De sidste par uger har jeg skrevet et par indlæg herinde, hvor jeg har efterspurgt hjælp til at få lidt mere "fut" i vores bryllupswebsite, Bryllup.dk Der er kommet mange gode råd ind og tusind tak for dét. Et af dem vil jeg gerne fremhæve her, så I også kan få gavn af det. Vi har rigtig meget redaktionelt, skriftligt indhold på bryllup.dk og nu har jeg installeret et plugin på vores cms (joomla), der i slutningen af alle artikler indsætter en anden slags "relaterede indlæg", end normalt. Normalt ville vi have en liste over 5 andre artikler, som havde samme ord i overskriften. Den nye plugin scanner artiklerne og finder 5 relaterede artikler men ud fra indholdet og ikke blot overskriften. Det lyder som en lille ændring i mine ører og da jeg først selv hørte om det, tænkte jeg "aaaaah, hvor stor forskel skulle dét da lige kunne gøre?"......... men det gav på en uge (uden andre ændringer): Besøg: +28% Sidevisninger: +32% Sider pr. besøg: 2,9% Afvisningsprocent: -9.7% Så ........ en liste over "du kunne også læse det her" som indeholder nogle bedre udvalgte forslag....... det rykker altså godt for vores brugere, åbenbart. Dejligt :) |
Super! Tillykke med det stigende besøgstal.
Tak for tippet.