For som jeg også angiver, så er der alt formange varemærke snyltere der slipper gennem nåleøjet :)
Jeg kender lidt til FCK, uden at jeg vil afsløre hvor meget, men de lader i hvert fald ikke noget slippe igennem. De er komplet vanvittige hvis du spørger mig. I flere år måtte ikke engang deres fanklub bruge deres logo på hjemmesiden. Det er lige et firma efter dit hoved ;-)
Jeg forstår godt hvad du siger, og jeg har selv samme holdning . Men øgenavne osv, er bare for nederen. Jeg bruger dem selv YDERST sjældent, da jeg ved de kan såre meget
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Lige i det tilfælde ville jeg nok som varemærkeindehave give accept såfremt tingene er lødige. Jeg synes bare man skal passe på ikke at gøre folk til skurke som håndhæver deres immaterielle ret i almindelighed, og med nettets ekspansion sker det mere og mere.
Så når bottom line skal opridses, så er det mere den "and" som jeg er overbevist om at det er, når der siges at der er givet tilladelse til sammenblanding mellem MB og for mig at se ulødig affiliate. Jeg er ikke utilbøjelig til at anerkende, som andre har skrevet, at hvis man har en ægte og særlig interesse i MB og ønsker at have en side om det, så får man også lov til det. Men siden tilkendegiver ikke specialviden om MB, det er så en helt anden historie. Enkelte af billederne er fra pressekit og til brug for pressen og nyhedsinformation, ikke til brug for affiliate :)
Jimi Hove:
Men øgenavne osv, er bare for nederen. Jeg bruger dem selv YDERST sjældent, da jeg ved de kan såre meget
Jeg kan ikke give flere plusser, ellers havde du fået nogen Jan.
Jamen, så skal du bare være glad for at du ikke har ligeså stort et ego som Don Ø og nogle af hans venner.
De har brugt det meste af deres pressetid på at forklare hvor åndsvage alle journalister er , hvis de så meget som bare kritiserer deres firma en LILLE smule.
Det gik så vidt på et tidspunkt at deres sportsdirektør sparkede en reporter i skridtet , fordi han var så fræk at tage et billede af ham. Og så kan Don Ø ikke forstå at han bliver afsat, da han ikke kan styre firmaet i modgang ;-)
Pointen er at beskyttelse at et brand kan kamme helt over i det latterlige, men i det her tilfælde giver jeg dig ret. Ligesom at jeg f.eks er helt på linje med Metallica som sagsøgte Napster. Ja folk tror at fordi det sker på nettet, er det lovligt.
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.