Jeg finder det lidt morsomt at en af de mest lovende MLM koncepter i VERDEN, er ledet af en dansker. Det virker til at man ikke skal nævne navne i denne tråd, men tror i MLM-herrer ved hvem jeg snakker om.
Jeg har selv deltaget i "hvervemøder" og har intet imod MLM - kender mange som er involveret i det. Men jeg synes tit og ofte at det handler om hvor nemt og hvor lidt tidskrævende sådan et projekt er. Og det er tydeligt at se hvad der skiller de succesfulde fra de middelmådige i MLM, indsats og gåpåmod. Så det føler jeg lidt er bedrag, når man bilder folk det ind.
Men når det er sagt, synes jeg helt generelt at folk skulle lukke røven med alt deres skepsis, det er vi så pokkers dygtige til i DK, og det fører ingen vegne.
Der er jo delte meninger omkring hvilke der er mest potentiale i, og mente de forskellige folk herinde at det mest lovende var ovennævnte, så ville man jo nok have joinet...Er overbevist om at flere af os har fået invitationen flere gange..både tidligere og nu..
Hvervemøder syntes jeg er et ord der hører fortiden til for de fleste koncepter, vil mene at det er informationsaftener, hvor man får en klar information omkring firma, forretningsmulighed, koncept, produkter og hvordan pengene tjenes og derefter har mulighed for at tage hjem og undersøge tingene.
At du stadig hører " hvor lidt tid" og "nemt" lyder i mine øre som nogle koncepter med lidt for smarte folk.
Det kan være simpelt, men det må endelig ikke forveksles med nemt.
Men hvad var / er grunden til at du ikke startede op i dette lovende koncept? Pt. mener jeg Danmark er mere åben for NM end nogensinde før.