Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Scandinavia agent søger interesserede networkere

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 27. Mar 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg har tænkt lidt på hvor og i hvilken forretning katagori vi tilhører...og det er nok sammensat således, at man kan finde dele af alle forretningskoncepter i det.

Det gode er, at der er solid indtjening med det samme ved omsætning og ikke noget man skal bygge op og på sigt. Samtidig med at der arbejdes med kundekontakt der vil give passiv omsætning ...også på sigt.

Sælgere, der når visse mål kan også avancere op og der er dybde bonus, årsbonus, konkurrencer, målsætninger..osv..

De bedste skal selvfølgelig have muligheder, så systemet er fremtidsudviklet.

Danmark er første land, derefter Norge og Sverige lige efter.

Alt skal heller ikke i detaljer her på sitet....seriøst interesserede kan henvende sig for yderligere info.

Fra Haslev
Tilmeldt 27. Mar 11
Skrevet kl. 14:27

Når webdelen lanceres vil direkte salg stadig være den ypperste kundekontakt. Sælger er både sælger og promotor i en.

Kunder kan ikke logge på uden en sælgers kode. Og systemet er udviklet herefter, at sælger kan følge med i sit online salg osv.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:33

Lagersalg123 - JEN:

Den del jeg ikke er færdig med at webdelen, da jeg mener risikoen for at folk ikke indtaster reference ved fremtidige køb gør, at den sælger der egentlig er berettiget til provision ikke får den hvis ikke der indtastes ref.kode.

Om det så skal klares ved at man som sælger har et "distrikt" man får indtjening af vedjeg ikke endnu, men det kan skabe nogle udfordringer man ligeså godt kan være foruden.

Jeg har for nylig oprettet mig som forhandler/affiliate for Green Smoke e-cigaretter.

Ifølge deres affiliate-program, så tracker de deres kunder til den forhandler, der I FØRSTE OMGANG var årsagen til, at de blev kunder.

Altså - hvis kunden næste gang køber på sitet, UDEN at indtaste forhandlerID, så bliver ordren stadig tildelt den oprindelige forhandler - som så stadig får provision.

Hvordan de gør det - og om det virker i praksis skal jeg ikke kunne sige endnu - men du kan evt. prøve at kigge på deres site og se, om det er noget du kan kopiere.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Haslev
Tilmeldt 27. Mar 11
Skrevet kl. 14:39

Vores konsept er færdigudviklet af network eksperter. Vi har fysiske varer i kosmetik og personlig pleje.

Produkterne er på markedet i 120 lande.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:41

HeidiLaura:
Ja, jeg har tænkt lidt på hvor og i hvilken forretning katagori vi tilhører...og det er nok sammensat således, at man kan finde dele af alle forretningskoncepter i det.

Jeg har lige for nylig foreslået Martin Thorborg/Amino, at MLM kategorien flyttes til "Start af virksomhed" - og eventuelt omdøbes til Network Marketing - Direkte salg.

I så fald ville dit indlæg jo passe fint ind der. ;-)

Desværre mener Martin åbenbart, at MLM-forummet på Amino er en mødding - som det ikke kan lade sig gøre at rydde op i.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:47

HeidiLaura:

Sælgere, der når visse mål kan også avancere op og der er dybde bonus, årsbonus, konkurrencer, målsætninger..osv..

Er kompensationsplanen offentlig? For vil gerne se på hvordan den er lavet.

For gives dybde bonus, årsbonus, konkurrence bonus osv osv udover de 60% som den lagerførende får, så kan det kun være fordyrende i forhold til varens udsalgspris.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:08

HeidiLaura:

Der er selvfølgelig altid en diskution om hvem skal løbe hvilken risiko. Ville du stille dit lager som du har produceret hos en forhandler og så "bare" tage det tilbage hvis disse såkaldte forretningsfolk ikke solgte noget??

Hvor er forretningssansen og seriøsiteten??

Det er der mange, som levere til Matas, DS osv som gør... Thats part of the game i den branche, som du er inde i...

HeidiLaura:

Desuden hvis man skal starte sin egen forretning, er man ikke særlig seriøs hvis man ikke kan præsentere produktet til kunden.

Forestil dig en tomme forretninger i gågaden, der kun sidder inde med kataloger og først bestiller varen fra grossisten, når en kunde kom og vælger et produkt  fra et katalog!!

Og hvilken risiko løber man iøvrigt ved at have et mindre salgbart lager??

Sorry to say it, men med de avancer, som du lægger op til her, så vil en butik ALDRIG kunne konkurrere med f.eks Matas... Der er en verden til forskel på indtjeningen!

Og vil man starte en butik, så er 250.000-500.000 kr vel ik et mindre lager?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:09

@Allan: Ok. Det er så det samme som Lagersalg skrev ovenover, og som jeg har forsøgt at give mit svar på derefter :-)

Men som tidligere nævnt: jeg skal ikke give indtryk af, at jeg har alle svarene. Det er bare mit  indtryk jeg har givet udtryk for - og egentlig stadig umiddelbart holder fast ved! 

Dbh

Thomas

Ja, jeg så godt efterfølgende, at Lagersalg lige havde skrevet stort set det samme.

(det er så også første gang jeg har været enig med Lagersalg i noget - det skal næsten fejres) Big Smile

Hvis du insisterer på at se det fra en lønmodtagers perspektiv, så vil konceptet aldrig rigtig give mening - men det er jo et frit land, så du må selvfølgelig se det fra lige det perspektiv du har lyst til. ;-)

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)