Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg bliver truet til at udlevere mit domænenavn

Side 5 ud af 8 (73 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Lagersalg123 - JEN:
Klovn, jeg snakker om dine stavefejl i forbindelse med varemærket. Det tror jeg heller IKKE på accepteres.

Det var dog utroligt som du kan bore i noget så småt som stavefejl på en hjemmeside. Det er næppe noget der får Mercedes eller andre store koncerner op i kog (i så fald skulle de da ihvertfald lige rette deres egne stavefejl som man dagligt ser i forbindelse med større varemærker).

Lagersalg123 - JEN:
Det tror jeg simpelthen ikke på. Det kan umuligt passe at Mercedes Danmarks marketingsafdeling vil meddele dig ret til brug af stjernen med de stavefejl der er og andre latterlige affiliate tiltag der kun skal bruges til e-mail samling samt videoer med folk på motorcykler, det har INTET med MB at gøre,. Jeg efterprøver det på mandag hvis jeg får tid.

Giv dog manden en chance, og lad tvivlen komme ham til gode. Det var dog ufatteligt så forudindtaget du kan være på andres vegne.
Det er så meget muligt at den godkendelse vedkommende har fået ikke er juridisk gyldig eller at det på anden måde kan virke usandsynligt. Men når han her med eget navn, hjemmeside m.v. i et offentligt forum proklamerer at han har fået godkendelse/lov af mercedes i DK til at lave hjemmesiden, så er der måske en chance for at der er noget om det?

Tak for kaffe, siger jeg bare... Coffee

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 21:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lagersalg123 - JEN:
Summasumarum- jeg tjekker det lige hos Mercedes Danmark på mandag.

Hej Lagersalg123

Undskyld mig men har du virkelig ikke andet at fortage dig? Jeg mindes du tit råder folk til at komme videre i andre sager i stedet for at brug tid på nævenyttige ting , for i min verden er det du har gang i så småligt!!

Forsat god weekend.

/allan

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:33

DesignYOU:

Undskyld mig men har du virkelig ikke andet at fortage dig? Jeg mindes du tit råder folk til at komme videre i andre sager i stedet for at brug tid på nævenyttige ting , for i min verden er det du har gang i så småligt!!

I min verden er det absolut ikke småligt og det er det ikke af flere årsager:

1. Der findes alt for mange snyltere på nettet der anvender andres ophavsretsmæssige materiale til for egen vinding at føre sig frem, ligesom her med det latterlige affiliate. Hvis ikke latterlig affiliate og uvedkommende motorcykel er MB uvedkommende, så ved jeg ikke hvad er.

2. Alt for mange har ingen, absolut ingen viden om eller respekt for immaterielle rettigheder, og det bliver ikke bedre af at I bakker op om trådstarters synspunkter, det er ganske enkelt faktuelt forkert det han skriver.

3. Som Du ved så stjæles der med arme og ben når det angår tekster og billeder på nettet, og som jeg skriver, jeg tror IKKE på at Mercedes Danmarks marketingsafdeling har imødekommet trådstarters ønske om at anvende de respektive varemærker.

Det kan være du eller andre finder det småligt, jeg finder det interessant,for hvis en verdensomspændende koncern som Daimler Benz på den måde lader hånt om sit varemærke, så kan jeg godt forstå det går så godt for VW, Porsche og Audi.

Og Allan - der er ingen grund til Du spiller smart overfor mig med din kommentar om hvad jeg har at foretage mig, eller ikke har at foretage mig. Her der varetager jeg emnets interesse, og ingen personlige.

Og det er kun interessant fordi trådstarter siger MB har givet tilladelse, havde det været Kurts Pølsebod,så kunne jeg ikke være mere ligeglad, men som skrevet..et af verdens førende varemærker blandet samt med utroværdig affiliate og motorcykelpladder, sry.. køber den ikke.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 22:35

DesignYOU:

Hej Lagersalg123

Forsat god weekend.

/allan

Men jeg kan da for sjov oprette AminoEksperten.dk og så feede og samtidig fylde op med ligegyldigt lort, så kunne vi se hvor hurtigt MT fik ringet til mig...

Køb ren argan olie her

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 22:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:
Og Allan - der er ingen grund til Du spiller smart overfor mig med din kommentar om hvad jeg har at foretage mig, eller ikke har at foretage mig. Her der varetager jeg emnets interesse, og ingen personlige.

Jeg er ked af du opfatter min mening som et personligt angreb, det var ikke meningen, men jeg siger min mening ligesom du også siger din Smile

/allan

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 22:55

DesignYOU:

Lagersalg123 - JEN:

Jeg er ked af du opfatter min mening som et personligt angreb, det var ikke meningen, men jeg siger min mening ligesom du også siger din Smile

/allan

Det ER personligt det du skriver, og der er ingen grund til at du skal skrive nedladende og bedrevidende. Det ville klæde dig bedre rent professionelt at forholde dig til mine ankepunkter.

