Det som undrer mig omkring fodbolden det er at klubberne ikke kan finde ud af at lave flere penge på deres fans...
Tag fck og parken for eks, stort set altid har de 20.000 tilskuere i gennemsnit...
Og når kampen er færdig hvad har de så at tilbyde dem, en masse kø ned til busserne eller gåturen ned til østerport station.
hvad med om der blev lavet noget show, så folk blev længere i parken, købte flere øller, pølser etc...
Idag har de det sølle carsberg corner ting...
Inden kampen er der jo også masser af tilskuere....
Hvorfor bliver der ikke lavet mere show ud af kamperne, mere for tilskuerne...
Jeg synes totalt at man har glemt at man har "eneret" på tilskuerne mens de er på stadion og udenfor...
I parken sælger de en øl for 50 kr. så vidt jeg ved, og den koster i indkøb ca. 6 kr. hvis man regner med normal pris for et anker, de har nok noget bedre deal med carlsberg...
Kunne de bare sælge 20.000 øl mere på en kamp dag så giver det jo mega meget ekstra kasse...
16 hjemmekampe på en sæsson så er det 14 millioner mere i fortjeneste...Og det er bare på ølsalget...
Er sikker på de fleste klubber om de har en stak fiskere på stadion eller andet godt folk fra jydeland, så burde der kunne lade sig gøre at hive væsentlig mere show ud en kamp.
Hvorfor har man så travlt med folk skal væk fra stadion med det samme kampen er forbi?
Hvorfor skal der ikke være show så folk kommer to timer før kampen? De bruger jo alligevel ulønnet arbejdskraft, så burde ikke koste det store udover de skal være kreative med at finde på noget..
Undrer mig meget....