Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

OBS: Kun for Networkere! (MLM)

Side 2 ud af 8 (71 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

MVM:

Tak for det Kim, og ja der stod navnet på personen, hvad du nok har set.

Er ikke pivet, men synes faktisk det er hamrende uetisk at rette i andre folks indlæg, ikke mindst i en overskrift.

Bedste hilsner

MVM

Kan kun give dig ret...Og rette overskriften til "Kun for båtnakker" burde få Amino baglandet til at reagere. Der er jo en anden tråd der kører med en snak imellem Allan (MLM) og Thorborg, hvor Thorborg desværre viser han har opgivet MLM delen, samtidig med at han siger at han ikke har noget imod det så længe det er etisk korrekt og lovligt. Så er det lidt ærgerligt når der laves et direkte indlæg til kollega'er, at der så er en der syntes han har lov til disse ting.

Martin

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:47
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 8 person

Hej Allesammen

Det var mig der rettede i overskriften, jeg har ikke fulgt så meget med på Amino på det seneste så jeg havde ikke hørt om Superbruger konceptet.

Jeg troede faktisk, at det var en fejl at jeg kunne rette overskriften, og var lidt spændt på om det virkede. 

Jeg har bestemt fået et rap over nallerne i en kort og bestemt pm fra Martin Thorborg.

Nu har folk jo meget forskellige bedømmelser af hvad der er harmløst, men det var min egen fortolkning af den "rettelse" jeg lavede. Og det står selvfølgeligt for min egen regning og folk er meget velkomne til at tænke om mig hvad de ville.

Hvis der er nogen der føler sig meget krænket vil jeg selvfølgelig ikke tøve med at byde på en stor fadøl skulle jeg møde dem i festligt lag en dag, så vil jeg håbe at det var plaster nok på såret.

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 10:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Lundsby, fair nok at du tager kritikken til dig - vi kan alle begå fejl og været lidt for friske en gang i mellem. Jeg vil hjertens gerne drikke en iskold fadbamse med dig, så den tager vi på en varm sommerdag :-)

Også godt at erfare at Hr. Thorborg holder justits, også når det gælder wild-west kategorien MLM. Vil i den forbindelse gerne tilføje, at jeg egentlig godt forstår, hvis han har slækket på ambitionerne om at holde fair-play niveauet højt der. Det synes nemlig umuligt på Amino, hvor det åbenbart er god smag at svine mennesker til, der nu har valgt denne forretningsform, uagtet at millioner af mennesker verden over er lykkelige over den chance de har fået med den.

Synes helt generelt at man bør udvise respekt for andres valg og holdninger. Ja, der er dårlige MLM-selskaber, og ja der er elendige netværkere og newbies der vælter ind på Amino med svulstige overskrifter og store armbevægelser.

Sagen er imidlertid den, at der også er utallige elendige virksomheder med ringe produkter, dårlig service og hvad har vi. Også flere brancher slåes med dårligt rygte - fortjent eller ufortjent!

INGEN fortjener af den grund at blive dæmoniseret, enhver må vejes for det han/hun repræsenterer.

Personligt synes jeg, at MLM-kategorien på Amino bør være for folk der har positiv interesse for dette. Det er simpelthen for latterligt, at modstandere uden forståelse for konceptets globale omfang og succes samt forbrugermandens definitioner af pyramide, i en uendelighed alligevel stiller spørgsmålstegn ved disse ting.

God vind til alle.

MVM

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:13
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Lundsby:
Det var mig der rettede i overskriften, jeg har ikke fulgt så meget med på Amino på det seneste så jeg havde ikke hørt om Superbruger konceptet.

HaHaHa!

Nåååeh ja, for hvis nu det havde været en fejl på Amino, i stedet for nye retningslinjer, så havde det jo været helt OK at kalde folk for båtnakker.

Hvor barnlig har man lov at være!?!? Stick out tongue

Lundsby:
Hvis der er nogen der føler sig meget krænket vil jeg selvfølgelig ikke tøve med at byde på en stor fadøl skulle jeg møde dem i festligt lag en dag, så vil jeg håbe at det var plaster nok på såret.

Jeg tror jeg takker pænt nej tak til en fadbamse.

Må man overhovedet drikke øl i børnehaven??? Skype-BigSmile

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:35
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

BZR:

Jeg vil mene, at de fleste herinde baserer deres skepsis på en lang række af tilfælde, hvor MLM-folk har forsøgt at præsentere både firma, produkter, koncept, support og firma. Er det så i orden at sige nej, hvis man har lyttet nogle gange og vurderet, at MLM-virksomheder over en bred kam ikke er noget man har lyst til at deltage i?

Det virker lidt søgt at blæse det op som om, at ingen herinde er i stand til at gennemskue, om et MLM-tilbud er noget værd eller ej. Jeg føler lidt, at du sidder og omtaler os allesammen som idioter, fordi vi ikke kan forstå, at MLM i virkeligheden er en fantastisk forretningsmodel.

Hvis folks skepsis er baseret på VIDEN - så er det 100% i orden at være imod konceptet. 

