Kan kun give dig ret...Og rette overskriften til "Kun for båtnakker" burde få Amino baglandet til at reagere. Der er jo en anden tråd der kører med en snak imellem Allan (MLM) og Thorborg, hvor Thorborg desværre viser han har opgivet MLM delen, samtidig med at han siger at han ikke har noget imod det så længe det er etisk korrekt og lovligt. Så er det lidt ærgerligt når der laves et direkte indlæg til kollega'er, at der så er en der syntes han har lov til disse ting. Martin |
Hej Allesammen
Det var mig der rettede i overskriften, jeg har ikke fulgt så meget med på Amino på det seneste så jeg havde ikke hørt om Superbruger konceptet.
Jeg troede faktisk, at det var en fejl at jeg kunne rette overskriften, og var lidt spændt på om det virkede.
Jeg har bestemt fået et rap over nallerne i en kort og bestemt pm fra Martin Thorborg.
Nu har folk jo meget forskellige bedømmelser af hvad der er harmløst, men det var min egen fortolkning af den "rettelse" jeg lavede. Og det står selvfølgeligt for min egen regning og folk er meget velkomne til at tænke om mig hvad de ville.
Hvis der er nogen der føler sig meget krænket vil jeg selvfølgelig ikke tøve med at byde på en stor fadøl skulle jeg møde dem i festligt lag en dag, så vil jeg håbe at det var plaster nok på såret.