Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Projekt viral "Fuck Holger" - Er du iværksætter? Så hjælp os!

Side 8 ud af 14 (138 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin :
Tvivler lidt på jeg ville få mere end 13 views på youtube hvis jeg havde sagt tilsvarende mens jeg stod i småregnvejr på altanen i århus en trist onsdag aften

Har du prøvet? Nej vel! Selvølgelig har Martin en fordel, men det ændre ikke på at manden handler i stedet for at være logget ind på amino for at chatte. (og nej jeg er ikke en skid bedre selv)

Hvis man istedet for at kikke i detaljer, som der bliver gjort rigtig meget i denne tråd, tager op i helikopteren, vil man kunne se at det ikke nødvendigvis handler om lille søde Holger, men focus på det store billede. 

For mens vi følger Holger, løber verden forbi i en fandens hurtig fart. Og når Holger er fundet, går vi videre til en anden lille historie som optager vores hverdag....

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan man kan råde manden til at fjerne denne video. I har intet belæg for at vurdere konsekvenserne for denne video, hverken nu eller i fremtiden..... tilgengæld er det 100 % Thorborg stil og det plejer at holde 100 %. 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:06

Det er egentlig meget pussigt, at det er på Amino jeg får mest høvl, selv om det er "jer" jeg prøver at hjælpe. Forstå mig ret, jeg er bestemt ikke bitter eller irreteret, men bare overrasket.

Hvis vi kigger på statistikken på YouTube, så er der 1.077 der kan lide videoen og 64 der ikke kan. Det vil sige at ud af flere tusinde visninger, så det ca. 6 % der syntes det var noget skidt og 94% der syntes det var super.

Her er det nærmest omvendt, egentlig meget sjovt.

Dertil mere end 500 kommentarer, det er mere end resten af mine videoer til sammen.
Så vi må håbe Holger overlever svadaen, for der har sparket så meget røv, at jeg næsten ikke kan få luft.

Og har så har Amino forøvrigt haft den bedste dag rent besøgsmæssigt i lang tid, mere end 19.000 besøgende blev det til.

Så fuck en festdag!!!

Nå, i er nok gået i seng, hvis ikke, så se at komme i kassen :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 02:13

Martin Thorborg:
Her er det nærmest omvendt, egentlig meget sjovt.

Den man tugter elsker man.

Du giver bare også mig en opsang, når du synes det er påkrævet. Gerne på Youtube og med link til mit firma :-)

Sov selv godt min ven. Du ønskede det jo kun i en god mening, og det ved langt de fleste.

God nat

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:13

Lasse Smith:

Jeg har tippet BT og EkstraBladet.

Hva skulle det gavne? Smile

Der er da ik meget sensation over det, og en placering lige inden TV-oversigten i disse formiddagsblade giver næppe noget...

Desuden vil EB nok se sagen fra arbejderens vinkel. Og der er alternativet mere i skat eller nedskæringer overalt, eller at selvstændige betaler et gebyr... Og så kender vi alle vidst EBs svar og udlægning ;D

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:27

Efter at have funderet lidt over det, siden jeg så filmen på Thorbor.tv tidligere idag, så kom jeg frem til følgende.

Tiltaget er et udtryk for, at man efterhånden har svært ved at finde besparelser i de offentlige udgifter, så udgifterne matcher med indtægterne...
Først pålagde man Politiet, at de skulle uddele bøder for xxx.000.000 kr i 2011. Kunne dette ik realiseres nogenlunde, så måtte de bare give bøder for ubetydelig småforsegelser. For pengene mangler åbenbart i kassen, og de indgår åbenbart også i budgetterne. Næste træk er dette gebyr, som sikkert er det første af rigtig mange...

I stedet for at tage tyrene ved hornene, og erkende at der er et problem, så prøver de kære politikkere at redde deres egen røv, og ende en periode på borgen ved, at lave lappeløsninger. Og alle disse lorte lappeløsninger gør blot problemet større og mere kompliceret!

Efterhånden er der ingen fidus i at vinde næste folketingsvalg. Vinderne vinder retten til lorten!
I næste valgperiode skal alle de alvorlige tilpasninger ske, og hvem gider det? Det er i hvertfald ik på disse tilpasninger, at man får endnu en periode i regering...
For hvordan fortæller man Hr. & Fru Danmark, at der pludselig ik er råd til dit og dat.
Hvordan fortæller man, at rentefradrag er noget der skal reduceres eller fjernes, når hovedparten af ens befolkning har kalkuleret denne ind i huskøb mm?
Hvordan vil man håndtere alle afgifterne, som der er på biler? Vil man bare gøre folks biler nærmest værdiløse eller?
Og hva med alle de store tilpasninger af samfundet, som kommer til at gøre ualmindeligt ondt?

