Senere samme dag fik jeg en mail fra firmaet hvor de takker for ordren og skriver en leveringsdato. Denne mail er vedhæftet en ordrebekræftelse, som jeg ikke tænker mere over, da jeg jo allerede har udprintet min ordrebekræftelse. I mailen gøres der ikke opmærksom på, at den vedhæftede ordrebekræftelse er ændret i forhold til den oprindelige ordrebekræftelse.
I tilfælde af at det ikke fremgår af deres betingelser på hjemmesiden at levering er Ab Lager, eller andre leveringstermer i øvrigt, så ville jeg sende en anbefalet skrivelse hvorved jeg ville gøre opmærksom på at jeg ikke ville betale fragten.
Under alle omstændigheder ville jeg undersøge fragtprisen tilsvarende og tilbyde denne pris oven i varens pris.
Anyway, så er jeg ikke sikker på Du ikke har en fortrydelsesret i det forhold Du har beskrevet.
Det begrunder jeg med, at det muligvis kan være sådan, at din første modtagne bekræftelse i princippet er leverandørens tilbud til dig, som du har accepteret. De kan ikke senere ændre i dette UDEN at gøre opmærksom det, og samtidig så give dig muligheden for afbestilling.
Men tag den lige med en advokat, det tror jeg er den sikreste vej. Men betal for stolene,men ikke for fragten indtil det er afklaret.