|
Hej Amino'er.
Nu prøver jeg igen at sætte bigsmoker.dk til salg. Overskriften siger sig selv :) Alle bud er velkomne. God fornøjelse :) |
1 kr - så vi igang
Debat
|
Hej Amino'er.
Nu prøver jeg igen at sætte bigsmoker.dk til salg. Overskriften siger sig selv :) Alle bud er velkomne. God fornøjelse :) |
|
Lige meget hvor useriøse ens bud er, skal de stadigt sendes i PM. ;) |
|
Hvordan skaffer du varer i dag? Har du en fast leverandør, dropshipping/lager? :) Er du en prisside? For syntes det er lidt svært at give et bud på en siden uden specielt meget information? :) Hvor mange besøgende er der, hvilke udgifter er der forbundet med shoppen osv.? Mvh Thomas |
Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!
|
Hej Thomas! da jeg kørte reklame, foregik det over googleadwords. den lille måned den kørte brugte jeg 800 kr. på annoncer. og havde ca. 100 besøgende om dagen. |
Jeg er seriøs omkring det, var ikke klar over at bud skulle sendes i PM... |
|
Bare smid budene her.. så kan andre også selv følge lidt med :) |
1 kr. er et seriøst bud? |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
|
Jeg vil som modertator her, lige gøre opmærksom på det ikke er tilladt at byde inde i forummet, hvis der skal bydes er det bedst over privatbeskeder eller på anden vis. Vi har haft alt for mange og lange tråde pga. dette. Mvh. Rune. |
Tilføj mig på Twitter