Umiddelbart har jeg fint tiltro til at afprøve en reklame omdeler ... det er begrænset hvor meget skade han kan gøre, men jeg har ikke no<biip> til at hyre en advokat/jurist (er ikke sikker på hvad der er tale om her ... men forskellen på advokater og jurister er basalt set den samme som "revisorer" og stats. aut. / registrerede revisorer idag) jeg ikke kan stole på ... Jeg kender heller ingen af parterne, men syntes den her tråd er drevet for vidt. Trådstarter: Lyt til de mange velmenende råd, pak sammen og få sagt undskyld, og find nogle andre kampe og spild din tid på. |
Mikkel Mikjær Christensen:Umiddelbart har jeg fint tiltro til at afprøve en reklame omdeler
Jeg har absolut ingen problemer i at prøve lokaldistribution og hjælpe en iværksætter på vej, hvorfor når jeg skal have omdelt flyers, at de får lov til at give en pris på opgaven.
Men hvis en af mine rådgivere skrev sådan til en anden rådgiver om mig offentligt:
"Kunden har en indsigelse, der ikke uden videre kan afvises. Det er en tvistig sag, som ikke har noget at gøre i en inkassoafdeling, der sætter en ære i at iagttage god advokatskik."
Så kan jeg love dig for at vedkommende fik ørerne i maskinen. Det findes næppe noget mere uetisk end dette i forhold til nedgøring af en klient i offentligt forum.