Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Færdigudviklet internationalt internetprojekt søger partner

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 24. Mar 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej.

Jeg skriver denne tråd, for at se om en kommende partner til mit 100 % færdige internetprojekt evt kan findes herinde på amino.dk

Meget kort så er mit projekt indenfor hotornot / rating konceptet og udbredt i danmark, men jeg vil ramme lidt bredere internationalt, end de allerede etablerede sider på nettet.

Jeg søger en etableret og professionel partner indenfor webudvikling, hosting, internet eller lign, der kan bidrage med drift og udvikling af det færdige projekt.

Jeg har til dette, udarbejdet en 27 siders præsentation med A-Z beskrivelse af alt omkring projektet, samt screenshots osv.

Denne kan du downloade her:  DOWNLOAD

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Mvh

Brian Petersen

Mail@computernet.dk

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 20:33

Hej Brian,

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men har alligevel læst din præsentation og kan kun opfordre andre til at læse den - også selvom de ikke står og kan hjælpe - det er godt skrevet.

Held og lykke med projektet og din søgning efter en partner.

Mvh

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så er der lige sat en ny standard for "jeg søger partner"!. Det er rigtigt godt lave og det viser at du virkelig har haft sjælen med i det.

Fedt at du har en version 1 som kan køre nu.

Men jeg syntes at der mangler noget om indtjening, forventet brugertal og gerne nogle flere nøgletal.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 20:44

Hej Brian,

Det ser rigtigt spændende ud :) Hvis ikke det var fordi, at jeg stod i en situation tæt på identisk af din, kunne jeg have været rigtigt interesseret.

Held og lykke med at finde dig en partner!

Venlig hilsen

Fra Århus
Tilmeldt 24. Mar 11
Skrevet kl. 08:25

Niels Henriksen:
Men jeg syntes at der mangler noget om indtjening, forventet brugertal og gerne nogle flere nøgletal.

Hej Niels.

Disse tal er svære at forudsige, så det har jeg undladt i beskrivelsen. Dette er noget jeg og en kommende partner må se på sammen. :)

Mvh

Brian

Fra Århus
Tilmeldt 24. Mar 11
Skrevet kl. 16:41
Lige en tilføjelse:

Jeg har ingen forudbestemte krav til hvad en partner skal bidrage med, så derfor heller
Ikke store krav, men det kan vi jo tale om hvis du er interesseret i at være partner eller investor...
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 20:17

Ja, jeg må erklære mig enig med Niels. Super godt gået Yes Håber du finder en seriøs partner.

Fra Århus
Tilmeldt 24. Mar 11
Skrevet kl. 18:08

Tak for jeres feedback.. Jeg har dog ikke modtaget en besked fra en interesseret investor hverken herindefra eller på tyske, engelske og norske businessangels networks som jeg har oprettet tråde på...

Så jeg er parat til at droppe det hele nu!... frustrerende og sgu en anelse deprimerende men jeg føler ikke jeg kan gøre andet, når der ikke er mere interesse :)

Øv og god weekend fra mig

Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 18:19

Brian Petersen:

Tak for jeres feedback.. Jeg har dog ikke modtaget en besked fra en interesseret investor hverken herindefra eller på tyske, engelske og norske businessangels networks som jeg har oprettet tråde på...

Så jeg er parat til at droppe det hele nu!... frustrerende og sgu en anelse deprimerende men jeg føler ikke jeg kan gøre andet, når der ikke er mere interesse :)

Øv og god weekend fra mig

Har du overvejet at udgive siden selv? Hvis den er komplet, er det vel bare at spare nogle tusinde kroner sammen og betale for hosting.

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 18:22

Hej Brian,

Nu kan jeg ikke udtale mig om, hvor du konkret har søgt investorer henne - men har du prøvet at mødes med nogen face-to-face? Der findes forskellige netværk, hvor de kan opsøges, og dit lokale væksthus kan helt sikkert hjælpe dig i den retning.

Min umiddelbare fornemmelse er, at mange investerer ligeså meget i personen/teamet, som den ide vedkommende har. Og det personlige indtryk er bare ikke let at få gennem et forum-indlæg eller en forretningsplan. Det kan selvfølgelig være med til at give et billede af det, men jeg tror de fleste gerne vil se giraffen før de handler.

Håber det kan hjælpe dig lidt videre

Venlig Hilsen

Allan

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)