Godt man ik er politikker, for det er vidst et af de mest utaknemmelig jobs... Enten prøver man at redde sin egen karriere, og derfor træffer man alle de forkerte valg eller også er man verdens største idiot ifølge befolkningen, fordi man gør det, som gavner landet bedst muligt, selvom det måske gør ondt... Pest eller kolera ;D

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:39

Forresten så er det her en forside historie på EkstraBladet... Kom ik og sig, at de aviser mm ik formår at tage seriøse emner op! De afdækker jo de absolut vigtigste begivenheder, som der pårøre os alle... (IRONI KAN FOREKOMME)

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1528920.ece

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 05:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det interessante her er faktisk fokuseringen på, at Martin bruger lige netop den lille Holger som eksempel, synes jeg. Det er jo blot en bekræftelse på, hvor mange der går i detalje-mode og hænger sig i, om Martin ligner en kogt rødbede, har et amerikansk flag i baggrunden og taler om den nye nationalhelt: En lille rødhåret knægt på tre år.

Det er jo også nemmere at forholde sig til end nødvendigheden af at skære ned på velfærdsdage, barnets 2. sygedag, barselsorlov og alle de andre goder, der lige om lidt ganske enkelt ikke er råd til mere. Og stupiditeten i at pålægge afgifteriværksætteri efter salamimetoden (en skive af gangen). De 700 kr. betyder ikke en skid - men de er jo bare ét af mange skridt de seneste år.

Jeg er ikke enig i det voldsomme banderi, men det er nu engang sådan, Martin kommunikerer. Og det er 100% ægte - han gør det også, når jeg og Charlotte spiser brunch med ham og Camilla Smile Det er Martin på godt og ondt - og det er mest godt, for han har et hjerte af guld, og han VIL virkelig iværksættere det godt. Stol trygt på det!

Sagen er, at der ikke er mange derude, der vil lytte til de af os (jeg ser nemlig også sådan på det), der er dybt bekymrede over, hvad der kommer til at ske for Danmark i de kommende år. Men når så Martin bruger "f-ordet" og samtidig inddrager en rødhåret nationalhelt på 3 - ja så lyttes der. Jeg skal ikke kunne sige, om budskabet var blevet lige så udbredt, hvis der havde været færre bandeord i det? Eller hvis provokationen i at bruge Holger ikke havde været med?

Jeg tvivler på, at Martin har skadet hverken sit brand eller Aminos ditto med dette. Men han har forhåbentlig sat en masse tanker i gang hos de mange, der tog budskabet i stedet for indpakningen til sig.

Og de der skrigeballoner, der præker om, at han er landflygtig og skulle tage at komme til Danmark og yde noget for landet. Jamen altså... Martin betaler mere i skat i DK på et år, end de gør på 10-15 år. Og skaber arbejdspladser på Amino, Spamfighter etc. Så den side af sagen er vel på plads, skulle jeg mene.

Næ - vores vicevært her er lige så bindegal, som han har været i al den tid, jeg har kendt ham. Og det er den galskab, der har skabt Amino og andre succeser. Der er bestemt andre veje at gå end dem, Martin vælger - men de virker for ham. Og antallet af kommentarer her og på Youtube viser da også, at han har rørt lidt i gryden, ikke?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

BZR:

Regeringen har indført endnu en afgift, som er målrettet erhvervsdrivende i Danmark. Det er en ganske forfærdelig ting i sig selv.

Hvad der så er lidt tamt, er at reaktionen på indførslen af gebyrerne først kommer få dage før de træder i kraft - specielt med tanke på at de er en del af finansloven, som blev vedtaget i november måned 2010.

Debatten om rimeligheden af de nye gebyrer burde være taget på det tidspunkt, hvor de forslået.

Dette er bare endnu et tilfælde på at iværksætterne ikke har en interesseorganisation, der løbende holder øje med hvad der sker på Christiansborg.

Fint at Thorborg i højtråbende stil prøver at skabe opmærksomhed omkring et relevant problem, men i min øjne fremstår Thorborg, i denne sag, som en mand der ikke har fingeren på pulsen og som en der ikke kendte sin besøgstid....

/Henrik

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 07:58

Martin Thorborg:
Det er egentlig meget pussigt, at det er på Amino jeg får mest høvl, selv om det er "jer" jeg prøver at hjælpe. Forstå mig ret, jeg er bestemt ikke bitter eller irreteret, men bare overrasket.

Nu skal Amino vel ikke udvikle sig til et slags Mini Nordkorea, hvor vi står og klapper taktfast bag vores skærme imens Kim Il Thorborg taler? Wink

Spøg til side.

Jeg er grundlæggende enig med dig i dit budskab, men derimod bryder jeg mig på ingen måde om den måde, du valgte at bringe det her frem på. For mig er det nøjagtig samme metode som Pia K. benytter sig, når hun spiller indvandrerkortet, du har så brugt et Holgerkort , men okay, det er så måske vejen frem når man vil i medierne idag?

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 08:02

Thomas Rosenstand:
Og de der skrigeballoner, der præker om, at han er landflygtig og skulle tage at komme til Danmark og yde noget for landet. Jamen altså... Martin betaler mere i skat i DK på et år, end de gør på 10-15 år. Og skaber arbejdspladser på Amino, Spamfighter etc. Så den side af sagen er vel på plads, skulle jeg mene

Enig. Det er altså for lidt at sidde og gemme sig bag sin skærm og fyre den slags pis af, og så ovenkøbet anonymt Tongue Tied Folk må stå frem som de er hvis de tør, ellers kan man ikke tage det seriøst

Side 8 ud af 14 (138 indlæg)