Jeg kan virkelig bruge alle de gode råd til noget! Er meget taknemmelig! Mange hilsner Marie |
* dobbelt post *
Jeg kan virkelig bruge alle de gode råd til noget! Er meget taknemmelig! Mange hilsner Marie |
Jeg synes du skal droppe den sorte baggrund. Synes sort er for "hård farve" ift. dit "produkt". Desuden smide langt flere billeder på. Måske få en fotograf til at lave en serie med dig. Desuden få rettet fontene som nævnt i andre indlæg. Just my 5 cents |
Tak Brian! Jeg tager det til mig og bliver næsten forpustet over alle de ændringer, men der skal ske noget, kan jeg se. Jeg vil hermed sætte en masse i værk. Mange hilsner Marie |
Nå, jeg vil gerne sige tak af hjertet til alle! Det er helt vildt dejligt, med jeres feedback!!! Troede ikke det kom ud, så alle kunne læse det, det siger alt om hvor lidt jeg har tjek på teknik. Marie |
Jeg har lige et par spørgsmål til. Min hj.side er lavet på en MAC. Det har jeg ikke selv og kan derfor ikke selv gå ind og rette og tilføje. Skal jeg lave en helt ny hj.side og droppe den anden? Det der med søgeord, hvor vigtigt er det i forhold til at kunne finde mig nemmere på google? Nogen siger det er, andre ikke. |