Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BOOOMMM ! så fik jeg endelig PR :)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:48

Tillykke ;D

Men men men... Du får det til at lyde nemt...

Hvorfor har FCK enorm succes i denne sæson? Fordi de har haft midlerne og heldet... Vil man være med, hvor det er sjovt, så er det mega dyrt. Og indføre man et loft på 50%, som lyder fornuftigt rent forretningsmæssigt, så vælger man også bare at være en blød mellemvare...

Fodbold er hård business, hvor kun meget få formår at tjene penge... Se f.eks på England, hvor kun Arsenal giver overskud af topklubberne. Resten har blodrøde tal!
Og det er altså i denne liga, at nogle af de bedste klubber spiller. Det samme mønster gælder for Spanien, Italien osv...

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 01:55

Tilykke med PR....

Sjov med penge i fodbold i over 30år og gang på gang ser vi dårligt ledede klubber....

Kunne det være fordi man nogen steder gør en gammel spiller til direktør og tror fordi han var en god wing så bliver han nok en god leder og økonom? og det ikke altid er tilfældet?

Vi ser det jo også i andre sportsgrene herhjemme..... håndbold, Ishockey...

Nå skidt, tillykke med PR som sagt

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 01:56

Jeg vil sige det ligesom sportsøkonom Troels Troelsen:

Det handler om at klubberne skal fokusere på oplevelse.

Jeg mener dernæst at hvis succeskriteriet er sportslig succes, så er det mega dyrt. Dog hvis man dernæst vil tjene penge på fodbold, så skal man holde hovedet koldt, da fans har så høj en passion for deres klubber at de følger dem uanset rækken de spiller i.

Se eksempelvis Nottingham Forrest
http://www.european-football-statistics.co.uk/england.htm

De har ikke haft ret meget sportslig succes de seneste 20 år, men alligevel kommer der fans og ser deres kampe. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:04

Manageren:

Jeg vil sige det ligesom sportsøkonom Troels Troelsen:

Det handler om at klubberne skal fokusere på oplevelse.

Oplevelsen er vel en god gang bold... De bedste spillere er dyrest, og de får den højeste løn...
Så jo bedre bold man vil servere, des højere budget og omkostninger har man... Simpel matematik!

Manageren:

Jeg mener dernæst at hvis succeskriteriet er sportslig succes, så er det mega dyrt. Dog hvis man dernæst vil tjene penge på fodbold, så skal man holde hovedet koldt, da fans har så høj en passion for deres klubber at de følger dem uanset rækken de spiller i.

Se eksempelvis Nottingham Forrest
http://www.european-football-statistics.co.uk/england.htm

De har ikke haft ret meget sportslig succes de seneste 20 år, men alligevel kommer der fans og ser deres kampe. 

Risikoen ved fodbold er jo, at spilleren som man betaler i dyre domme for, ik slår igennem... Når hans kontrakt efterfølgende udløber, så kan han smutte kvit og frit. Ergo lever man med et risikogrundlag, hvor hele ens aktiver kan blive værdiløse på meget kort tid...
Man ser tit, at klubber køber en spiller for xxx mio kr, men spilleren failer totalt, og aldrig bliver noget stort navn efterfølgende. Eneste vinder i transfergamet er altid sælger og alle dem, som skummer fløden omkring et salg...

Og at sammenligne fans loyalitet i DK med England er utopi!!! En spiller i 4. division i UK tjener det samme, som en gennemsnits Superligaspiller... Vil du endelig sammenligne, så find lige et grundlag, som matcher...
Ellers tjek tilskuer tallene for de enkelte klubber i år, og sammenlig tallet med for 2-3 år siden... Loyaliten er slet ik på samme niveau, som den er i England!

