Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye muligheder med Amino Svar (Alle de links i debatten der lige er dukket op)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som du nok har set, så har vi fået mange nye links i debatten på Amino.
Det har delt vandende, da nogle af de meget erfarne brugere, er blevet småirriteret over det.

Men for os der ikke kender alle regnskabsudtryk, slangord ud i affiliate marketing etc. så er de en gave.

Men ikke alle artikler er lige gode og vi har derfor brug for din hjælp. Hvis du har mere end 100 karmapoint, så kan du hjælpe os med at rette artiklerne til. Så der hvor du ved meget, så må du meget gerne en gang i mellem trykke på et ord du ved noget om og så rette teksten til. Du trykker bare på:

Og så kan du rette faktuelle fejl, stavefejl eller tilføje lidt ekstra tekst, hvis du mener at du har information at bidrage med.

På den måde gør du Amino bedre og når du skriver om det du ved noget om, så er du også sikker på at de ord du bruger, linker til information af høj kvalitet.

For eksperterne, så kan jeg glæde jer med, at i snart kan fjerne "Svar Links" i debatten. (Amino Plus feature).

De bedste hilsner

Martin

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:28

Mange tak :o)!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Martin

Det er rigtig fint. Endnu engang viser I, at I er super til at engagere folk på Amino. At folk kan irriteres over nogle få ord med blå skrift, kan man kun grine lidt af og samtidig ryste på hovedet.

Michael

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 16:58

Fantastisk! Super fedt at i tager initiativ til sådanne forbedringer.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tusind tak skal i have, dejligt med lidt opmuntring :-)
Vi arbejder pisse hårdt på tingene og jeg er sgu helt udkørt af overanstrengelse, no shit...
Så super med lidt påskønnelse af de nye ting :-)

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 19:35

Martin Thorborg:

Tusind tak skal i have, dejligt med lidt opmuntring :-)
Vi arbejder pisse hårdt på tingene og jeg er sgu helt udkørt af overanstrengelse, no shit...
Så super med lidt påskønnelse af de nye ting :-)

De bedste hilsner

Martin

Hej Martin,

Ja, det er (også) en superfed funktion - der dog har lidt børnesygdomme, men sådan er det jo Wink

Der er et problem med links der indeholder et ord der ligger i "Svar". F.eks http://etellerandet.dk/index.php 

Nu ved jeg ikke (før jeg har trykket send Wink om det stadig er et problem, men jeg har set at web-linket bliver inaktivt og "php" bliver et "Svar"-link.

EDIT: Nå - det var blevet rettet :o)

En anden ting med hensyn til "Svar", så rettede jeg for et par dage siden PR der oprindeligt beskrev Public Relations - hvor jeg så tilføjede at det også ofte bruges som forkortelse for Page Rank (og så lidt mere tekst om Page Rank).

EDIT 2: Hmm - nu virker PR linket ikke mere.

Problemet i den tilgang er at det oprindelige "Svar" jo ligger i en anden kategori (eller rettere : Page Rank og Public Relations bør jo være i to forskellige kategorier)

Jeg ved ikke om kategorierne har nogen praktisk betydning overordnet set - men ellers kunne man jo overveje enten af fjerne dem eller gøre som MediaWiki og lave en "Ambigious"-page (en dobbelttydighedsside) - men det virker lidt som et overkill.

Men overordnet set er det rigtigt godt at i får lavet en masse småting der i længden gør livet nemmere for os brugerne. (har f.eks lige lagt mærke til ændringen i "Citér"-sætningen, der helt sikkert vil synliggøre funktionen for en del af brugerne.

Keep up the good work.

mvh

Jan

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:11

Som altid lytter vi og som du opdagede, er begge problemer løst :-)

Det med linket var et teknisk problem.

Det med PR, er løst ved at vi skal godkender hvert ord og når jeg kan se at et ord giver de omtalte problemer, så fjerner vi relationen.

Så hvis du eller andre finder eksempler på ord der er misvisende, så sig til.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 20:27

Jeg hører jo godt nok til indbegrebet af gamle gnavne mænd, - men jeg synes det er super fedt hvad der foregår lige i øjeblikket.

Når man bliver lidt fortrolig med det, - så er det jo egentligt fantastisk hvor meget der er rykket på så kort tid. Detaljer i nogens øjne måske, - men detaljer der er lavet for brugernes skyld og som gør det muligt at skræddersy sit helt eget Amino.

Nu må man bare ikke håbe at man som Plusser bliver så selektiv at man går glip af de spændende ting og muligheden for at lære noget nyt.

Jeg elsker sektionen med NYT - sjovt at se hvad andre læser.....   

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:47

Michael:

Jeg hører jo godt nok til indbegrebet af gamle gnavne mænd, - men jeg synes det er super fedt hvad der foregår lige i øjeblikket.

Når man bliver lidt fortrolig med det, - så er det jo egentligt fantastisk hvor meget der er rykket på så kort tid. Detaljer i nogens øjne måske, - men detaljer der er lavet for brugernes skyld og som gør det muligt at skræddersy sit helt eget Amino.

Nu må man bare ikke håbe at man som Plusser bliver så selektiv at man går glip af de spændende ting og muligheden for at lære noget nyt.

Jeg elsker sektionen med NYT - sjovt at se hvad andre læser.....   

Tak for det Michael, vi gør vores bedste og mere kommer snart til :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:01

Så er der lidt nyt til jer kære venner :-)
http://www.amino.dk/wikis/faq/hvad-er-hvordan-fjerner-jeg-amino-svar-links-i-debatten.aspx

De bedste hilsner

Martin

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)