Nogen der ved hvor langt vi er oppe i pris her i sidste øjeblik? :) |
Sidste bud er 3.600 kr.
Er pengene ikke overført senest kl. 23 er shoppen til salg for en køb nu pris for 4.000
Nogen der ved hvor langt vi er oppe i pris her i sidste øjeblik? :) |
Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!
Hvad hvis køber har en anden bank en dig? Eller ikke vil betale over paypal da det er sjældent at webhotel, domæner og informationer klares om aftenen? Jeg vil faktisk tillade mig at advare mod at køber foretager en handel af den slags. 1 times responstid efter endt auktion er helt urimeligt. |
Køb ren argan olie her
Er det ikke lidt svært at se om pengende er overført så hurtig? Anyway hvordan er din relation til Martin Iversen, som er ham der står anført som ejer af domænet? Er Martin Iversen ikke bruger her på Amino? /Søren
|
Vil lige høre hvad siden gik til... |
Shoppen står i hans navn, jeg som er kæresten ejer den da jeg ikke havde noget job. |
er det ikke bedste det forgår formelt , med man får en fax med din underskrift på man overføre pengene over banken sørger for en kvittering og derved har jeg bevis hvad pengene er til når jeg indsætter til dig , jeg synes ikke paypal er ligeså sikkert læser en del om det på internet http://www.forbrugerraadet.dk/?cid=5811 |
Domænets overdragelse ja. Men ikke shoppen, med mindre man selvfølgelig kan ringe til hostingfirmaet på denne tid og lave en aftale.
|
Køb ren argan olie her
Hvad blev den så solgt til? :-) |
tune brolægger firma er en mindre brolægger virksomhed , som udfører opgaver på hele sjælland.