Sidder og roder rundt i lidt kode for at få følgende til at virke:
Har en side med "10 gode råd" og de 3 af dem skal være synlige for alle, men kun alle 10 for folk der "Synes godt om". Er der nogen der har gjort dette/har en kode jeg kan kopiere?
Har prøvet med forskellige fb:tags og connections m.m., men endten viser den intet eller også viser den alt til alle, eller det samme til alle. Har søgt på google og prøvet at kopiere forskellige koder ind med mine egne ændringer. Det er prøvet i fbml app'en, men virker den over hovedet stadig? Havde hørt en masse om at der vil komme noget med iframes, men kan ikke se/finde det nogen steder.
Generelt har jeg indtryk af det virker godt med "Like for at se mere" for at få flere "Likes".
Placer de første tip her, med standard simple html-kodning.
<fb:visible-to-connection>
Placer de tips som kun fans må se her.
</fb:visible-to-connection>
</fb:fbml>
Hvis du har værktøjet kan du lave dine tips i billedform, og så klippe billedet over. HTML-koden til første halvdels placering står så øverst, og anden halvdel nederst. 520 px i bredden.. uendelig i længden.
Spørg gerne, men fortæl da gerne:
Hvor meget ved du om HTML på en skala fra 1 til 10
Tusind tak for hurtigt svar. Lige nu er jeg blot ved at blive vanvittig. Facebook går helt amok for mig p.t., når jeg ændre en nuværende Static fbml, laver den ikke ændringer, men smider mig blot til min sides forside (også selvom jeg får boksen "changes saved". Når jeg tilføjer en ny static fbml på en anden test side, så smider den mig også blot på forsiden, samt opretter en fbml2, men som jeg ikke kan tilføje til den pågældende side. Der er et eller andet rablende galt :) Siden opførte sig normalt igår og der var det et kode problem.
Prøver at oprette en hel ny page eller vente til i morgen, også prøve med din kode.
HTML kendskab vil jeg skyde til 8/10, dog lidt rusten, men fbml tags osv. kundskaben er omkring de 2/10
<p><font face="Calibri" style="font-size: 11pt"><b>10 tips til din marathontræning/løbetræning</b><br>Af Brian Dåsbjerg, Verdensmester i Militær Femkamp samt partner i Danish Sports Academy hvor han arbejder med træningsvejledning, fysioterapi, fysiologiske test. Desuden er han foredragsholder hvor udgangspunktet er fysisk aktivitet.</font></p><p><font face="Calibri" style="font-size: 11pt">1. Find ud af hvad motivere dig, tidsmål, udfordring, sundhed etc. Motivationen er det grundlæggende for alt :-)<br>2. Hvor meget tid har du realistisk til træning. Det er vigtigt at du er ærlig over for dig selv således du ikke forsøger at følge en plan der er alt for omfattende eller som ikke udfordre dig nok. <br>3. Hvordan er din fysik. Du skal kigge indad og vurdere din fysik, både stærke og svage sider. Herunder er tidligere skader også at betydning. Man kigger på sin fysik for at kunne tilrettelægge programmet optimalt således skader undgås og optimal fremgang søges.</font>
<fb:visible-to-connection>
<p><font face="Calibri" style="font-size: 11pt">4. Varier din træning. De færreste syntes det er motiverende i længden at lave det samme, så du skal være kreativ og ikke altid løbe den samme distance eller de samme intervaller og for den sags skyld det samme sted.<br>5. Lyt til din krop. Dette er det vigtigste råd. Din krop fortælle dig det hele, både hvornår du kan træne hårdt igen men også hvis du træner for let eller for meget. Så lyt til den og hvis den begynder at brokke sig skal du passe på :-)<br>6. Det kan være en fordel i starten at fokusere på antallet af træningspas om ugen, således at denne bringes op. Der er ikke noget optimalt antal træningspas, det er individuelt. Men hvis du vil løbe marathon skal det minimum være tre gange om ugen. <br>7. Når antallet af træninger er oppe på niveau skal du fokusere på mængden så denne øges og når kroppen har tilpasset sig mængden kan du skrue på intensiteten således du løber hårdere og hårdere. <br>8. Tro på succes. Det er vigtigt for mig at du tror på det kan lade sig gøre. Hvis du ikke tror på det hvem skal så :-)<br>9. Nyd træningen, det skal være en god proces. Hvis processen er god bliver målet ikke det altoverskyggende og der er en god mulighed for at du løber igen :-)<br>10. Juster din plan undervejs og evt. din målsætning :-)</font></p><p><font face="Calibri" style="font-size: 11pt">Du kan læse mere om Brian ved<a href="http://www.danishsportsacademy.dk"><font color="#000000">Danish Sports Academy</font></a></font><br> </p>
Skal være en kode der "gemmer" den første del? Nogle af de andre koder (som dog ikke har virket) fra søgning ved Google har haft en "fb:" del der skulle sættes rundt om de første tips
Det er som om visible to connection ikke længere virker på de nye Facebook side designs?
Kan i hvert fald ikke få min til at virke mere - også selvom den tidligere har virket :-(
Hej Nikolaj
Præmissen i denne tråd er at man har fbml tilføjet til sin side (fra gammel tid) Hvis man laver en ny facebookside (efter 11. marts 2011), er alt ovenstående ubrugelige opskrifter.