Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan forbedrede vi besøgsstats 32% på en simpel ting

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde ikke tænkt på at nogen former for trafik, skulle/kunne tælles til eller fra.

Dog har jeg lige tjekket statistikken og i den forgangne uge (hvor det indlæg, nogle her henviser til har været online på amino) er 2.03% af den samlede trafik på bryllup.dk kommet fra Amino.

I samme periode er 3.51% kommet fra et andet site "ud af den blå luft" uden lign. indlæg, så jeg tror det er gynger og karuseller og dermed tror jeg ikke at et indlæg herinde gør den store forskel i det store billede når man isoleret ser på trafiktallene i DET her tilfælde:)

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 08:32

klp29:
Dog har det også en "pris" i forhold til performance, for det er klart, at al den ekstra scanning af texten jo er mere omfattende og giver mere "load" på serveren, end de plugins, der bare scanner eks. overskrifterne.

Hvis det er et problem, har jeg set at man også kan få related posts-plugins, hvor man en gang imellem kan gå ind og opdatere hvilke posts der skal matches sammen, så brugeren ikke oplever noget ekstra load, ved at siden skal til at analysere hver gang en post bliver åbnet :-)

Fra Slangerup
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 122
Fra  E-logger - Trådløs datalogning online Skrevet kl. 21:29

Undre mig over at dit besøgstal kan stige ved installation af dette plugin, jeg forstår hvis din afvisningsprocent falder, fordig folk klikker mere rundt på siden, men at det tiltrækker flere kunder har jeg svært ved at se hvordan det hænger sammen.

Men fedt plugin, det vil jeg da forsøge at se om det virker på mine sider også :-)

E-logger.dk - Trådløst

Følere - transmittere - datalogger

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 13:59

Tak for tippet - det vil blive brugt :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)