Jeg skriver denne tråd, for at se om en kommende partner
til mit 100 % færdige internetprojekt evt kan findes herinde på amino.dk
Meget kort så er mit projekt indenfor hotornot / rating
konceptet og udbredt i danmark, men jeg vil ramme lidt bredere internationalt, end
de allerede etablerede sider på nettet.
Jeg søger en etableret og professionel partner indenfor webudvikling,
hosting, internet eller lign, der kan bidrage med drift og udvikling af det
færdige projekt.
Jeg har til dette, udarbejdet en 27 siders præsentation
med A-Z beskrivelse af alt omkring projektet, samt screenshots osv.
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men har alligevel læst din præsentation og kan kun opfordre andre til at læse den - også selvom de ikke står og kan hjælpe - det er godt skrevet.
Held og lykke med projektet og din søgning efter en partner.
Jeg har ingen forudbestemte krav til hvad en partner skal bidrage med, så derfor heller Ikke store krav, men det kan vi jo tale om hvis du er interesseret i at være partner eller investor...
Tak for jeres feedback.. Jeg har dog ikke modtaget en besked fra en interesseret investor hverken herindefra eller på tyske, engelske og norske businessangels networks som jeg har oprettet tråde på...
Så jeg er parat til at droppe det hele nu!... frustrerende og sgu en anelse deprimerende men jeg føler ikke jeg kan gøre andet, når der ikke er mere interesse :)
Tak for jeres feedback.. Jeg har dog ikke modtaget en besked fra en interesseret investor hverken herindefra eller på tyske, engelske og norske businessangels networks som jeg har oprettet tråde på...
Så jeg er parat til at droppe det hele nu!... frustrerende og sgu en anelse deprimerende men jeg føler ikke jeg kan gøre andet, når der ikke er mere interesse :)
Øv og god weekend fra mig
Har du overvejet at udgive siden selv? Hvis den er komplet, er det vel bare at spare nogle tusinde kroner sammen og betale for hosting.
Nu kan jeg ikke udtale mig om, hvor du konkret har søgt investorer henne - men har du prøvet at mødes med nogen face-to-face? Der findes forskellige netværk, hvor de kan opsøges, og dit lokale væksthus kan helt sikkert hjælpe dig i den retning.
Min umiddelbare fornemmelse er, at mange investerer ligeså meget i personen/teamet, som den ide vedkommende har. Og det personlige indtryk er bare ikke let at få gennem et forum-indlæg eller en forretningsplan. Det kan selvfølgelig være med til at give et billede af det, men jeg tror de fleste gerne vil se giraffen før de handler.