning er opbygget i moduler således man kan tilkøbe moduler. I forvejen har vi moduler til at vise:billeder, video, flash og websider.

Hvis din virksomhed skulle have digitale skilte, hvad skulle du så bruge af indhold? Vejrudsigt? Nyheder? Billeder? - you name it. Jeg leder kort sagt efter inspiration til at lave nogle moduler som kan gavne såvel detailbutikker som eks. koncerthuse, biblioteker osv.

Lige nu er der følgende på tegnebrættet:

* Vejrudsigter
* Nyheder via RSS feeds
* Floorplan med touch indgang
* Menukort (til restauranter)

Alle forslag til moduler eller andre tiltag modtages med kyshånd.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 20:53

Ja, mulighederne er mange - men du kan tage et kig på den største udbyder af Digital Signage løsninger på marked http://www.scala.com/ måske du kan hente din inspiration her..

// Martin Friis

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 21:01

Tak for dit svar. Jepsen vi har kigget på dem, og vi ved også godt deres software kan næsten lave kaffe. Det kræver så også den store ledvogtereksamen at betjene deres system - men så kan man til gengæld lave alt. Vi har et par kunder der har valgt dem fra på grund af deres kompleksitet - derfor vil vi gerne lave noget let og brugervenligt og som kan bruges af os normale dødelige...

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 33
Fra  GO | kiwi Skrevet kl. 10:14

Ja, der er mange muligheder.

Nyder via RSS feeds er helt sikkert eftertragtet.

Jeg har kun lige kort set på jeres hjemmeside, så er ikke helt ind i hvad i allerede tilbyder.

Hvad med Wayfinding?

Der er et andet product på markedet der hedder Ariadne http://www.add-on.com/ariadne-en.html

Her kan der måske findes lidt info.

Producerer i selv jeres skærme?

Hilsen

Jasmin

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 10:20

Tak for dit input. Vi producerer kun softwaren til de digitale skilte. Hardwaren lader vi i grove træk andre om. Nogle af vores kunder vil have nogle specielle industielle skærme, mens andre vil bruge en skærm fra El-Giganten. Så i princippet sælger vi kun software, men kan hjælpe med skærme hvis det skulle være.

Vi har kigget på wayfinding og er ved at gå i tænkeboks omkring, hvordan vi vil lave det i vores system. Vi har Pt. kig på http://www.equationsoftware.com/ omkring det, som et alternativ til selv at udvikle det.

Fra Vejle
Tilmeldt 6. Apr 11
Fra  GO | kiwi Skrevet kl. 10:36

Ok, så jeres software er hardware uafhængigt?

Er softwaren web-baseret eller skal den installeres lokalt ved kunden?

Hvis så, kunne det være en lukrativ idé for jer at lave en hosted version, hvor kunden betaler for pladsen på jeres server og derefter logger på via en browser.

Hvad med at knytte det op mod Outlook, så skiltet viser dagens møder?

En anden idé kunne være at lave en undersøgelse hos kunder der allerede har et lignende system, spørge dem hvad der er vigtigt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 11:42

Vores software er hardware uafhængig. Det eneste vi skal bruge er en skærm, og en computer med windows - så kører vi.

For at give den bedste oplevelse og den bedste kvalitet af skiltene er vores system ikke web-baseret. Vi byggede en prototype for et års tid siden der var web baseret, men det fungerede ikke rigtigt.

Vores nuværende version bliver installeret hos kunden, og forbinder over internettet til en server vi hoster. MAn kan så sidde derhjemme på kontoret og lave indhold til en skærm der står et andet sted. Forbindelsen mellem dig der redigerer og skærmen foregår via internettet.

God ide med outlook/exchange det giver nogle gode muligheder. Jeg takker.

Fra Vejle
Tilmeldt 6. Apr 11
Fra  GO | kiwi Skrevet kl. 13:16

Ok, det at man kan side ved en hvilken som helst pc og ændre opsætningen på skærmen, det er f.... cool. Kan man se hvordan skærmen kommer til at se ud, med det samme?

Jamen du er velkommen, glad for du kan bruge det.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 13:20

For at se hvordan det kommer til at se ud i sin endelige version kan man installere en "previewer" på sin lokale maskine (der hvor man sidder og redigerer), den kører som et mindre vindue, men som en "ægte" afspiller ville gøre det på din skærm, det vil sige at alle forhold er gældende som ville have påvirket din "rigtige" skærm.

Jeg kan sagtens bruge det, sidder og skriver indeerne ind i mit udviklingssystem med det samme :-)

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 13:46

B. Hvarregaard:
mens andre vil bruge en skærm fra El-Giganten

Uha! Det er en dårlig ide. De holder sjældent, hvis det skal være en business-skærm.

Mht. fjernstyring kan vi anbefale TeamViewer. Nemt at opsætte m.m.
Vores erfaringer viser at det klart er at anbefale en webløsning til fremviser.
Vi har før været udsat for at softwaren (fremviser) som er installeret på en lokal PC er gået kold (Programmet svarer ikke) I dette tilfælde er der kun en ting at gøre, nemlig at starte bilen og drøne derhen. Surt hvis det er i den anden ende af landet.

Webbaseret, hvor fremviseren (hardware) er monteret med mobilt bredbånd og TeamViewer er løsningen. Vi har f.eks direkte adgang til reklameskærm i Billund Lufthavn via TeamViewer, hvor kan redigere, slette, tilføje m.m. direkte og på få sekunder.

Vores erfaring siger, at kunderne syntes en webbaseret løsning er nummer 1.
Det lette dem også for et ansvar.
Jeg vil derfor mene, at I bør satse på den webbaserede software.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)