Undskyld mig men har du virkelig ikke andet at fortage dig? Jeg mindes du tit råder folk til at komme videre i andre sager i stedet for at brug tid på nævenyttige ting , for i min verden er det du har gang i så småligt!!
I min verden er det absolut ikke småligt og det er det ikke af flere årsager:
1. Der findes alt for mange snyltere på nettet der anvender andres ophavsretsmæssige materiale til for egen vinding at føre sig frem, ligesom her med det latterlige affiliate. Hvis ikke latterlig affiliate og uvedkommende motorcykel er MB uvedkommende, så ved jeg ikke hvad er.
2. Alt for mange har ingen, absolut ingen viden om eller respekt for immaterielle rettigheder, og det bliver ikke bedre af at I bakker op om trådstarters synspunkter, det er ganske enkelt faktuelt forkert det han skriver.
3. Som Du ved så stjæles der med arme og ben når det angår tekster og billeder på nettet, og som jeg skriver, jeg tror IKKE på at Mercedes Danmarks marketingsafdeling har imødekommet trådstarters ønske om at anvende de respektive varemærker.
Det kan være du eller andre finder det småligt, jeg finder det interessant,for hvis en verdensomspændende koncern som Daimler Benz på den måde lader hånt om sit varemærke, så kan jeg godt forstå det går så godt for VW, Porsche og Audi.
Og Allan - der er ingen grund til Du spiller smart overfor mig med din kommentar om hvad jeg har at foretage mig, eller ikke har at foretage mig. Her der varetager jeg emnets interesse, og ingen personlige.
Og det er kun interessant fordi trådstarter siger MB har givet tilladelse, havde det været Kurts Pølsebod,så kunne jeg ikke være mere ligeglad, men som skrevet..et af verdens førende varemærker blandet samt med utroværdig affiliate og motorcykelpladder, sry.. køber den ikke.