Dette er et VIGTIGT emne, af flere årsager som nævnt, og det er også vigtigt ud fra det synspunkt at hvis ting som dette står alene, så kan folk risikere at få den opfattelse at det er ok at krænke andres varemærker.

Du er designer af hjemmesider, og hvis Du har arbejdet med store virksomheder, så ved Du også at det har en dicideret designmanual omkring deres online/offline marketingsaktiviter. Den side opfyder på ingen måde direktiverne i Daimler Benz´s designmanual det er 100% sikkert og derfor nægter jeg at tro på at trådstarter har den tilladelse.

Så kom venligst til fadet som professionel, istedet for at prøve at spekulere i hvad Du mener der er småligt i forhold til min aktivitet i denne tråd.

OG det skal så siges, at hvis Du ud fra et professionelt synspunkt stadig er af den opfattelse at det er småligt at sætte spørgsmålstegn med varemærkesnylteri, så kan det sætte visse spørgsmålstegn ved din etik som designer, da man i det mindste kan forvente du som professionel vil opretholde respekten for andres varemærker, og ikke som nu antyde at mine ankepunkter er smålige.

Køb ren argan olie her

Fra Frank
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 23:08

#Lagersalg 123

Jeg bryder mig ikke om din måde at argumentere på, MEN du har fat i en pointe. Når man snakker brands (Som Mercedes Benz jo er), snakker man som regel om noget der hedder brand identity (http://en.wikipedia.org/wiki/Brand#Brand_identity). Mercedes Benz vil i så stor grad det er muligt for dem, ensarte deres output henvendt mod forbrugerne, hvadenten det er tv-reklamer, hjemmesider eller nøgleringe. Dette er for at sikre at forbrugerne får det samme billede af Mercedes Benz, hvergang. 

Jeg synes også det lyder lidt underligt hvis Mercedes Benz har givet dig lov, medmindre det skal opfattes som i: Vi kan alligevel ikke gøre noget, som bare lav hvad du vil, så længe det ikke er direkte ulovligt. 

Mvh.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 23:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære lagersalg

Jeg gider ikke diskutere med dig på det plan du bevæger dig på, du har flere gang kaldt trådstater for "klovn" hvis ikke du kalder det personligt tjaa ..

Som nævnt har jeg andet at fortaget mig, trådstarter har meld ud han har fået accept dette vælger jeg at tro på, så vil jeg mene det er en forkert tråd du forsøger at bruge til denne debat.

Lagersalg123 - JEN:
så kan det sætte visse spørgsmålstegn ved din etik som designer, da man i det mindste kan forvente du som professionel vil opretholde respekten for andres varemærker, og ikke som nu antyde at mine ankepunkter er smålige.

Nu var det ikke dine ankerpunkter jeg omtalte som smålige men mere din handlig du skrev du ville begå.

Im out ;)

/allan

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 23:23

DesignYOU:

Nu var det ikke dine ankerpunkter jeg omtalte som smålige men mere din handlig du skrev du ville begå.

Im out ;)

Det var dog den mest kujonagtige udtræden jeg længe har set. Men hvis dine indlæg henvendt til mig drejer sig om en Moder Theresa rolle i forhold til mit sprogbrug, så er det korrekt, så er der ingen grund til Du fortsætter i debatten, for Du har intet relevant bragt til bordet i forhold til de ting jeg skriver omkring enmnet.

Og så gentager jeg lige igen, så der ikke er nogen tvivl. Det er af ren principiel karakter jeg forfølger denne varemærkekrænkning til dørs, af de årsager der tidligere er nævnt. Hvis indlæg i så alvorlige emner blot bliver forsvaren for ingenting, så ender det jo i rødgrød med fløde, og INGEN lærer noget af tråden eller om varemærker og immaterielle rettigheder.

Og det er ganske simpelt sådan at enten:

1. Så har jeg ret.

2. Så har trådstarter ret.

Med hensyn til pkt. 2, så er jeg sikker på at hvis der lå en skriftlig accept fra Mercedes Danmark,s¨var den bragt på banen.

Hvis min henvendelse til Mercedes Danmarks marketingsafdeling afføder samme svar som trådstarter angiver, så skal jeg være den første til at undskylde og sende ham chokolade, men hvis ikke han har ret og kan påvise det, så skal det nok komme frem her, ikke af skadefrohed, men ene og alene af principiel karakter og så lidt med prikken til alle dem der tror de ved noget og har en holdning uden at have noget at have holdningen i.

Køb ren argan olie her

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 23:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Gad vide om trådstarter har fået svar på sit spørgsmål eller bare er blevet mere forvirret nu hvor sprøgsmålet er udvidet til at omfatte hele Mercedes-Benz juridiske afdelning for slet ikke at tale om diverse cirkusartister.

Det er godt nok meget kage trådstarter skal hente når de alle kommer på besøg måske han skulle tage et problem af gangen og starte med den tidligere ejer og der efter bevæge sig ud på et internationalt plan.

Lagersalg du er da særdeles argumentationslysten her til aften.

/Søren

Side 5 ud af 8 (73 indlæg)