Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Projekt viral "Fuck Holger" - Er du iværksætter? Så hjælp os!

Side 9 ud af 14 (138 indlæg)
Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Thomas Rosenstand:
Og de der skrigeballoner, der præker om, at han er landflygtig og skulle tage at komme til Danmark og yde noget for landet. Jamen altså... Martin betaler mere i skat i DK på et år, end de gør på 10-15 år. Og skaber arbejdspladser på Amino, Spamfighter etc. Så den side af sagen er vel på plads, skulle jeg mene

Enig. Det er altså for lidt at sidde og gemme sig bag sin skærm og fyre den slags pis af, og så ovenkøbet anonymt Tongue Tied Folk må stå frem som de er hvis de tør, ellers kan man ikke tage det seriøst

Hvad har dit citat med anonymitet at gøre?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 08:38

Jimi Hove:
Imorgen har vi heldigvis stadig en normal hverdag, hvor der nok skal blive debateret frem og tilbage angående rigets tilstand. Som der nu gør i et demokrati, og ikke i en råbekonkurrence

Hej Jimi,

Næh, det ser ud til at blive endnu en Holger-dag :-)

God dag til alle, uanset hvad de hedder og hvad de mener.

/Brian

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 08:48

Fedt at se noget god respons og kritik på emnet! 

Håber på endnu mere og på flere deler dette budskab.

- Tak til min kollega Mathias Christoffersen, som valgte at sprede videoen på sit Facebook-netværk med over 600.000 brugere.

Skypro I/S - Professionelle Facebook fansider og hjemmesider

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 08:50

Brian Reinhold Jensen:

Jimi Hove:
Imorgen har vi heldigvis stadig en normal hverdag, hvor der nok skal blive debateret frem og tilbage angående rigets tilstand. Som der nu gør i et demokrati, og ikke i en råbekonkurrence

Hej Jimi,

Næh, det ser ud til at blive endnu en Holger-dag :-)

God dag til alle, uanset hvad de hedder og hvad de mener.

/Brian

..OG endnu en paradisedeltager-overskrift.

Skypro I/S - Professionelle Facebook fansider og hjemmesider

Fra Nærum
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 09:07

Martin Thorborg:

Det er egentlig meget pussigt, at det er på Amino jeg får mest høvl, selv om det er "jer" jeg prøver at hjælpe. Forstå mig ret, jeg er bestemt ikke bitter eller irreteret, men bare overrasket.

Det kan da også virke løjerligt, men qua min erfaring, er jeg ikke overrasket. Når man sætter tingene på spidsen, hvilket jeg personligt  elsker at gøre, så provokerer det folk i voldsom grad, og hovedparten af de ligesindede vil tage afstand fra fremgangsmåden, selvom budskabet kan være snusfornuftigt.

Men afsenderen er ofte godt tilfreds, da det er en metode som virker. Den kan potentielt skabe enormt meget attention, der bliver sågar kvidret lystigt om den på mit økonomistudie i dag, så det når ud til en masse folk, som mere eller mindre tager stilling til det. Målet helliger midlet, og man skal så bare kunne trække på skuldrene af de verbale øretæver.

Jeg kan egentlig bedre og bedre lide videoen, da den skiller sig så meget ud fra hvad jeg tidligere har hørt. Hvis ikke Holger og X-factor havde været inkluderet, var det jo "bare" endnu en video i samlingen.

Det er egentlig meget enkelt.

Livet handler om udvikling. Det består af valg og konsekvenser.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 09:09

ErhvervsBladet har bragt nyheden:

Thorborg raser over tåbelig politik

Artiklens vinkel sætter heldigvis fokus på sagens kerne: Tåbelig politik.

YouTube-videoen er i skrivende stund set 36.679 gange.

Fra Nærum
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 09:10

Fashion-Seller:

Lasse Smith:

Jeg har tippet BT og EkstraBladet.

Hva skulle det gavne? Smile

Der er da ik meget sensation over det, og en placering lige inden TV-oversigten i disse formiddagsblade giver næppe noget...

Desuden vil EB nok se sagen fra arbejderens vinkel. Og der er alternativet mere i skat eller nedskæringer overalt, eller at selvstændige betaler et gebyr... Og så kender vi alle vidst EBs svar og udlægning ;D

Eh..are you kidding me?

Attention, Attention, Attention.

Langt flere får set videoen, når netaviserne gør en historie ud af det. Simple as that.

Det er egentlig meget enkelt.

Livet handler om udvikling. Det består af valg og konsekvenser.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 09:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja, Martin bruger et voldsomt sprog, et sprog jeg ikke er vandt til i min omgangskreds og hvis han talte på den måde i mit hus, så ville jeg bede ham om at moderere sig lidt.

Men det ændrer ikke ved at han har ret, ret i at vi fester på livet løs på øverste dæk, mens forholdende nederst i båden bliver dårligere og dårligere. Og det eneste bådens avis skriver om er hvem der danser med hvem og hvor flotte kjolerne er på første klasse.

Vi deltager i to krige, indbyggerne på Haiti er ved at bukke under fordi de stadig har store problemer efter jordskælvet, vi har en potentiel atom-katastrofe lurende i Japan, Nordafrika er fyldt med spændinger, det er valgår i Danmark, vi sparer på hænderne i det offentlige og ansætter flere DJØFer til at finde ud af hvor de næste hænder kan spares, vi har økonomiske problemer i EU der truer med at vælte os alle sammen - og alt hvad vi diskutere i aviserne, og på arbejdspladserne, er om Holger fik chokolade før eller efter han fik Pizza, om det alligevel bliver regn i weekenden og at Caroline W. ikke nåede at møde Obama.

Jeg ser Martins indlæg som et forsøg på at dreje fokus over på noget væsentligt, noget med indhold - så er det da både tankevækkende og foruroligende at debatten om hans indlæg kommer til at handle om form frem for indhold!

/Brian

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 09:13

Det er jo bare endnu en opfordring til at fifle lidt med regnskabet.  Jeg vil da helt klart bare regulere det i min bogføring

xxx

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 09:19

PJEDSTED:

Det er jo bare endnu en opfordring til at fifle lidt med regnskabet.  Jeg vil da helt klart bare regulere det i min bogføring. 

Folk fra SKAT læser også herinde.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 9 ud af 14 (138 indlæg)