Da jeg købte det var det jo frit på markedet og ledigt for alle.
Ingen af jer har særligt ret til navnet, da det krænker 3. parts immaterielle ret.
Og hvad der er 100% sikkert er, at indholdet på siden IKKE er godkendt til brug i den forbindelse.
Jeg er faktisk af den overbevisning, at den tidligere ejer, til trods for sin latterlige opførsel, har mere ret til navnet ned du har, da han trods alt har makredsført tingene.
Og inden I kommer for godt i gang med at lege lommejurister i forbindelse med ApS´ets konkurs, så kan den tidligere anpartshaver snildt have købt rettighederne til videreførsel af kurator og dermed have en klar forventning om, hvis domænet var i boet, at dette var med og det derfor er en teknikalitet at der ikke er betalt.
Men der har tilsyneladende været nøl i forretningsgangen og måden at få det på er ikke lige efter bogen og tangerer en politianmeldelse.
Men i sin nuværende for kan Mercedes Danmark bede om at få det lukket med det samme,og hvis man ikke følger dette, så kan det være langt dyrere i forhold til at lade det gå tilbage til manden som trods alt jo har en virksomhed med det navn og renommé, uanset hvor godt det så er.
Sig til manden han skal sige undskyld og overdrag det så til ham, der kommer ikke noget godt ud af at Du på den måde vil holde fast i noget, som Du med rimelig sikkerhed alligevel ikke får lov at beholde.
Og så HADER jeg stavefejl på sider med den type produkter, og der gør Mercedes Danmark også.
PS: Billederne er Du bestemt heller ikke ophavsretshaver til.