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 02:12

Rigtig godt gået og kæmpe tillykke :)

Mon ikke det er startskudet på mere fra dig ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:25

let er det ikke vis man tænker økonomi og når man er i en klub der har en passion om at være nummer 1 , den er svær for en der vil ligge nummer satser lidt mere

dette er det samme med mange iværksættere de arbejder dag og nat og tænker ikke rigtigt over om det giver det vilde overskud , for man har en passion for sit projekt og sit arbejde er sin hobby 

mange ser fodbold mere som noget man gør i fælles skab som en hobby , derved er det vigtigste ikke økonomi , men at vinde og have det sjovt og at vinde er  det sjovere i fælles skab folk i denne fodbold kultur

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 02:51

Risikoen ved fodbold er jo, at spilleren som man betaler i dyre domme for, ik slår igennem... Når hans kontrakt efterfølgende udløber, så kan han smutte kvit og frit. Ergo lever man med et risikogrundlag, hvor hele ens aktiver kan blive værdiløse på meget kort tid...
Man ser tit, at klubber køber en spiller for xxx mio kr, men spilleren failer totalt, og aldrig bliver noget stort navn efterfølgende. Eneste vinder i transfergamet er altid sælger og alle dem, som skummer fløden omkring et salg...

Og at sammenligne fans loyalitet i DK med England er utopi!!! En spiller i 4. division i UK tjener det samme, som en gennemsnits Superligaspiller... Vil du endelig sammenligne, så find lige et grundlag, som matcher...
Ellers tjek tilskuer tallene for de enkelte klubber i år, og sammenlig tallet med for 2-3 år siden... Loyaliten er slet ik på samme niveau, som den er i England!

Endvidere som nævnt så kan jeg ikke besvare spørgsmål, hvor fokus er på sportslig succes.

Jeg, ligesom bestyrelsen i Vejle ved at det er forretningen der skal drive fodbolden, og ikke fodbold der skal drive forretningen.

Vi er nu fokuserede på at lave en lønsom forretning.

Angående om fan forholdet i DK er ens med ENG, så tjek de danske tilskuer tal. De har været stør stigende de seneste 20 år, og det gælder også klubber som har haft dårlige sportslige resultater. Eks. Brøndby.

Dette skyldes hovedsageligt at man har fået bedre stadion forhold. 

Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 03:00

Det som undrer mig omkring fodbolden det er at klubberne ikke kan finde ud af at lave flere penge på deres fans...

Tag fck og parken for eks, stort set altid har de 20.000 tilskuere i gennemsnit...

Og når kampen er færdig hvad har de så at tilbyde dem, en masse kø ned til busserne eller gåturen ned til østerport station.

hvad med om der blev lavet noget show, så folk blev længere i parken, købte flere øller, pølser etc...

Idag har de det sølle carsberg corner ting...

Inden kampen er der jo også masser af tilskuere....

Hvorfor bliver der ikke lavet mere show ud af kamperne, mere for tilskuerne...
Jeg synes totalt at man har glemt at man har "eneret" på tilskuerne mens de er på stadion og udenfor...

I parken sælger de en øl for 50 kr. så vidt jeg ved, og den koster i indkøb ca. 6 kr. hvis man regner med normal pris for et anker, de har nok noget bedre deal med carlsberg...
Kunne de bare sælge 20.000 øl mere på en kamp dag så giver det jo mega meget ekstra kasse...
16 hjemmekampe på en sæsson så er det 14 millioner mere i fortjeneste...Og det er bare på ølsalget...

Er sikker på de fleste klubber om de har en stak fiskere på stadion eller andet godt folk fra jydeland, så burde der kunne lade sig gøre at hive væsentlig mere show ud en kamp.

Hvorfor har man så travlt med folk skal væk fra stadion med det samme kampen er forbi?
Hvorfor skal der ikke være show så folk kommer to timer før kampen? De bruger jo alligevel ulønnet arbejdskraft, så burde ikke koste det store udover de skal være kreative med at finde på noget..

Undrer mig meget....

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 11:42

Jeg undre mig ligeså meget Olsen - og godt spottet iøvrigt:D

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)