Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliver kimet ned!

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 25. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Det er meget sjovt at se reaktionen på telefonsælgere her på Amino, og sammenligne med reaktionerne på os, i den virkelige verden.

Nu tager vores telesælgere kun kontakt til ApS og A/S, og helst med minimum 5 ansatte når de ringer ud, netop for at sikre en vis seriøsitet. Så det er heldigvis ikke mange Aminoer eller ligesindede de støder på, men oftest helt fornuftige mennesker :o)

Men i stedet for reklamebeskyttelse, kunne det være at CVR skulle droppe det koncept, og i stedet samkøre deres database med Amino.

Hvis en virksomhed så har en profil herinde, kunne der komme et lille Amino tag på udtrækket. Så tror jeg nok at de fleste ville vælge at spare tiden, og forsøge at afsætte deres produkter til nogen der gerne vil købe :o)

Der kan jeg så afsløre, at hhv. direktion og bestyrelse i et A/S med 77 ansatte og en omsætning på 355 mio. lige brugte 15 minutter af et ellers udmærket møde på at blive enige om at telefonsælgere var fandens opfindelse.

...Jowjow, der findes også profiler på amino der begår sig A/S-verdenen:-))
Sjov måde du lige sætter amino i en lille kasse på.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:10

Brokkebloggeren:
Jowjow, der findes også profiler på amino der begår sig A/S-verdenen:-))
Sjov måde du lige sætter amino i en lille kasse på.

Ja, den kan vel sammenlignes med måden du sætter telefonsælgere i den lille kasse ved siden af?

Og hvis både direktion og bestyrelse i en mellemstor virksomhed er på Amino, og ofrer et kvarter af et møde på at blive enige om at telefonsælgere er fandens opfindelse, rammer jeg vel egentlig meget godt?

Så er det bare at samkøre CVR med Amino, og få lavet det tag :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:17

Mikael christiansen:

efter en god gang google fandt jeg ud ad dette her.

Det de prøver i stedet, er direkte reklame til dig som person og vi er enkle personer mange af os iværksættere så beskyt dig også med robinson listen , derved intet mystisk vis vi bliver mere ringet mere op vi beskytter os ikke helt ud.

http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Sager-og-praksis/Markedsfoeringsloven/Markedsfoeringsloven-i-praksis/uanmodedehenvendelse/andredirektehenvende

husk selvfølgelige også CVR beskytte jer mod reklamer , jeres virksomhed

kan læse på forbrugers ombudsmands side at , det er bedste at skrive på egen hjemmeside vis man ikke ønsker af nogle art af reklame opkald mv.

Den metode havde jeg læst om tidligere, men jeg tror ikke der er så mange der benytter sig af den. Eller det håber jeg i hvert fald ikke, for så bliver det næppe mere useriøst :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 11:32

Det må være nogle helt bestemte numre / brancher de går efter.

Har efterhånden haft firma i 4-5 år, og har virkelig aldrig set det som et problem jeg gider bruge tid på at bekymre mig om.

Det undrer mig da egentlig også, at folk er 100% fjendske overfor telesælgere til at starte med. Nogen produkter kan jo rent faktisk give værdi.. Efter at have ringet ud en del gange selv, er det da heller ikke min opfattelse at folk er arrige ligeså snart de finder ud af, at man gerne vil hjælpe dem med det man nu har at tilbyde.

Men ok, jeg har da også oplevet et par gange at blive ringet op af firmaer der vil sælge mig ydelser, hvor sælgeren ikke kender produkterne, og det spilder da måske 5 minutter. Men det gør det jo også at skrive et indlæg om at man er træt af det..

Venlig Hilsen

Allan

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:37

igang:

Mikael christiansen:

efter en god gang google fandt jeg ud ad dette her.

Det de prøver i stedet, er direkte reklame til dig som person og vi er enkle personer mange af os iværksættere så beskyt dig også med robinson listen , derved intet mystisk vis vi bliver mere ringet mere op vi beskytter os ikke helt ud.

http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Sager-og-praksis/Markedsfoeringsloven/Markedsfoeringsloven-i-praksis/uanmodedehenvendelse/andredirektehenvende

husk selvfølgelige også CVR beskytte jer mod reklamer , jeres virksomhed

kan læse på forbrugers ombudsmands side at , det er bedste at skrive på egen hjemmeside vis man ikke ønsker af nogle art af reklame opkald mv.

