Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliver kimet ned!

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Siden jeg startede virksomhed for lidt over et år siden er jeg blevet kimet ned, ofte flere gange dagligt, af diverse firmaer, forsikringsselskaber, organisationer, teleselskaber m.v. - fælles for dem alle er, at de vil have mine penge. Og dem har jeg ikke mange af, da min virksomhed er en lille enkeltmands jeg har oprettet fordi jeg skal. Jeg er ikke interesseret i firmatelefoner, a-kasse, børsen, jyllandsposten og jeg skal komme efter dig.

Jeg er ikke typen der bare smækker røret på, men er efterhånden blevet bedre til at lægge ud med at sige, at jeg ikke er interesseret i at købe noget. Det tager dog meget af min tid og er utroligt forstyrrende i min hverdag med alle disse opkald. Mit spørgsmål er nu, hvad i alverden er det for et flueben jeg er kommet til at hakke til da jeg oprettede mig, og hvordan hakker jeg det fra igen. Jeg er selvfølgelig ikke interesseret i hemmeligt nr., da kunder gerne skulle kunne kontakte mig og se hvem der ringer.

P.S. Jeg vidste ikke helt hvilken kategori jeg skulle lægge denne post i, så håber det er nogenlunde rigtigt ramt

På forhånd tak

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 16:28

Microstocker:
... Jeg er ikke typen der bare smækker røret på, men er efterhånden blevet bedre til at lægge ud med at sige, at jeg ikke er interesseret i at købe noget. Det tager dog meget af min tid og er utroligt forstyrrende i min hverdag med alle disse opkald. ...

Jeg havde engang et "uheldigt" privatnummer, der gjorde, at jeg modtog mange opkald fra sælgere, der ville sælge mig avisabonnementer osv.

Efter en periode med mange opkald, blev jeg træt af at sige "Nej, tak - ingen interesse", og lægge på.

Der var især én sælger, der var meget ivrig, og som ringede gentagende gange. Da han endnu engang ringede og præsenterede sin salgstale, afbrød jeg ham og fortalte, at hvis han ville tage min tid, "så må jeg starte 'taxameteret' og sende dig regningen efter hvert opkald... Hvor lang tid har du råd til?" - han lagde hurtigt på igen, og jeg modtog ikke flere opkald fra ham.

Sådan fortsatte jeg, hver gang en sælger ringede mig op, og det havde tilsyneladende en markant effekt Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:37
Tilmeldt 11. Mar 11
Skrevet kl. 17:13

Ja jeg siger også tusind tak.

Har sendt en mail afsted til cvr@eogs.dk og må se hvad der sker. Jeg venter lidt med CPR-beskyttelsen, da de opkald jeg modtager primært er henvendt til mit firma.

Jeg bryder mig ikke om at blive sur i røret, og prøver som regel at være høflig men på samme tid kontant, så vi ikke spilder hinandens tid. Jeg arbejdede selv i en mindre periode (2 dage ca.) hos et call center. Man må lægge øre til meget lort, og i mine øjne er det et decideret uværdigt job, hvor man bliver gejlet op og oplært i at lyve og være uetisk, samt udvise falsk interesse af smarte coaches der selv engang har fået tudet ørerne fulde gennem en megafon. Vi skulle også udgive os for at være fra det selskab, vi solgte blade for, selvom salgene var outsourcet til det uafhængige firma, jeg arbejdede for. Et nedbrydende job, hvis man har samvittighed. Men måske mangler jeg bare sælger-genet.

Man kan af og til høre, at der er nybegyndere i røret, de fumler med ordene og deres stemme knækker, så dem har jeg ofte lidt større tålmodighed med - da jeg lige minder mig selv om hvor forfærdeligt et job det egentlig er han sidder med. Jeg ville ikke anbefale det til min værste fjende !

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:14

Forstår ikke helt hvordan den liste fungere for private ?

hvad skal der gøres der da ?

Cvr er nu anmodet om reklamebeskyttet :-)

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 22:32

Hej med jer:)

Jeg bevæger mig endnu engang ind i løvens hule.  Hvis jeg kommer til at ringe til jer alligevel, det tør man jo aldrig helt at udelukke, det SKER bare at man overser nogen eller ikke har fået opdateret. Så vil jeg lige henlede jeres opmærksomhed på vibrugerikke.dk. Så kan vi begge få et billigt grin om ikke andet.

Btw telesælgere ringer kun en gang til mig om noget jeg ikke har brug for. (Fraregnet et enlkelt teleselskab) Der er nemlig gået lidt sport i hvor længe jeg kan holde vedkommende i røret -uden at købe noget -det er svært med de nye der læser op af deres papir.. 

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 22:46

jeg har valgt at betale mig fra problemet, ved at have en "telefonpige" på, så jeg ikke skal tage mig af de opkald, men stadig får en god betjening af mine kunder + der altid er nogen til at tage telefonen 

Tilmeldt 11. Mar 11
Skrevet kl. 15:49

Hahaha, det går lige op for mig at jeg allerede har benyttet mig af "bruger ikke" uden overhovedet at kende til den side du linkede til. Det var et par uger siden hvor jeg hurtigt fik sagt "jeg bruger ikke forsikringer", og syntes det lød lidt dumt umiddelbart efter at have slynget det ud.

Men jeg BRUGER sgu ikke forsikringer, så jeg kunne ikke have været mere ærlig.

Og sælgeren lagde på på et splitsekund. HAN havde nok hørt den før.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 15:50
Microstocker:

Hej Aminoer,

Siden jeg startede virksomhed for lidt over et år siden er jeg blevet kimet ned, ofte flere gange dagligt, af diverse firmaer, forsikringsselskaber, organisationer, teleselskaber m.v.

<

Velkommen i klubben! :=)
Side 1 ud af 4 (37 indlæg)