Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks bedste SEO ekspert - Er det dig?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 7. Dec 07
Indlæg ialt: 242
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal have hyret noget SEO hjælp. Vi har i Januar skiftet design på Gipote.dk og i den anledning har Google straffet os.

Før vi skiftede design, lå vi nummer 1 på side 1 på en række populære racer som Labrador , Schæferhund og Coton de tulear og en lang række andre hunderacer

Nu ligger de vi langt fra nummer 1, faktisk er vi slet ikke på side 1 mere. Vi kan ikke finde ud af hvad det er vi har gjort galt. Så vi har altså brug for hjælp.

Er du personen der kan få os tilbage på side 1, som nummer 1, så er vi klar til at betale gode penge for det.

Lad os endelig hører fra dig hvis du mener at du kan løfte opgaven !

Kontakt Jack på kontakt@gipote.dk

P.s - du skal ikke kontakte os hvis du bare lugter penge her, du skal kunne dit kram, og vi tjekker dine referencer og baggrund. 

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 19:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Gipote.dk

Jeg er ikke danmarks bedste seo-ekspert, og det er heller ikke nødvendigt med andet end en smule basal viden, for at finde et problem i har på seo-fronten.

I er ramt af duplicate content på jeres side.

Ved f.eks. søgning på "Schæferhund", har i en side der omhandler schæferhunde, som i sikkert plejer at blive fundet på.

Markerer man det første stykke tekst, kopierer det og sætter det ind i søgefeltet på google, fremkommer dette resultat.

Det viser, at der er 7 sider med det samme indhold, hvoraf den ene eksisterer på gipote.dk (hvilket jeg umiddelbart tror rammer jer hårdest), og de andre sider er f.eks. "dyr.nu", og jeres facebook side.

Få det duplikerede indhold fjernet, særligt på jeres egen side.

Håber det hjælper jer videre.

Venlig Hilsen

Allan

Tilmeldt 7. Dec 07
Skrevet kl. 19:57

Hej Allan

Mange tak for tippet. Det underlige er, at sådan var det også da vi havde det andet design, men der lå vi nummer 1. 

Men det skal da helt klart forsøges. 

Mange tak igen !

Venligst Jack

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 19:58

Allan@ Super fedt at du vil tage dig tid til at forklare givpote hvilke problemer der er med hendes website.
Givpote@ Jeg synes, at du skal læse mit indlæg om dublicate content. Der kan du læse hvilke forskellige problemer, der kan optræde på et website, og hvordan man kan fjerne duplikeret indhold (og hvilke faldgrupper der er).

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:03

Jack,

Så passer det egentligt meget godt med at deMib skrev at Google er begyndt at smide sider med Duplicate Content længere ned i køen. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 7. Dec 07
Skrevet kl. 20:05

Ja det ser sådan ud. Men skal jeg ikke slette alle andre steder end på selve Gipote siden?

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 20:06

Gipote.dk:
Mange tak for tippet. Det underlige er, at sådan var det også da vi havde det andet design, men der lå vi nummer 1.

Det lugter af at det er faldet sammen med Google's panda opdatering, som du kan læse mere om her: Thomas Rosenstand - Panda Update fra Google

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 20:07

IT-Konsulenten:

Gipote.dk:

Det lugter af at det er faldet sammen med Google's panda opdatering, som du kan læse mere om her: Thomas Rosenstand - Panda Update fra Google

Jeg er ikke sikker på at pandaen er rullet ud i Danmark/EU endnu. Er der nogen der ved om den er det?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:08

Du kan jo evt omformulere på de forskellige steder, så der ikke er steder der har ens tekst.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:09

Farmer updaten er da ikke kommet til lille danmark endnu? mener vidst de udelukkende har implementeret den i the us and a.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)