Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Projekt viral "Fuck Holger" - Er du iværksætter? Så hjælp os!

Side 6 ud af 14 (138 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

john sommer:

Jamen Martin dog,

Martin jeg har nu været med her på Amino siden 2005 og fulgt udviklingen herinde.

Jeg har lige nu set dit video klip og det fremmer IKKE din sag snare tvært imod du lyder ikke godt og du ser bestemt ikke godt ud på den video.

Du er for grov og du kunne ellers godt få det samme budskab frem uden at blive så grov og grim i munden, men jeg genkender købnehavner drengen i dig så det er det, men alligevel Martin dog!!

Surprise

Finder det sjovt at mange mennesker ikke mener Thorborg eller nogen andre må være bund ærlige og fortælle deres mening.

Det skal kollektivt straffes at bande eller mene noget andet end andre...

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 23:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Minder lidt om sidst, hvor Vestas var nødt til at sige farvel til 3000 danske arbejdspladser pga. for store omkostninger ved at have ansatte i DK.

Medierne havde kun fokus på DF's teori om, at det var indvandrerne, der spiste kagerne i venteværelserne hos lægen.

Det skaber jo virkelig en befolkning, der får indsigt i de vigtige problemstillinger, så de kan tage stilling ved et valg.

(sarkasme kan forekomme)

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1773
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 23:30

Ikke alle er lige begejstrede Surprise

Set på http://thorborg.tv/fuck-holger.html#comments

Kommentar fra Marianne

“Fucking dig” Måske du skulle komme hjem til DK hvis du har så meget at brokke dig over, og være med til at gøre en forskel…

Og hvad fanden har du imod at man i denne barske tid kommer med noget så positivt som at have fundet en 3 årig… krig og elendigheder kører på samtlige kanaler og så fik vi en solstråle historie, men nææææ nej det skal også ødelægges af en sådan snothvalp som dig..

Ta`du heller at hæve din røv fra stolen i florida og pisse hjem til DK om du vil ha noget at skulle ha sagt…

Ærligt min mening om en sådan person som dig er, du er dig selv nærmest..fy for helvede…"

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Lasse :

Jeg har ikke hørt nogen brokke sig over bandeord. Men at han skal træde på ryggen af en lille drengs historie for at blive hørt, det der mange der ikke bryder sig om.

Det er en form for branding som VIRKELIG kan give bagslag. Så det sådan set mest sagt for at hjælpe Martin, tro det eller ej.

Vi laver sgu allesammen nogle bommerter her i livet, og det her er uden tvivl den største jeg har set fra Martin.

Og hvis man skal argumentere med at : " Jamen det giver masser af pageviews... " , er så man på et højere niveau end X Factor og kulørte dagblade ?

Men det rammer sikkert en masse teens, så lad os håbe det trods alt er godt for noget.

Jeg ville slette videoen , og undskylde at man brugte den måde at få budskabet ud på, men at man stadig mener det samme.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 23:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

LinkCentralen.dk:

Kommentar fra Marianne...

... Ta`du heller at hæve din røv fra stolen i florida og pisse hjem til DK om du vil ha noget at skulle ha sagt…

Du skal jo bare lære at læse mellem linjerne.

Det Marianne egentlig siger er:

BlaBlaBlaBla - Fuck hvor ville jeg gerne bo i Florida - BlaBlaBla... Skype-BigSmile

Men om ikke andet er hun jo et glimrende eksempel på Fru DK som jeg beskrev tidligere.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 23:49

Lasse,

Du ved godt at der er mennesker der syntes at de er bund ærlige når de siger deres mening, de tror selv på det !
Men historien har jo vist os personer der sagde deres mening og selv om de syntes de var så ærlige så var de alene med deres såkaldte ærlige mening og omverden klarede så resten.

Vi har i tiden brug for forbilleder - forbilleder der kan vise os vejen og især vise vejen for vore helt unge.

Martin ser jeg som et sådant forbillede der kunne vise de unge iværksættere vejen, men at være forbillede forpligter tænk på kopieffekten.

Derfor er det ikke ærlighed blot at have mening og sige hvad der umiddelbart falder en ind. at sige at man holder mest af dyr og har ligegyldighed overfor børn - kunne føre til noget ganske forfærdeligt!

Og i denne sammenhæng helt ved siden af - vore unge mennesker er vort råstof det er dem der skal løfte opgaverne i morgen !!Broken Heart

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:52

Havde aldrig troet jeg skulle være enig med John Sommer i noget som helst ... hahahah :-)

Sov godt allesammen. Og lad os håbe på flere gode nyheder , både for iværksættere og for små børn der bliver væk.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

ahhh jeg æææælsker disse tråde og debat omkring Martn Thorborg. "Folket" der ved alt, der ved hvordan man kommer på forsiden, derved hvad retning Martin og amino.dk skal gå i og blaaa blaaa blaaa.

Jeg har været her siden starten, og jeg må bare sige, Martin Thorborg mother fucking ROCKS!!!

I tuder og vræler i lange baner, over alt og intet, og Holger og intet...pis og papir

Men her er forskellen på Martin Thorborg og resten af amino.dk

HANDLING

Martin har på 3½ min. IVÆRKSAT en succes rent medie mæssigt. Hvad fanden har DU lavet, andet end at kommentere på tråden, som jeg selv... hahaha.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:56

Jimi Hove:
Vi laver sgu allesammen nogle bommerter her i livet, og det her er uden tvivl den største jeg har set fra Martin.

Jeg har stor respekt for Thorborg og det han har udført, jeg har også respekt for at han altid siger sin mening lige ud, men jeg må give dig ret, det her er på ingen måde gennemtænkt og det virker modsat på mig!

Hvad fanden er der  nu galt med at en historie om Holger kommer frem? Det er i sig selv en enestående solstråle historie, som der er aboslut meget få af i danske medier, og klart, mange andre og mere vigtige historier bliver for en tid skubbet i baggrunden, men det er da til at leve med, sex, krig og afgifter... det skal vi nok komme til at høre mere om

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 23:57

Jimi Hove:

Lasse :

Jeg har ikke hørt nogen brokke sig over bandeord. Men at han skal træde på ryggen af en lille drengs historie for at blive hørt, det der mange der ikke bryder sig om.

Det er en form for branding som VIRKELIG kan give bagslag. Så det sådan set mest sagt for at hjælpe Martin, tro det eller ej.

Og hvis man skal argumentere med at : " Jamen det giver masser af pageviews... " , er så man på et højere niveau end X Factor og kulørte dagblade ?

Men det rammer sikkert en masse teens, så lad os håbe det trods alt er godt for noget.

Jeg ville slette videoen , og undskylde at man brugte den måde at få budskabet ud på, men at man stadig mener det samme.

Thorborg har intet at undskylde for.

Ja, det er en solstrålehistorie at lille Holger løb hjemmefra og blev fundet igen. Men hvad rager det mig, eller dig for den sags skyld, at Holger får Pizza til aftensmad og at Holger ikke vil have sin jakke på?

Hvis der nogen som helst nyheds-værdi i den historie, så må det være hvor meget lille Holgers eventyr har kostet.

Som nævnt tidligere, så er det fint at folk ønsker spænding og gode/dårlige historier i dagligdagen, men hold det på et acceptabelt niveau, ellers går der ikke længe før evolutionen tager et skridt tilbage og vi ser den første neandertaler født.

Side 6 ud af 14 (138 indlæg)