Det er jo meget svært at sige, men I må finde ud af hvor meget tid i cirka bruger på at sætte sådan en side op og beregne den tid til løn..
Derefter skal i så finde ud af hvad jeres avance skal være! Så det kan jo være alt mellem 10 kr - 3.000 kr, er jo ikke til at sige, når man ikke kender jeres udgifter..
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Hvis du undrer dig over hvorfor overskriften på dit indlæg er ændret, ja så er det mig der tilføjede lidt for overskueligheden - (og så lidt for at prøve min nye status som "superbruger" ). Men lidt lettere når man hurtigt kan se hvad et indlæg gælder - det sparer tid for os alle.
Det var den del af emnet jeg har erfaring med. At kunden vil presse prisen så meget ned at de må se sig om efter en dårlig leverandør i stedet. Med dertilhørende tab fordi de køber katten i sækken.
Hvis jeg havde et bud havde jeg givet det. Jeg kender desværre ikke prisniveauet. Det ville være det første jeg satte mig ind i.
I øvrigt er der et rigtigt godt indlæg på Thorborg.tv om prissætning. Kan dog ikke lige finde den...
Det var den del af emnet jeg har erfaring med. At kunden vil presse prisen så meget ned at de må se sig om efter en dårlig leverandør i stedet. Med dertilhørende tab fordi de køber katten i sækken.
Hvis jeg havde et bud havde jeg givet det. Jeg kender desværre ikke prisniveauet. Det ville være det første jeg satte mig ind i.
I øvrigt er der et rigtigt godt indlæg på Thorborg.tv om prissætning. Kan dog ikke lige finde den...
Bare i orden!
Andre er velkomne til at kommentere stadig!
Skypro I/S - Professionelle Facebook fansider og hjemmesider
Jeg synes du har en fin prissætning - det handler jo om at få nogle gode referencer til at starte med, så kan du også ''tillade'' dig at tage flere penge for de produkter du sælger!