Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man et produkt ind i Fætter BR ??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Pilgaard
Tilmeldt 1. Jul 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ledt og ledt på nettet for at finde ud af, hvordan man får et produkt ind i Fætter BR og Toys'R US butikkerne. TOP TOY, som står bag butikkerne, smider ikke om sig med info på nettet.

Men jeg tænkte, at der garanteret sidder et par stykker her på Amino, der ved præcist hvordan, jeg griber det an ??

Produktet der er tale om er børnebøger. Indholdet er unikt. Jeg kan tilbyde bøgerne billigt og der vil være mulighed for en høj avance.

Gode råd modtages meget gerne :)

Mvh Helle

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 10:43

Hej Helle,

Jeg fandt lige følgende information om Top-Toy Holding A/S:

http://dk.kompass.com/contact_DK058388_da/top-toy-holding-a-s.html

Det bedste du kan gøre er simpelthen at tage ud til dem for at fremvise dit produkt og forklare dem hvad de kan få ud af det og hvorfor børnene/forældrene skulle købe disse børnebøger fremfor andre. Ring evt. til dem og hør hvornår de har tid til en fremvisning på 5-10 minutter. En overskuelig powerpoint der viser at du har tænkt over tingene, vil heller ikke være ringe ;-)

Med venlig hilsen

Henrik Nielsen

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12856
Skrevet kl. 10:50

Undskyld men hvorfor kontakter du ikke bare deres indkøbsafdeling og høre hvad du siger til dine produkter ??

Top-Toys / BR-leg  .....osv.

Roskildevej 16
4030 Tune
46163656

Mvh

Ravn

Fra Pilgaard
Tilmeldt 1. Jul 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:55

Tak for Jeres hurtige respons og det var omtrent så langt jeg også selv var nået med Top Toys kontaktinformationer.

Måske kunne jeg have formuleret mig lidt klarere : Ee der noget SÆRLIGT jeg kan gøre for at komme ind hos Fætter BR mv ??

Vil de have gratis varer til at starte med ? Vil de have tilbud på store partier eller små partier ? Vil de have slik til hele indkøbsafdelingen ? :)

Alt er velkomment.. keep it coming !

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12856
Skrevet kl. 11:04

Helle :

Vil de have gratis varer til at starte med ? Vil de have tilbud på store partier eller små partier ? Vil de have slik til hele indkøbsafdelingen ? :)

Tjah det kan du jo sådan set kun finde ud af ved at så ringet til dem ...  De er top prof så forvent ikke at de lader sig bestikke med slik eller andre latterlige ting !  Har du et unikt produkt som de mener er interesant skal de nok give dig respons.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:14

Hej Helle

Jeg skal gerne ringe for dig og finde en kontaktperson. Det bliver selvfølgelig som en generel forespørgsel, så jeg ikke ødelægger noget for dig. Interesseret?

Michael

Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:20

Hej Helle.

Det lyder som du kunne have brug for lidt salgshjælp.

Som der står ovenstående lader de sig næppe spise af med slik og for den skyld heller ikke løfter om høj avance.

Derimod skal du helt klart og tydeligt definere dine USP'er (Unic Selling Points), da du sandsynligvis kun har ét skud i bøssen. Bud på USP'er kunne være:

- Hvad er dit produkt helt præcis?

- Hvad gør dine bøger unikke?

- Hvordan adskiller de sig fra det nuværende marked?

- Hvorfor skulle BR vælge dig og hvad kan du bidrage med til BR's sortiment?

- Hvad er dine nuværende referencer/tilbagemeldinger på dine bøger?

Desuden vil jeg anbefale dig at du som udgangspunkt ikke går efter "et kald, et salg", men måske hellere en mulighed for at præsentere dine bøger for dem.

Håber det kunne bruges

Mvh Joans

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:58

Helle :

Tak for Jeres hurtige respons og det var omtrent så langt jeg også selv var nået med Top Toys kontaktinformationer.

Du kan få svar på de fleste af dine spørgsmål., hvis du greb knoglen, og ringede til dem ;D

Helle :

Måske kunne jeg have formuleret mig lidt klarere : Ee der noget SÆRLIGT jeg kan gøre for at komme ind hos Fætter BR mv ??

Kontakte dem?

Helle :

De kører sikkert med løbende mdr + 60 dages kredit...

De køber vel det antal ind, som de forventer at kunne sælge. Om det er et stort parti eller et mindre parti, det må jeg melde pas på...

Slik hjælper nada... De får mange henvendelser fra mulige leverandører, så derfor du bestikkelse næppe... Er det iøvrigt ik en kapitalfond, som ejer dem idag?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)