Hej Amino'er.
Nu prøver jeg igen at sætte bigsmoker.dk til salg. Overskriften siger sig selv :) Alle bud er velkomne. God fornøjelse :) |
1 kr - så vi igang
Hej Amino'er.
Nu prøver jeg igen at sætte bigsmoker.dk til salg. Overskriften siger sig selv :) Alle bud er velkomne. God fornøjelse :) |
Lige meget hvor useriøse ens bud er, skal de stadigt sendes i PM. ;) |
Hvordan skaffer du varer i dag? Har du en fast leverandør, dropshipping/lager? :) Er du en prisside? For syntes det er lidt svært at give et bud på en siden uden specielt meget information? :) Hvor mange besøgende er der, hvilke udgifter er der forbundet med shoppen osv.? Mvh Thomas |
Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!
Hej Thomas! da jeg kørte reklame, foregik det over googleadwords. den lille måned den kørte brugte jeg 800 kr. på annoncer. og havde ca. 100 besøgende om dagen. |
Jeg er seriøs omkring det, var ikke klar over at bud skulle sendes i PM... |
Bare smid budene her.. så kan andre også selv følge lidt med :) |
1 kr. er et seriøst bud? |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Jeg vil som modertator her, lige gøre opmærksom på det ikke er tilladt at byde inde i forummet, hvis der skal bydes er det bedst over privatbeskeder eller på anden vis. Vi har haft alt for mange og lange tråde pga. dette. Mvh. Rune. |
Tilføj mig på Twitter