Den metode havde jeg læst om tidligere, men jeg tror ikke der er så mange der benytter sig af den. Eller det håber jeg i hvert fald ikke, for så bliver det næppe mere useriøst :o)

nå men så er det sikkert derfor jeg ingen reklame opkald får efter tilmeldt mig denne service , jeg mener dog ikke forbrugers ombuds mands hjemmeside er et useriøst sted at hente info , så fatter overhovedet ikke hvad du skriver , vis det ikke er seriøst sted at hente info , så ved jeg ikke hvor jeg skal hente info om ting , hvor der er sikkerheden for tingene er skrevet korrekt

jeg vil altid kigge på de statens sider med større troværdig end et tråd indlæg på amino.dk mv. for ved jeg ikke hvor  jeg ellers skal finde info end disse sider , for her er det meninger mere på amino.dk og private hjemmesider det samme tit.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 12:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Problemet med telefonsælgerne er at de tit ringer bevidstløst rundt og ikke aner om det er et produkt som er relevant for kunden. Jeg er blevet ringet op at sælgere som tilbyder præcist de samme produkter, som vi selv sælger.

Faktisk har jeg ikke noget imod at blive kontaktet af en sælger, som rent faktisk har et produkt som kan hjælpe mig i min virksomhed.

Endelig vil alle os her på Amino vel gerne sælge noget.

Men indrømmet - når man bliver ringet op af 3 forskellige sælgere på samme dag, der gerne vil sælge Telia produkter virker det meget uheldigt. Hvis de har så meget rod i deres salgsindsats. Hvad så med deres regninger?

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 12:31
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Cicoor Host & Saas ApS:

Problemet med telefonsælgerne er at de tit ringer bevidstløst rundt og ikke aner om det er et produkt som er relevant for kunden. Jeg er blevet ringet op at sælgere som tilbyder præcist de samme produkter, som vi selv sælger.

Faktisk har jeg ikke noget imod at blive kontaktet af en sælger, som rent faktisk har et produkt som kan hjælpe mig i min virksomhed.

Endelig vil alle os her på Amino vel gerne sælge noget.

Men indrømmet - når man bliver ringet op af 3 forskellige sælgere på samme dag, der gerne vil sælge Telia produkter virker det meget uheldigt. Hvis de har så meget rod i deres salgsindsats. Hvad så med deres regninger?

Hvorfor er det sådan tror du?

Er det fordi at TM virksomhederne ikke gidder sortere i leadsen?

At du bliver ringet op af 3 forskellige har vel noget göre med at telia bruger externe telemarketingvirksomheder til at varetage salg?

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 13:29

Cicoor Host & Saas ApS:

De gør det fordi det virker og fordi de kan få det til at køre rundt.

Michael_N1973:

Hvorfor er det sådan tror du?

Er det fordi at TM virksomhederne ikke gidder sortere i leadsen?

At du bliver ringet op af 3 forskellige har vel noget göre med at telia bruger externe telemarketingvirksomheder til at varetage salg?

Korrekt - grunden til at man bliver ringet op er, at telia har outsourcet salget og at hvert enkelt bureau som udgangspunkt ringer alle danske virksomheder op ca. 4 gange årligt.

/JG

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 13:47

JesperG:
quote] Korrekt - grunden til at man bliver ringet op er, at telia har outsourcet salget og at hvert enkelt bureau som udgangspunkt ringer alle danske virksomheder op ca. 4 gange årligt.

Er det produktivt? 

Var det ikke bedre at tm bureauet fik deres egne leads som deres konkurenter ikke fik ?

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:15

Allan Hansen:
Det undrer mig da egentlig også, at folk er 100% fjendske overfor telesælgere til at starte med. Nogen produkter kan jo rent faktisk give værdi.. Efter at have ringet ud en del gange selv, er det da heller ikke min opfattelse at folk er arrige ligeså snart de finder ud af, at man gerne vil hjælpe dem med det man nu har at tilbyde.

Folk burde egentlig bare sige med det samme i røret. "Fedt du ringer!, jeg vil meget gerne høre på hvad du har at sige, men kan du ikke ringe til mig torsdag mellem 9:00-9:30, der har jeg sat tid af til tilbud"

Og herre gud, hvis de så ringer igen, så brug dog lige et par minutter og hør på hvad de har at sige. Det kan jo være at det er interessant for jeres virksomhed.

Mvh

Christoffer

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)