Men jeg vil vove den påstand, at 3 ud af 4, der kommer med nedladende kommentarer, udelukkende baserer deres negativitet på, at indlægget ligger i MLM-kategorien. Og jeg vil også vove den påstand, at langt de fleste personer, der kommenterer negativt herinde - HØJST har været til 1 eller 2 forretningspræsentationer - HVIS de altså nogensinde har været til en præsentation.

Hvis man mener,  at man kan bedømme tusindvis af forskellige virksomheder, deres produkter og deres forskellige koncepter, baseret på viden om en enkelt eller eller to virksomheder - så er man i mine øjne både ekstremt blåøjet og dybt useriøs.

F.eks. repræsenterer jeg selv et firma, som netop forsøger at gøre op med den gamle og klassiske MLM-tankegang, og derfor har skruet en forretningsplan sammen, hvor man slet ikke behøver at bygge netværk for at få bonus.

Derfor VED jeg, at folk ikke har sat ind i mit forretningskoncept, når de "angriber mig" for at sælge til venner og familie og "angriber" mit koncept for at være pyramide.

Jeg tager gerne en debat om fordele og ulemper ved konceptet - men hvis niveauet starter ved "båtnakker", "pyramide" og "svindel" - så er det jo begrænset, hvor konstruktiv en debat man kan få.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 20:16

Allan I:

Jeg syntes sgu undskyldningen er helt i orden, kender intet til superbruger tingsten...men ser det bare som et lille forsøg på atvære sjov uden at han forventede det rent faktisk kunne lade sig gøre at rette...

Haft en dårlig dag Allan Wink

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:22

Martin Slot:

Allan I:

Jeg syntes sgu undskyldningen er helt i orden, kender intet til superbruger tingsten...men ser det bare som et lille forsøg på atvære sjov uden at han forventede det rent faktisk kunne lade sig gøre at rette...

Haft en dårlig dag Allan Wink

Nej, jeg har haft en glimrende dag. Smile

(men jeg er ved at holde op med at ryge - så måske er jeg lidt ekstra knotten) :-P

Jeg tager ikke så meget stilling til, om undskyldningen er reel eller ej. Jeg synes det er dårlig stil at skrive den slags - lige meget om der er fejl på Amino eller ej.

Desuden har jeg debatteret med manden før - og han virker på ingen måde som en person jeg har lyst til at drikke en fadøl med.

Jeg kan jo selvfølgelig tage fejl - men jeg vover pelsen. Wink

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 12:56

Allan I:

Nej, jeg har haft en glimrende dag. Smile

(men jeg er ved at holde op med at ryge - så måske er jeg lidt ekstra knotten) :-P

Jeg tager ikke så meget stilling til, om undskyldningen er reel eller ej. Jeg synes det er dårlig stil at skrive den slags - lige meget om der er fejl på Amino eller ej.

Desuden har jeg debatteret med manden før - og han virker på ingen måde som en person jeg har lyst til at drikke en fadøl med.

Jeg kan jo selvfølgelig tage fejl - men jeg vover pelsen. Wink

hej igen igen

Jamen det må være rygestoppet, har du bare valgt sådan fra den ene dag til den anden eller er det et "stop rygning" kursus? Ellers kan jeg anbefale et.

Tja, selvom der er mange negative, så tror jeg faktisk kun der er 2 personer jeg ikke gad drikke en fadbamse med...Den ene ville nok ikke "glide" så godt ned Wink og den anden er ikke i tråden her.

Men giver dig da ret i et par ting der ellers står i din tråd, mht. til at mange af de negative ser på alle firmaerne som et. Selv samme forretning kan præsenteres forskelligt, samme firma kan give flere forskellige arbejdsgrundlag - ja man kan sagtens tjene rigtig gode penge uden at skulle "rekruttere" andre. Uden at involvere familie og venner.

Men 2 vejs kommunikation med dialog er åbenbart begrænset til at skrive tråde...

Mvh. Martin

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:18

Martin Slot:
Jamen det må være rygestoppet, har du bare valgt sådan fra den ene dag til den anden eller er det et "stop rygning" kursus? Ellers kan jeg anbefale et.

Jeg har købt en e-cigaret. Allerede første dag halverede jeg mit forbrug af rigtige cigaretter - og i går røg jeg 4 cigaretter - jeg ryger normalt ca. 15 pr. dag.

I dag har jeg indtil videre kun røget 2 - så jeg vil sige, at det går den rigtige vej! Big Smile

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 15:29

Allan I:

Jeg har købt en e-cigaret. Allerede første dag halverede jeg mit forbrug af rigtige cigaretter - og i går røg jeg 4 cigaretter - jeg ryger normalt ca. 15 pr. dag.

I dag har jeg indtil videre kun røget 2 - så jeg vil sige, at det går den rigtige vej!Big Smile

Jeg kan huske da min far stoppede...han stoppede et par gange tidligere også, men sidste gang var efter et rygestopkursus, som han tvivlede på inden. Vi havde længe en diskussion om antallet da det var vildest, jeg mener han var oppe på 40, han siger omkring 20...(har dog en god grund til at tro på 40). Men han har ikke røget siden. Så holder du den ikke, så må du jo lige sige til Wink

Martin

Side 2 ud af 8 (71 indlæg)