Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vær anonym og tab det hele

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,9 stjerner givet af 8 person

Internettet forandrer sig, før i tiden var det cool at spille smart og klog bag et anonymt navn på nettet. Med de sociale mediers indtog, og en generel kulturel forandring indenfor brug af internettet , er de anonyme og kedelige profiler blevet yt, og utroværdigt.

Læs mere her :

Vær dig selv på nettet

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jo , bedre du , jo mere er de anonym efter en for de kender ikke andre måder at prøve at bagtale en med man ved godt det er en konkurrent der skriver om en , kan dog ikke helt forstå hvorfor bruge sin tid på det , for dette kan ikke bruges til , omtale af egen virksomhed

husk vis op dages at det er dig der har skrevet anonym fake navn , kan det i ende sidste straffes, så tænk over hvad du , gør før begynder med fake navn mv.

ved så meget at skrive og hver sig selv belønner sig i sidste ende bedste, derfor prøver jeg også mange nye ting på min side og derfor er min side også mest tekst omfattende for skriver om hvad jeg sælger

men jo mere fake imod dig , jo mere vinder du , for det motivere dig oveni endnu mere , for det finder du dig ikke i , så det giver masser af energi , som bruges til masser af positive energi ,

jo , bedre du , jo mere er de anonym efter en for de kender ikke andre måder at prøve at bagtale en med man ved godt det er en konkurrent der skriver om en , kan dog ikke helt forstå hvorfor bruge sin tid på det , for dette kan ikke bruges til , omtale af egen virksomhed

husk vis op dages at det er dig der har skrevet anonym fake navn , kan det i ende sidste straffes, så tænk over hvad du , gør før begynder med fake navn mv.

ved så meget at skrive og hver sig selv belønner sig i sidste ende bedste, derfor prøver jeg også mange nye ting på min side og derfor er min side også mest tekst omfattende for skriver om hvad jeg sælger

men jo mere fake imod dig , jo mere vinder du , for det motivere dig oveni endnu mere , for det finder du dig ikke i , så det giver masser af energi , som bruges til masser af positive energi ,

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:01

Det har du også ret i Michael.

Men mit indlæg handler mere om at være sig selv.

Hvis du er til peace, love og økologi, eller hvis du bare er lidt kedeligt, eller hvis du godt kan lide en god skarp diskussion hvor de hårde ord fyger om ørene.. så VÆR det.

Find ud af hvordan du kan skabe en spændende historie omkring det emne. Det også derfor jeg nævner serien Matador i blogindlægget. Virkelige kedelige historier kan gøres super spændende, hvis der bliver lagt en indsats.

Det handler mest om stå ved sig selv- 100 %

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

læste lige artiklen lidt igen,jeg  jeg mener det er ikke kun den der har største markedsføringsbudget, der vinder det er nok dem har største motivation og passion for penge gør ikke alt.

ja man skal stå ved 100 % hvem man er derfor har jeg også skrevet på min hjemmeside mit navn Mikael christiansen og kort om mig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:22

Ja du er god til at være dig selv.

Og det er de fleste der deltager her i debatten også. Det er mere møntet på nye iværksættere, og alle dem der gemmer sig bag skærmen derude, og tror at deres historie er ikke spændende nok

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 22:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Så må jeg vel til at finde et profilbillede, så i allesammen kan beundre mit look. ;-)

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:28

Det glæder vi os til :-) Tror jeg nok... hehehe

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:30

Jimi Hove:
Internettet forandrer sig, før i tiden var det cool at spille smart og klog bag et anonymt navn på nettet. Med de sociale mediers indtog, og en generel kulturel forandring indenfor brug af internettet , er de anonyme og kedelige profiler blevet yt, og utroværdigt.

Jeg synes, det er fint, hvis vi nærmer os at blive mere gennemsigtige, for det er en lidt større garant mod svindlere, fidusmagere og prætentiøse blærerøve. Så det hilser jeg velkommen.

Jeg er enig med Mikael i det med at det ikke nødvendigvis er de, med det største budget, der får succes. Heldigvis. Men for at få succes, kræves der nu også lidt held. Det handler om at være

- den rigtige person

- på den rette tid og sted

- med det rigtige koncept

Beatles er nok det bedste eksempel. Marilyn Monroe endte også som et ikon.

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 22:31
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 6 person

Hej Jimi,

Jeg finder din artikel fuldstændigt drænet for sagligt indhold. Det eneste jeg kan konkludere ud fra den, er at du ikke respekterer anonymitet.

Når du siger at internettet har forandret sig, hvad mener du så? Er det at facebook er blevet populært, og at flere mennesker fra tidligere generationer, som ikke er velkendt med brugen af alias, er begyndt at fylde mere?

At man vælger at være anonym er ikke ensbetynde med, at man har noget at skjule. Der kan være massere af grunde. Nogle ønsker ikke at alle deres samtaler og holdninger skal være til offentlig skue for alle og enhver. Hvad jeg siger til en eller flere personer, behøver ikke være offentlig viden. Andre har bare ikke brug for opmærksomheden og ønsker at aspekter af deres liv forbliver særskilt. Pas på med at skære alle over én kam.

Folk som kræver en autoritet bag en påstand, holdning eller kommentar, mangler selvstændig tankegang. Om det er en fængslet voldtægtsforbryder, eller Gandhi, som står bag, er ligegyldigt, så længe en påstands troværdighed ikke er afhængig af personens baggrund eller position.

Venlig hilsen

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:36

hej intetsigende,

Det er fordi at kampen om opmærksomhed er så skærpet, at folk gerne vil have value for the buck, når de bruger deres sparsomme surftid på nettet. Så er der nogen der bliver skilt ud, og anonyme profiler, eller copycats , er de første

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)