Har du prøvet? Nej vel! Selvølgelig har Martin en fordel, men det ændre ikke på at manden handler i stedet for at være logget ind på amino for at chatte. (og nej jeg er ikke en skid bedre selv) Hvis man istedet for at kikke i detaljer, som der bliver gjort rigtig meget i denne tråd, tager op i helikopteren, vil man kunne se at det ikke nødvendigvis handler om lille søde Holger, men focus på det store billede. For mens vi følger Holger, løber verden forbi i en fandens hurtig fart. Og når Holger er fundet, går vi videre til en anden lille historie som optager vores hverdag.... Jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan man kan råde manden til at fjerne denne video. I har intet belæg for at vurdere konsekvenserne for denne video, hverken nu eller i fremtiden..... tilgengæld er det 100 % Thorborg stil og det plejer at holde 100 %.
|
Det er egentlig meget pussigt, at det er på Amino jeg får mest høvl, selv om det er "jer" jeg prøver at hjælpe. Forstå mig ret, jeg er bestemt ikke bitter eller irreteret, men bare overrasket.
Hvis vi kigger på statistikken på YouTube, så er der 1.077 der kan lide videoen og 64 der ikke kan. Det vil sige at ud af flere tusinde visninger, så det ca. 6 % der syntes det var noget skidt og 94% der syntes det var super.
Her er det nærmest omvendt, egentlig meget sjovt.
Dertil mere end 500 kommentarer, det er mere end resten af mine videoer til sammen.
Så vi må håbe Holger overlever svadaen, for der har sparket så meget røv, at jeg næsten ikke kan få luft.
Og har så har Amino forøvrigt haft den bedste dag rent besøgsmæssigt i lang tid, mere end 19.000 besøgende blev det til.
Så fuck en festdag!!!
Nå, i er nok gået i seng, hvis ikke, så se at komme i kassen :-)
De bedste hilsner
Martin