Jeg bad dig udtrykkeligt om ikke at nævne navne, da det kunne give dig og os problemer, men det valgt du at overhøre og nu giver du dig selv og os masser af problemer.
Uanset hvad du mener, så skal du ikke hænge nogen ud på Amino, det håber jeg efterhånden du nu har lært.
Jeg har set sager som denne, der er endt med mange tusind kr. i erstatning til offeret og jeg har selv været igennem en 2 års retssag, fordi jeg kaldte en mand for svindler.
Så lad nu for helvede være med at blive ved, også i denne tråd med at grave dit hul dybere.
Bølgerne går til tider højt, og nogen af os skal lige have 1½ reminder fra Florida før den fiser helt ind 
Når det så er sagt, så det jeg husker fra den gamle tråd omkring emnet, er at emnet eskallerede og blev selv fremhævet yderligere af den ene part. Trådstarter kan til tider have en "akavet" tilgang til at skrive tingene/fremlægge dem på, men generelt læser jeg det mere som frustration.
I dag ser jeg svar i en debat den omtalte anden part svare:
"Kunden har en indsigelse, der ikke uden videre kan afvises. Det er en tvistig sag, som ikke har noget at gøre i en inkassoafdeling, der sætter en ære i at iagttage god advokatskik."
i en dialog mellem 2 andre parter, og dette finder jeg direkte usmageligt. Så ret beset, i min optik, så er trådstarter ikke den eneste der opfører sig "akavet".
Til dem af jer der skriver I ikke vil anvende lokaldistribution til omdeling, så tænk lige lidt over ovenstående.
Jeg ved ikke hvad der er værst, at miste omdeling af 30 flyers ud af 1000 (hvis det skulle ske) eller få en tidligere rådgiver til offentligt at blande sig i en sag og vurdere på andres vegne hvad der er god eller dårlig advokatskik i en sag hvor man ønsker juridisk assistance.
Jeg kender ingen af parterne, men jeg ved godt hvilken is der smager dårligst.