Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

OBS: Kun for Networkere! (MLM)

Side 4 ud af 8 (71 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:
Ps! Måske vil der være nyttigt for branchens image om de personer med den helt store forretning i Network Marketing tråde mere frem bla. i fora som dette !

De store profiler har jo ingen "problemer" i det øvrige offentlige rum - altså LIVET udenfor den virtuelle debatverden - så hvorfor deltage her ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:35

Hej Lasse,

Det er jo et godt svar Lasse - det svare lidt til at AP-Møller jo heller ikke spilder deres tid ved at deltage i denne slags fora.

Så hvorfor er vi her ?

Er vi ikke store nok ?

mvh

john sommer 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

john sommer:
Så hvorfor er vi her ?

Fordi vi har en forestilling om at et forum der har on/off løs tilknytning til 100.000+ iværksætterlystne mennesker kan være en blandt mange "kanaler" til at formidle et budskab og en læring...

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 12:25

Hej Lasse,

Som altid - energi og udstråling samt gode debatter - Godt Brølt Løve!

Og Lasse gå så på min side og giv mig dit "Synes om klik" så får du også et bamsekram - næste gang vi ses Hmmm.....

Fin den her......................:

Eller kopier og sæt denne ind:  www.facebook.com/www.JOMACompnay.dk

In Spee - nyd pinsen med dine kære Lasse og I andre der læser med !

mvh

john sommer

mvh john sommer

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 12:45

Hej John

Du fik et klik og muligheden for at give et retur er åben for dig og alle andre. https://www.facebook.com/TeamDK

Det med bamsekram det kan godt vente et par dage Skype-BigSmile

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 13:17

He Kjeld,

Jeg har besøgt din pæne side - synes om - er ok !

jeg kan ikkse dig på min side men det kommer nok ?

Du kan gå til siden her...................

Eller kopi indsæt denne !

http://www.facebook.com/www.JOMACompnay.dk

Ps! jeg lægger et link Kjeld så du kan se jeg har været der - det kan du jo basre slette om et par dage !

- markedsføring samme vil jeg gøre for dig !

Gælder også alle andre !

Tak og god pinse til dig og dine !  Confused

mvh

john sommer

mvh john sommer

Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 132
Fra  Morning Train Skrevet kl. 15:16

Jeg finder det lidt morsomt at en af de mest lovende MLM koncepter i VERDEN, er ledet af en dansker. Det virker til at man ikke skal nævne navne i denne tråd, men tror i MLM-herrer ved hvem jeg snakker om.

Jeg har selv deltaget i "hvervemøder" og har intet imod MLM - kender mange som er involveret i det. Men jeg synes tit og ofte at det handler om hvor nemt og hvor lidt tidskrævende sådan et projekt er. Og det er tydeligt at se hvad der skiller de succesfulde fra de middelmådige i MLM, indsats og gåpåmod. Så det føler jeg lidt er bedrag, når man bilder folk det ind.

Men når det er sagt, synes jeg helt generelt at folk skulle lukke røven med alt deres skepsis, det er vi så pokkers dygtige til i DK, og det fører ingen vegne.

Co-founder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore 
Siden 2024 også nytænkende SEO kursus der vokser med raketfart 🚀 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 15:43

Karsten Madsen:

Jeg finder det lidt morsomt at en af de mest lovende MLM koncepter i VERDEN, er ledet af en dansker. Det virker til at man ikke skal nævne navne i denne tråd, men tror i MLM-herrer ved hvem jeg snakker om.

Jeg har selv deltaget i "hvervemøder" og har intet imod MLM - kender mange som er involveret i det. Men jeg synes tit og ofte at det handler om hvor nemt og hvor lidt tidskrævende sådan et projekt er. Og det er tydeligt at se hvad der skiller de succesfulde fra de middelmådige i MLM, indsats og gåpåmod. Så det føler jeg lidt er bedrag, når man bilder folk det ind.

Men når det er sagt, synes jeg helt generelt at folk skulle lukke røven med alt deres skepsis, det er vi så pokkers dygtige til i DK, og det fører ingen vegne.

Der er jo delte meninger omkring hvilke der er mest potentiale i, og mente de forskellige folk herinde at det mest lovende var ovennævnte, så ville man jo nok have joinet...Er overbevist om at flere af os har fået invitationen flere gange..både tidligere og nu..

Hvervemøder syntes jeg er et ord der hører fortiden til for de fleste koncepter, vil mene at det er informationsaftener, hvor man får en klar information omkring firma, forretningsmulighed, koncept, produkter og hvordan pengene tjenes og derefter har mulighed for at tage hjem og undersøge tingene.

At du stadig hører " hvor lidt tid" og "nemt" lyder i mine øre som nogle koncepter med lidt for smarte folk.

Det kan være simpelt, men det må endelig ikke forveksles med nemt.

Men hvad var / er grunden til at du ikke startede op i dette lovende koncept? Pt. mener jeg Danmark er mere åben for NM end nogensinde før.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:11

Karsten Madsen:

Have no clue whatsoever - hvem er den dansker du tænker på - og hvilket koncept finder du "et af de mest lovende"?

Umiddelbart synes jeg at have et forholdsvis bredt kendskab - og synes ikke lige kan parre de to ting sammen: En dansker og det mest lovende koncept....!

Enlight me, please!

Lasse 

Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 132
Fra  Morning Train Skrevet kl. 17:37

Så gerne: Dubli.com - Af de projekter jeg er blevet præsenteret for og hørt om, er det ihvertfald klart det med mest fremtid i. Ellers må I meget gerne fortælle hvad I synes er mere lovende?

Jeg har gang i egen virksomhed, og mener ikke jeg kan give den gas med to projekter samtidigt, men ønsker dem der går i gang alt held og lykke ;)

Tage hjem og undersøge tingene? Synes ofte MLM virksomheder (som Dubli) er svære at undersøge, derfor er man tvunget til at tage med til møder og rejser, for at kunne være på forkant. Den insideviden som er nødvendig, lægger nemlig ikke tilgængelig for offentligheden.

Co-founder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore 
Siden 2024 også nytænkende SEO kursus der vokser med raketfart 🚀 

Side 4 ud af 8 (71 indlæg)