Nu har jeg næsten bestemt mig for at købe et domæne, og her ville det være super dejligt med noget hjælp. Jeg kan simpelthen ikke finde på et domænenavn. Det jeg vil lave på min blog er nogle anmeldelser af elektronik relaterede ting, som tilbehør til computere.
Og så lige et sidste spørgsmål. Er der nogle specielle måder at man kan få trukket folk ind på sin blog?
Et domænenavn skal være nemt at huske, og samtidig fortælle hvad siden handler om. Det skal helst være uden en bindestreg.
Der er mange måder at trække folk til sin blog. Bl.a. SEO, linkbait og mange andre. Jeg vil skrive et blogindlæg på min blog om det her en af de næste dage, hvis det kunne ha interessere? :-)
Mvh
David Bograd
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Ja, det ville bestemt have interesse. Jeg skal dog lige have fundet på et domænenavn.
Når ja, endnu et spørgsmål :-)
Jeg ser flere har en side hvor man fx. kan finde den billigste ps3. Hvordan ville det fungere hvis det var en underside på en elektronik blog? Jeg ser det da som en del mere troværdigt, fremfor en side der er lavet til netop det formål?
Du kan lave link til din hjemmeside. Du kan sende link ind til Link By og linkkataloger.dk. Du kan også lave SEO på din hjemmeside/blog. Du kan få en masse SEO tips og andre ting ved og tilmeld dig en SEO Nyhedsbrev.
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Er der nogle der har et forslag til et domænenavn til en blog der for det meste kommer til at handle om elektronik? Jeg kan simpelthen ikke finde på noget, så hvis nogle kunne give nogle bud ville det være super!