Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BOOOMMM ! så fik jeg endelig PR :)

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

FCK bruger ikke ulønnet arbejdskraft. Det kun Brøndby der udnytter gode menneskers passion for at kunne aflevere pengene videre til nogle få stjerner

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ps:

Og du kan være sikker på at Don Ø har overvejet ALLE muligheder for at maksimere indtjeningen. Men at få folk til at stå på et kedeligt stadion i 4 stive timer, hver anden søndag, på et ofte temmelig koldt ( det danske vejr ) sted til noget 3 rangs underholdning ( underholdningen koster også penge. Og skulle de skaffe nogle virkeligt attraktive kunstnere til at få folk til at blive der 2 timer ekstra, så koster det altså )

Men tillykke med omtalen. Du virker meget intelligent, og i god forbindelse med dine følelser ( ja det lyder pøllet, men er super vigtigt )

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:03

Jeg har selv lavet lidt markedsføring sammen med nogle af de tidligere topfolk i FCK. En af mine ideer var at de lejede et større sted i nærheden ( Park måske ), og der kunne tjene lidt ekstra.

Der er mange flere muligheder for at udnytte det potentiale klubberne , ingen tvivl om det, men at få dem til at blive 4 timer på stadion ( inkl kamp ) i regn og kulde, er nok ikke realistisk

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 13:03

Jeg er fuldstændig enig med dig Jimi, når det er angående at klubberne burde være bedre til salg udover deres kerneprodukt.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 14:41

Desværre er det oftest rigmænd som ser det som legetøj ved siden af deres rigtige arbejde, og derfor er de lidt ligeglade.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:50

Manageren:
Angående om fan forholdet i DK er ens med ENG, så tjek de danske tilskuer tal. De har været stør stigende de seneste 20 år, og det gælder også klubber som har haft dårlige sportslige resultater. Eks. Brøndby.

Dette skyldes hovedsageligt at man har fået bedre stadion forhold. 

Lige præcis tilfældet Brøndby, er ikke helt rigtigt. Det har været faldende i denne sæson samt sidste. Der er tilsyneladende også grænser for hvor længe man må have sportslig og ledelsesmæssig krise, uden at det går ud over interessen :o)

AaB, AGF og Esbjerg, er andre udmærkede eksempler på, at sportslig succes og antallet af tilskuere, hænger meget godt sammen.

Men bortset fra det, er jeg generelt uenig i, at der skal bruges færre penge på spillerlønninger. Hvis vi skal bevare interessen for dansk fodbold, kræver det at folk gider at se dem spille. Og det kræver gode spillere, og gode spillere kræver høj løn.

Også hvis vi skal fortsætte den europæiske succes, er kravet gode spillere.

Og jeg mener heller ikke at du kan sammenligne, med forholdene i Engand. Der er bare flere penge til rådighed i engelsk fodbold, end i dansk. Også hvis du går under Premier League.

Og generelt ville jeg have det lidt stramt, hvis danske klubber begyndte at fokusere for meget på oplevelsespakken, frem for det sportslige. AG københavn Håndbold, er jo et skrækeksempel på hvor rædselsfuldt tingene kan gøres. De tjener muligvis penge, det ved jeg ikke, men det var ikke et cirkus jeg ville have lyst til at dukke op til. Og jeg tror der er mange fodboldfans, der deler den opfattelse.

Men tillykke med PR :o)

(og så lige et link )

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 14:57

Men tag for eks. nu er der jo kampe lørdag også, kunne man ikke gøre det til en fest..
Det burde altså ikke være så svært for klubberne at finde ud af at tjene flere penge på deres publikum.

Og det er jo ikke hver lørdag/søndag der er totalt koldt og blæsende vejr....
Synes bare som selvstændig at det næsten gør lidt ondt når man kommer i parken eller på andre stadions at der ikke tjenes penge, som om de er ligeglade med publikum bare der er tv seere så de kan få nogle tv penge...

Alt for mange klubber fokuserer bare stadig på at sælge kun "fodboldkampen" og ikke alt det uden om.

Er der nogen der ved om der sker noget i usa inden kampe i nfl etc, der er jo også sindsygt mange tilskuere.... Bliver det udnyttet der?

Kunne klubberne bare tjene lidt ekstra på publikums delen, så behøvede de jo ikke engang gå væsentlig ned i spillerlønninger og så ramme de 50-60% som trådstarter er inde på..
De skal bare skaffe flere indtægter! (som enhver anden selvstændig)

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 23:09

Til Igang

Helt enig i at sportslig dårligdom har en effekt på tilskuertallet, men mindre end man umiddelbart tror.

Du mener stort set, at der ikke vil komme mennesker på stadion, hvis man bruger færre penge på spillerne. Endvidere må jeg dog da bare spørge dig - Hvor vigtigt er det for oplevelsen i procent, om holdet vinder ?

-Peter

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Manageren:

Helt enig i at sportslig dårligdom har en effekt på tilskuertallet, men mindre end man umiddelbart tror.

Du mener stort set, at der ikke vil komme mennesker på stadion, hvis man bruger færre penge på spillerne. Endvidere må jeg dog da bare spørge dig - Hvor vigtigt er det for oplevelsen i procent, om holdet vinder ?

Ud fra hva kommentere du? Sidder du stadigvæk og kigger på England, eller har du sat dig ind i dansk fodbold? Du kunne vel bare kigge på VB. Hvor stor forskel er der på 1. Division og Superligaen? Hvor stor forskel er der i antallet af tilskuere?

Jeg kan godt lide, at du trækker VB frem, som et eksempel på en klub, som klare sig økonomisk godt. Yes yes de har solgt hele spillertruppen for 18 million i et ENGANGSBELØB, og alligvel præstere VB kun 2 mio kr i overskud... Det er sku lidt sølle. Hva med næste år, når truppen ik kan sælges for at dække hullet?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 07:24
Manageren:

Jeg mener at hvis der skal bruges færre penge på spillere, bliver kvaliteten også ringere end i dag. Og det er der ikke mange der vil betale det samme for at se.

Jeg har ikke studeret tilskuerudviklingen, så jeg kan ikke sætte procenter på. Men jeg gætter på at de klubber der ryger ud af superligaen, ikke har samme tilskuertal i første division. Og de fleste vil hellere de et hold der vinder, end et der taber. Også selvom man presser en masse ligegyldigt gøgl ind i pakken. Jeg tror at resultaterne er det vigtigste.

Hvis vi ser bort fra FCK og Brøndby, hvor mange hold har så et tilskuertal der tåler sammenligning med England? Og hvordan ser Den samlede indtjening ud, ud over entreindtægter og beverage salg, når de stilles overfor hinanden?

Igen er mit bud, at de er så forskellige, at de ikke kan sammenlignes.

Dog er jeg villig til at gøre næste sæson til en undtagelse, med hensyn til lønligt. Der ligger min. 100 mio. Til vinderne, og jeg kan frygte at den gulerod vil gøre at nogle klubber, vil gøre meget for at vinde. For dem der ikke lykkedes med det, kan resultatet blive et dundrende underskud.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)