Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Projekt viral "Fuck Holger" - Er du iværksætter? Så hjælp os!

Side 5 ud af 14 (138 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Fra  Underdog Media Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hør her, som andre også har skrevet, så udelukker det ene ikke det andet..

Jeg kan ikke se hvorfor tingene skal blandes sammen...

Jeg har masser af sympati for de danske iværksættere der er hårdt ramt, og for de danske soldater syd på, og forældre hvis børn de måske ikke får at se igen. 

Kan bare ikke se hvorfor man på bedste/sædvanlige EB BT maner skal skubbe lortet ned i halsen på folk på den mest usympatiske måde.??

Og jeg synes der er flot at Lasse Smith viser følelser når et dyr bliver mishandlet, så er der da trods alt håb for dig endnu...det er rigtig rigtig flot Lasse.........

Skil tingene ad for faen og lad mig tage stilling og bakke op om det der virklig er problemet istedet for at skyde i alle retninger for at få opmærksomhed.

@BZR

Jeg forstår udemærket hvad MT vil frem med i indslaget, jeg nægter bare at linke videre, i like eller støtte hans kamp mod de 700 kr når han sælger produktet så ringe som JEG synes han gør.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:05

Jimi Hove:

Forslag til næste virale video ..

Lidt harme over alle de amerikanske virksomheder, senest General Electric, som betalte 0 % i skat sidste år, men alligevel fik 60 milliarder tilbage i skat pga fradrag. Og som også har outsourcet stort hele deres arbejdsstyrke ud af USA får at malke koen endnu mere.

På den liste kan du skrive en lang , lang liste af andre store koncerner der gør det samme.

Jeg ved godt at små og mellemstore iværksættere ikke har den magt til at sno politikere om deres lillefingre, og at de derfor må samle regningen op.

Og det er er netop pointen med mit indlæg her. Skulle vi ikke se om vi kunne få de store giganter til at lade være med at være så dybt grådige, så vi som små iværksættere skal betale regningen ?

I det lys er en regning på 750,- kr, og lille Holger ret ligegyldigt.

Men det nok FOR kontroversielt ?

Tror du selv på at jeg er bange for at tage et kontroversielt emne op?
Årsagen til at der ikke bliver en video ud af det, er at den intet har med iværksætteri at gøre og jeg har ikke har det fjerneste forstand på sagen.
Men kan du komme på noget der er relevant for iværksættere og noget jeg mener jeg kan forklare for folk eller perspektivere på, så skyd.

De bedste hilsner

Martin

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 171
Fra  maila Skrevet kl. 23:07

Så blev der lige skrevet et nyt kapitel i Aminos og Martins historie...

Er jeg den eneste der står med et ben i hver lejr?

BH

Kennet

Fra Nærum
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 23:10

Man kan jo ikke undgå at blive forarget... hold da kæft en lorteskat, den er jo fuldstændig grotesk, simpelthen hul i hovedet.

MT kan måske nok se frem til en forsideartikel, hvis aviserne ellers formår at opsnappe denne video i tide, hvorpå der står: "Martin Thorborg AMOK - Fuck Holger!" Jeg kan se det for mig Skype-BigSmile Men det vil måske heller ikke være så skidt endda, så kommer budskabet forhåbentlig frem. Den kører allerede med den titel på nettet, I know, men det er ikke nok.

Målet helliger midlet i dette tilfælde, men på den anden side jubler jeg ikke ligefrem over hans "tilsvininger". 99% af alt nyhedsstof er i min optik negativt, og det er frem for alt, grunden til at folk går i ekstase over historien om Holger. For mange er det netop disse historier som gør hverdagen lidt mindre træls, når udfaldet er som det var, og de føler at de bedre kan holde sig oven vande. Jeg synes egentlig også det er fedt at vide, hvor meget hjælp der potentielt er at hente, såfremt at dette skulle ske for ens egen familie.

Men jeg er så træt af, at ALT åbenbart skal have en negativ approach, og nu åbenbart også Holger-historien. Det er sgu lidt nedern, men jeg forstår udmærket din pointe, Martin, og det virker jo, naturligvis.

