kærlighedsoperatør og samlivsmekaniker:
Superideer? Uha, sikke forventninger... :-)
Men jeg har et par kommentarer:
Allerførst vil jeg anbefale at prøve, om menu-linjen kan blive lettere at læse. Jeg kan godt lide, at du prøver med lys skrift på mørk baggrund, men i dagtimerne kan det (for mig i hvert fald) være svært at læse bogstaverne. Enten brug fed skrift eller gør dem hvidere/lysere. Tror, det er ok om aftenen, fordi skærmen selv lyser bogstaverne op indefra.
Det er fint med de 2 fotos af dig. Fotoet på "Om mig" viser dig fra en frisk, naturlig side, og det er fint, at du sidder på en trappe, fordi det gør fotoet autentisk. Påklædningen er også fin. Og de 2 billeder er taget på en dag med overskyet, så der ikke er skygger i dit ansigt, og du sidder med et sødt smil. Når det er sagt, så vil jeg have lov at drille dig, ja, undskyld, men det er for fristende! Hvis du er terapeut, så er du også god til at vurdere andre mennesker og deres kropsprog. Kig lige på dig selv. Dine øjne er sammenknebne, måske grundet lyset udenfor, dine hænder hænger ganske vist afslappede ned, men dine ben er tæt samlede, fordi du har fødderne på det næste trin under numsen. Sæt fødderne på et trin længere nede, så det bliver lettere at sidde afslappet. De tæt samlede ben betyder nemlig osse, at dine albuer kommer til at hvile tæt mod kroppen. For mig ser du ikke afslappet ud, men måske ser jeg forkert. Monstro det er en projektion... :-)
Punktopstillingen nederst på siden om Terapi ville jeg lave til en "rigtig" punktopstilling og bruge små bogstaver. Er der en årsag til, at du har valgt store bogstaver? (MANGLENDE SELVVÆRD, DYSFUNKTION osv...). Det samme er tilfældet under Foredrag.
Kan godt lide dine tekster. De er direkte henvendt til læseren, sprogligt er de gode og letlæselige og uden en masse fejl, som afbryder læsningen. Udmærket. Men gider du ikke lige sammenligne fontstørrelsen under Terapi og Parterapi. Det gælder også andre sider, at fonten er forskellig.
Kig også på titlen øverst i browseren: Terapi er skrevet med små bogstaver, mens Parterapi, Foredrag og Sexualvejledning er skrevet med stort. Og hvorfor står der Sexualvejledning, mens titlen er Seksualundervisning? Der skal vel stå det samme.