Tusind tak skal i have, dejligt med lidt opmuntring :-)
Vi arbejder pisse hårdt på tingene og jeg er sgu helt udkørt af overanstrengelse, no shit...
Så super med lidt påskønnelse af de nye ting :-)
De bedste hilsner
Martin
Hej Martin,
Ja, det er (også) en superfed funktion - der dog har lidt børnesygdomme, men sådan er det jo 
Der er et problem med links der indeholder et ord der ligger i "Svar". F.eks http://etellerandet.dk/index.php
Nu ved jeg ikke (før jeg har trykket send
om det stadig er et problem, men jeg har set at web-linket bliver inaktivt og "php" bliver et "Svar"-link.
EDIT: Nå - det var blevet rettet :o)
En anden ting med hensyn til "Svar", så rettede jeg for et par dage siden PR der oprindeligt beskrev Public Relations - hvor jeg så tilføjede at det også ofte bruges som forkortelse for Page Rank (og så lidt mere tekst om Page Rank).
EDIT 2: Hmm - nu virker PR linket ikke mere.
Problemet i den tilgang er at det oprindelige "Svar" jo ligger i en anden kategori (eller rettere : Page Rank og Public Relations bør jo være i to forskellige kategorier)
Jeg ved ikke om kategorierne har nogen praktisk betydning overordnet set - men ellers kunne man jo overveje enten af fjerne dem eller gøre som MediaWiki og lave en "Ambigious"-page (en dobbelttydighedsside) - men det virker lidt som et overkill.
Men overordnet set er det rigtigt godt at i får lavet en masse småting der i længden gør livet nemmere for os brugerne. (har f.eks lige lagt mærke til ændringen i "Citér"-sætningen, der helt sikkert vil synliggøre funktionen for en del af brugerne.
Keep up the good work.
mvh
Jan