Jeg synes også at der i høj grad mangler substans i medieverdenen, og når der endelig kører nogle interessante heads-up debatter i fjerneren, så bliver de sgu afbrudt efter 5 minutter, for så skal vi videre til næste punkt på dagsordenen..."Ja, Danmark er stadigvæk i krig, og rød blok er uenig med blå blok.." - ARGHH!! Jeg holder det ikke ud, og derfor er jeg stort set stoppet med at se nyheder/tv-avisen.

Giv mig en debat-kanal i stedet for, ikke med politikere, men med erhvervsfolk, iværksættere og almindelige danskere som kan bidrage med noget usædvanligt. Det mangler vi i den grad i Danmark.

/Masimoto

Det er egentlig meget enkelt.

Livet handler om udvikling. Det består af valg og konsekvenser.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:11

Martin det er relevant for iværksættere at der er penge i statskassen, i stedet for på hemmelige bankkonti .

Det er også relevant for forretningsfolk at blive betragtet som hæderlige købmand, i stedet for grådige aber der kun tænker på sig selv.

Vi har ikke brug for at skabe dybere grøfter mellem erhvervslivet og den almindelige lønmodtager end der er i forvejen. Vi skal løfte samlet.

Og det lidt svært at overbevise folk om den holdning, når man som forretningsmand kan blive sat i bås med grådige firmaer, som får små asiater til at danse efter deres piber for håndører.

Men ellers har det ikke noget med iværksætteri at gøre..

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 23:11

Den ene udelukker faktisk den anden.

Plads som Holger har i medierne, er lig med mindre plads til relevante emner.

Det er fint nok at nogle har brug for noget ekstra spænding i hverdagen, men lad os holde det på et niveau så de emner der rent faktisk har betydning kan få den fortjente opmærksomhed.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:13

Regin Jæger Madsen:
Journalist hos BT kan man altid blive...

I det mindste har de da begået en artikel selv (godt nok efter at være blevet tippet, ellers havde de nok aldrig fundet den). Det i sig selv, er vist ved at være et særsyn i dag.

Men okay, hvis det er hvad de kan præstere, er jeg sgu glad nok for at de bare oversætter de internationale, og ellers kopier Ritzaus nyheder, for jeg er ikke specielt imponeret.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 23:13
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kennet,

Det tror jeg ikke du er - men her er et godt eksempel på dette udsagn:

a propo iværksættere:

"Som mester er svendene" Star 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 23:22
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jamen Martin dog,

Martin jeg har nu været med her på Amino siden 2005 og fulgt udviklingen herinde.

Jeg har lige nu set dit video klip og det fremmer IKKE din sag snare tvært imod du lyder ikke godt og du ser bestemt ikke godt ud på den video.

Du er for grov og du kunne ellers godt få det samme budskab frem uden at blive så grov og grim i munden, men jeg genkender købnehavner drengen i dig så det er det, men alligevel Martin dog!!

Surprise

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 23:26

Jeg er delvist enig med Martin - men jeg mener altså heller ikke helt, at Holger, Kællingen og iværksætter-afgifter hører til i samme kasse.

MEN - jeg går ud fra, at Hr. Thorborg gerne ville have sat lidt fut i emnet - og det har jo så virket. ;-)

Jeg går ikke nok op i politik til at kunne sige, om det er politikernes skyld.

Som jeg ser det - er det først og fremmest mediernes skyld og LIGE BAGEFTER kommer Hr. og Fru Danmark.

Har I set de 10 mest læste artikler på BT? Surprise

1: Holger

2: Holger

3: Vejret

4: X-factor

5: Trafikulykke

6: Holger

7: Intime billeder af Aguillera

8: Hemmelig bunker afsløret i Jylland

9: X-factor / Sexfactor

10: Gadaffis fætter voldtog Imam

Man kan selvfølgelig godt svine journalisterne til, for at skrive så meget lort - men man kan vel i lige så høj grad også svine Hr. og Fru Danmark til, hvis Holger, vejret og X-factor virkelig er det, der tænder dem mest!?

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Side 5 ud af 14 (138 indlæg)